quote:
Klinkt als een relaxte vakantie!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vakantie is goed. Ben af en toe wat gaan drinken met vrienden en een paar keer naar bios geweest.
Ook ben ik met familie (neefjes en nichtjes) naar walibi geweest was leuk.![]()
Verder niet echt veel bijzonders, maar ik vermaak me wel!
Leuk om te horen dat het goed gaat!
Kan ik beter aan jou vragenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:24 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens nog zo laat op?
Ja was geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Klinkt als een relaxte vakantie!!
Hehe Walibimaar was leuk dus?
Maar je werkt nog steeds bij AH toch? misschien dat ik volgende week even langs loop.
ik ben hier voor julliequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat doe je niet, ik vraag het aan jou![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja was geweldig.![]()
We zijn ongeveer in alles geweest.![]()
Maar ik werk nog steeds ja. Dus ik zie je vast wel nog een keertje!![]()
Ik ga nu slapen.
Welterusten iedereen.![]()
haha da's mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja was geweldig.![]()
Ik ga nu slapen.
Moet je altijd zo rot doen?quote:
HHS. Informatica. Loopt een beetje zo omdat mijn oude school geen cijferlijst heeft gegeven, waardoor ik nu een brief moet laten waarmerken door mijn oude school met de mededeling dat zij geen cijferlijsten geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:19 schreef Emel het volgende:
[..]
euhhhh neden kiziyorsun boyle?![]()
Gaat de inschrijving zo moeilijk? Waar ga je studeren? Spannend zeg!![]()
al mijn clienten zitten in het buitenlandik heb het nu rustig op werk
![]()
Welterusten IHVK. Goed om je heen kijken de volgende keer bij Beurs.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja was geweldig.![]()
Ik ga nu slapen.
Jeetje wat een gedoe zeg. Je oude school doet niet aan cijferlijsten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
HHS. Informatica. Loopt een beetje zo omdat mijn oude school geen cijferlijst heeft gegeven, waardoor ik nu een brief moet laten waarmerken door mijn oude school met de mededeling dat zij geen cijferlijsten geven..
Wanneer houdt jij vakantie dan? Gewoon een van je clienten ompraten zodat jij mee mag,.
Neeuh, ik kreeg te horen dat jullie om mij vroegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij smiecht, jij wachtte totdat wij om jou gingen vragen, hm? Jij vlerk..
Diegene liegt dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Neeuh, ik kreeg te horen dat jullie om mij vroegen![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Waarom riep jij me eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Pfff net of we zonder jou niet aan de 100 komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |