Hoi,quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat dat voor ding was.
Zo erg zal het toch niet zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beatles?
Nee, ze liep ze tegen het lijf (althans een van de leden van die groep)quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beatles?
Ja, dat ze die niet kende Schande !quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef Farenji het volgende:
De spice girls!
Je sportvaaagjes met namequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
* ScottTracy is terug van vakantie
Schatten van me, ik heb jullie gemist.
oh oh ... de competitie...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
* ScottTracy is terug van vakantie
Schatten van me, ik heb jullie gemist.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:32 schreef qonmann het volgende:
een nietloze nietmachine.
Klinkt prima.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef ScottTracy het volgende:
Spanje, bij Platja d'Aro aan de Costa Brava. Gewoon 2 weken lang in een stacaravan op een camping. Twee weken lang op het strand liggen en genieten van de zon en het uitgaansleven. En één cultureel dagje in Barcelona. Het was me wel de vakantie.
Zat je er wel dichtbij !quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, en ik zat nog met 'Well nieter' in mijn hoofd! (Well, Engels voor goed en wel-niet als in welles-nietes.) Dacht alleen dat het te ver gezocht was.
pssst, het is uitverkochtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb iets gelezen over een Lowlands meet trouwens waar meer AKQ'ers heengaan, daar kan jij me vast wel over informeren Neleos?
Maar ik heb al een kaartje gekocht vóór de vakantie.quote:
Ja, de grote Fok Lowlandsmeet op donderdagavond.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb iets gelezen over een Lowlands meet trouwens waar meer AKQ'ers heengaan, daar kan jij me vast wel over informeren Neleos?
Eh, ja, ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
luisteren daar mensen naar dan?
in dat geval: goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar ik heb al een kaartje gekocht vóór de vakantie.![]()
Ahja, als het goed is ben ik er donderdagavond wel. Ik zal dat topic in de gaten houden en misschien zie je me wel verschijnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, de grote Fok Lowlandsmeet op donderdagavond.
Lowlands meet #2!
Nembrionic, Soempie, MaJo komen geloof ik. Ik ook, vorig jaar was t ook wel even lachen.
Dus als je in de buurt bent...?
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahja, als het goed is ben ik er donderdagavond wel. Ik zal dat topic in de gaten houden en misschien zie je me wel verschijnen.
Sorry voor de slowchat trouwens, ik kom hier meteen weer alles verpesten.Ik weet de vraag ook niet trouwens.
Ze hoort niet tot de vaste presentatoren maar heeft een aantal keer ingevallen, ik denk dat het anders toch niet wordt geraden dus ik reken het goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hanneke Groenteman dan?
Texas klopt ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
texas
Neuh, ik weet het antwoord toch niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:18 schreef qonmann het volgende:
Hi WA !
Haha, de concurrentie weglokken
als je wat naar boven scrollt zie je Art van ER !quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, ik weet het antwoord toch niet.
quote:
Hoezoquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:25 schreef ScottTracy het volgende:
Wat hebben jullie zondag trouwens zitten doen, WA en ER??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |