iPhone natuurlijk..quote:Op woensdag 28 november 2007 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga Bryce wel missen.
En welke telefoon had Sarah nou weer?
[ afbeelding ]
Fancy foon idd... maar belde chuck nou die telefoon en bryce de hotelfoon??quote:Op woensdag 28 november 2007 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga Bryce wel missen.
En welke telefoon had Sarah nou weer?
[ afbeelding ]
Yupquote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Fancy foon idd... maar belde chuck nou die telefoon en bryce de hotelfoon??
Weet je dat zeker?quote:
Tenzij Sarah heeft ingesteld dat als Bryce belt Chucks hoofd en naam als nummerherkenning op het scherm verschijnt wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Fancy foon idd... maar belde chuck nou die telefoon en bryce de hotelfoon??
Nee, dit seizoen krijgt 22 afleveringen (geen rekening houdend met de staking).quote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef neggix het volgende:
Toppie show..... Maar was dit de laatste van het seizoen? Zag het niet zo snel staan in het topic....
Kutzooi, dus vanaf volgende week is er echt helemaal niets meer te kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen krijgt 22 afleveringen (geen rekening houdend met de staking).
Er zijn iig 13 afleveringen uitzendbaar mocht de staking aanhouden, dus we hebben sowieso nog 3 afleveringen te goed.
Volgende week lijkt echter voorlopig de laatste aflevering te zijn aangezien de hele decembermaand verder gevuld is met herhalingen.
Heroesquote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef neggix het volgende:
[..]
Kutzooi, dus vanaf volgende week is er echt helemaal niets meer te kijken
Ik dacht eerst juist dat het een iPhone was, maar toen ik Google'de ging ik weer twijfelen. iPhone is het volgens mij niet. Die is veel groter en ook die randen donkerder ofzo, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Hij lijkt wat dik, en kort voor ene iphone...
Ik kan het ook mis hebben uiteraard
edit: nog effe gekeken, lijkt er wel verdacht veel op je
Ik heb dat stukje nog even zitten kijken, en de bovenkant lijkt wat te zilver voor een iPhone.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst juist dat het een iPhone was, maar toen ik Google'de ging ik weer twijfelen. iPhone is het volgens mij niet. Die is veel groter en ook die randen donkerder ofzo, of heb ik het mis?
Agree.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gewoon een iPhone met beschermcasing. Ik zag het AT&T netwerkje en het slide to unlock knopje zitten, over het algemeen worden er in deze serie veel Mac-producten gebruikt. Ook de Mac Pro die in de eerste aflevering op de grond getieft werd..
Maar over het algemeen, toch weer een kutaflevering. Spektakel van vorige aflevering, Bryce staat op van de dood, leuk wat geblaat en vervolgens vertrekt ie weer in 1 aflevering...Had dan het verhaallijn met Rachel Bilson wat meer gerekt, die was veel leuker.
Toch bepaalde spannning die er opgebouwd wordt he, ik wilde zelf stiekem ook wel weten wat bryce nou weer kwam doenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch was afgelopen aflevering het best bekeken in Amerika. 8.36 miljoen kijkers deze keer en daarmee de hoogste score sinds de start van de serie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |