Ik heb hier zelf ook wel last van, dat ik dan zelf de fout maak. Als er dan iets van word gezegd ( wat ik nooit leuk vind ) snap ik soms zelf niet waarom ik die fout heb gemaakt. Ik denk dat iedereen wel spelfouten maakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:42 schreef DeDar het volgende:
Ik heb er een pokkehekel aan wanneer mensen constant spellingsfouten maken. De persoon in kwestie kan ik dan nog moeilijk serieus nemen. Nog meer mensen hier last van? Ps, wie schraapt zijn tong, en moet je dan niet kokhalzen.
Als je zo ligt te bitchen over spelfouten, verander dan ook even de komma na PS in een dubbele puntquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:42 schreef DeDar het volgende:
Ik heb er een pokkehekel aan wanneer mensen constant spellingsfouten maken. De persoon in kwestie kan ik dan nog moeilijk serieus nemen. Nog meer mensen hier last van? Ps, wie schraapt zijn tong, en moet je dan niet kokhalzen.
Mensen zullen dat niet expres doen, dus mensen moeten stoppen met bitchen over zulk soort foutjes, zolang je begrijpt wat iemand typt is het toch goed? Internet is een informele bedoeling, foutloze spelling is geen vereiste.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef DeDar het volgende:
Af en toe is niet zo erg. Ik doel voornamelijk op mensen die constant, of in ieder geval vaak, foutief spellen.
Jij bent vanaf nu mijn nieuwe speeltje. En, oh boy, als ik je op wat voor onjuistheid of onvolkomenheid betrap ben je minstens het bokje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef DeDar het volgende:
Af en toe is niet zo erg. Ik doel voornamelijk op mensen die constant, of in ieder geval vaak, foutief spellen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf ook wel last van, dat ik dan zelf de fout maak. Als er dan iets van word wordt gezegd ( wat ik nooit leuk vind ) snap ik soms zelf niet waarom ik die fout heb gemaakt. Ik denk dat iedereen wel spelfouten maakt.
Nou, een beetje gelijk heb je.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Mensen zullen dat niet expres doen, dus mensen moeten stoppen met bitchen over zulk soort foutjes, zolang je begrijpt wat iemand typt is het toch goed? Internet is een informele bedoeling, foutloze spelling is geen vereiste.
Haha, was ik al een beetje bang voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:58 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn nieuwe speeltje. En, oh boy, als ik je op wat voor onjuistheid of onvolkomenheid betrap ben je minstens het bokje.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef DeDar het volgende:
[..]
Nou, een beetje gelijk heb je.
Toch vindt ik dit wel irritand.
ik lach me egt kapot om deze geniale woordgrapquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:05 schreef DeDar het volgende:
sgraapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:09 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik lach me egt kapot om deze geniale woordgrap
jij kan er ook wat van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feest
schraap je?quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef sjeppert het volgende:
zit hier nu nog steeds geen slotje op
Haha. Je hebt gelijk. Eigenlijk is pokkehekel helemaal geen 'erkend' woord, pokkenhekel ook niet, maarquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:18 schreef Poekel het volgende:
Ik wil hem even inkoppen.
Is het niet 'Pokken-hekel'?
Iets met nieuwe spelling ofzo...
Het is magie zeg ik je, MAGIE!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef sjeppert het volgende:
zit hier nu nog steeds geen slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |