abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52346477
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346515
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
pi_52346534
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
ik dus maar in de kantine heb ik m al bekeken
pi_52346683
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
pi_52346804
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
pi_52347009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
pi_52347173
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...
pi_52347479
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terug (heb je mij nog gespot? zag je in mn fotoboek lurken )
pi_52347642
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
pi_52347746
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
ik ben ook zo'n tutmus hoor heb er de hele dag gestaan en vanaovend waren we met zn drieën dus dank je oh en vanmiddag hadden we 50 wachtenden (god wat had ik t gehad ) en nee ik was t niet want dan had ik t me wel herinnert
pi_52347795
en dat gezeur over wachten kan ik me echt pissig om maken, ik werk me helemaal kapot de klanten zorgen er vaak voor dat t allemaal zo lang moet duren
pi_52347895
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:07:09 #114
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_52348107
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
pi_52348171
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
Dankjewel! Geweldig!
Dat gaat zeker lukken!
pi_52348182
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaard
pi_52348307
Tsk tsk tsk was jij dat...
pi_52348375
ja dat was ik nadat ik vanochtend dezelfde lamp hier thuis van mn nachttafeltje had gestoten it was my lucky day
pi_52348437
Vind je die lamp zo lelijk dan?
Maar ach, gewoon de klant de schuld geven. Ja het zat zo in het doosje toen het terug gebracht werd.
pi_52348490
Nope zo ben ik niet, ik had hem al terug genomen op voorraad moest m toen zelf weer handmatig afboeken en nee is niet lelijk want heb dezelfde inmiddels weer staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')