abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:36:13 #201
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52523515
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:

[..]

ATAG ziet er ook cheap uit?
Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.
Het is net zoiets als bij de Scapino Nikeschoenen kopen met daar op "Nike for Scapino".
Zijn een hoop mensen die daar geen problemen mee hebben. Ik wel... Ik vind het wel jammer.

Als ik een huis zou kopen met een keuken erin waar op de apparatuur "Whirlpool" op staat hecht ik (hoe gek het ook klinkt, sue de menselijke psyche) daar meer waarde aan dan dezelfde keuken met apparatuur waar "Whirlpool for Ikea" op staat.

Ergens staat me trouwens vaag bij dat Atag ook de B keuze is van een A-merk (vergelijkbaar met gereedschap Bosch groen en blauw) . Maar dat weet ik niet zeker.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 20-08-2007 11:42:25 ]
pi_52523827
Atag heeft in ieder geval niet erg denderende kwaliteit
pi_52524694
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:
Ik heb het nu wel weer even gehad met de IKEA. Zaterdag een kast gehaald, ook die plank was beschadigd en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet dat die door een controle gekomen is
Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..

@bleiblei: tja, of je bekijkt het van de andere kant -> IKEA koopt gigantisch groot in, en zal ook eisen van Atag dat de kwaliteit daar naar is

oftewel, extra garantie voor success -> en natuurlijk een lagere prijs
pi_52524870
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef devvertje het volgende:

[..]

Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..

@bleiblei: tja, of je bekijkt het van de andere kant -> IKEA koopt gigantisch groot in, en zal ook eisen van Atag dat de kwaliteit daar naar is

oftewel, extra garantie voor success -> en natuurlijk een lagere prijs
Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijn In de hoop dat ik ze vervolgens weer netjes in de doos kan krijgen omdat het nog vervoerd moet worden.

Ik ga er over het algemeen vanuit dat als de doos onbeschadigd is, dat er dan geen rare beschadigingen op de onderdelen zullen zitten. Op het moment dat het om iets gaat wat je direct in de winkel kan zien is het wat makkelijker te controleren.
pi_52525090
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijn
Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.
pi_52529851
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Pruk het volgende:
Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
haha collega's en was het niet Marlijn?
pi_52529864
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef devvertje het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.
Was het maar waar 't Was een pakket van zo'n 30 kilo
pi_52531548
Jaa! De Ektorp-banken zijn binnen, gewoon door de volgens IKEA te smalle deuropening! Op de site staat dat het pakket 76 cm breed is,maar het is maar 66. Pastte dus makkelijk. Heb ik het hele weekend voor niets in de zenuwen gezeten. Huis is nu een beetje vol, want ik had het oude bankstel voor de zekerheid maar even laten staan. 4 banken in een klein huiskamertje is wel een beetje veel. Vanavond maar even naar buiten werken.
pi_52534294
Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'

*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'

Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
pi_52542612
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.
Het is net zoiets als bij de Scapino Nikeschoenen kopen met daar op "Nike for Scapino".
Zijn een hoop mensen die daar geen problemen mee hebben. Ik wel... Ik vind het wel jammer.

Als ik een huis zou kopen met een keuken erin waar op de apparatuur "Whirlpool" op staat hecht ik (hoe gek het ook klinkt, sue de menselijke psyche) daar meer waarde aan dan dezelfde keuken met apparatuur waar "Whirlpool for Ikea" op staat.

Ergens staat me trouwens vaag bij dat Atag ook de B keuze is van een A-merk (vergelijkbaar met gereedschap Bosch groen en blauw) . Maar dat weet ik niet zeker.
En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:20:08 #211
36431 bleiblei
pi_52542717
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...
Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf laten .
pi_52542801
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf laten .
Jah naja dat zit dus echt tussen je oren

Hej hoe heb je het nou opgelost met je PAX kast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:27:22 #213
36431 bleiblei
pi_52542954
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jah naja dat zit dus echt tussen je oren

Hej hoe heb je het nou opgelost met je PAX kast?
Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaan . Puur psychisch inderdaad. Maar wel iets waar je ook rekening mee "moet" (niets moet natuurlijk, verstandig is het wel) houden.

Ik ga over een paar maanden kijken wat het mooiste alternatief is .
pi_52543354
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaan . Puur psychisch inderdaad. Maar wel iets waar je ook rekening mee "moet" (niets moet natuurlijk, verstandig is het wel) houden.

Ik ga over een paar maanden kijken wat het mooiste alternatief is .
Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...

En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...

maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:53:34 #215
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52543909
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...

En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...

maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
Ach ja, ik lach er ook altijd hard om als mensen trots vertellen dat ze toch echt de apparatuur van ergens anders halen, en dan ¤1000 meer betalen voor alleen al een vaatwasser die beste koop 2003 was !!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:58:15 #216
36431 bleiblei
pi_52544069
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je ziet me nergens zeggen dat ik liever meer geld uitgeef. Ik zeg dat ik het jammer vind dat Ikea er hun naam op de inbouwapparatuur zet. En 90% van de gevallen een nieuwe keuken in een woning zetten? . Heb jij een koophuis? Waarom zou je een keuken vervangen als ie nog goed is? Ik neem bij de aankoop van een nieuw huis zeker de weten de keuken mee in de overweging. En als ik keuze uit 2 pracht huisjes heb kies ik toch echt die ene met die mooie keuken (en badkamer, en vloer, en... etc).
Garantiemeuk staat overigens niet op de keuken gemonteerd. En kijk zelf de nodige reacties in dit topic. Nogmaals, ik heb absoluut geen kritiek op Ikea keukens, meubels etc. Maar ik vind het zeker wel een minpuntje.

En ik weet zeker dat op die paar Ikea medewerkers na, vrijwel iedereen zegt "Hmmm, een ikeakeuken... Als ze de logootjes zien in een eventueel te kopen huis.
Sowieso, waarom die lettertjes er extra opzetten? Is toch nergens voor nodig? . Der zal niemand zeggen "Oeh! Een Ikea keuken! Vet!" Alsof het om een Lamborghini gaat (of in de keukenwereld, een Bulthaup/Gaggenau).

[ Bericht 3% gewijzigd door bleiblei op 20-08-2007 23:03:35 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:08:41 #217
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52544445
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef bleiblei het volgende:
-knip-
Eens.
pi_52561883
Wij hebben de Kramfors banken besteld met gele en donkergrijze bekleding!
En als het allemaal goed gaat (en daar gaan we gewoon vanuit) dan staan ze hier over 2 weekjes in huis!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:07:25 #219
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_52564678
Vraagje voor de IKEA medewerkers:

Hoeveel CD's kan ik in de LERBERG kwijt?

En de OBSERVATOR, is die verticaal te plaatsen? (vallen de CD's er dus niet uit?)

Gaan er trouwens dubbelcd's in de OBSERVATOR?
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_52569215
Jaah! De gids is binnen, vanaaf lekker met een kopje koffie bladeren.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:14:25 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52570055
Ik willum ook!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:33:28 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52570782
ik heb hem ook

Sorry ET
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:36:03 #223
3011 E.T.
pi_52570881
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Lois het volgende:
ik heb hem ook

Sorry ET

twut!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52572782
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Vraagje voor de IKEA medewerkers:

Hoeveel CD's kan ik in de LERBERG kwijt?
[afbeelding]
Euh een heleboel?

Volgens mij krijg je gewoon een bepaalde rekensom...
85cm breed min een centimeter voor de verticale 'balkjes' gedeeld door de breedte van een cd (0,4 cm?)

(ik kan het morgen ook even voor je nakeijken trouwens...)
quote:
En de OBSERVATOR, is die verticaal te plaatsen? (vallen de CD's er dus niet uit?)
[afbeelding]

Gaan er trouwens dubbelcd's in de OBSERVATOR?
dat wordt een nee op beide vragen... sorry...
naja je kunt em wel verticaal plaatsen, maar dan donderen al je cd's eruit... t ding is net een centimeter 'hoog'
En omdat er al een 'verdeling' in het rekje is gemaakt passen er geen dubbel cd's in. tenzij je zelf gaat zitten veranderen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartjebart op 21-08-2007 21:40:05 ]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:49:10 #225
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_52577457
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

Euh een heleboel?

Ik zoek een goedkope, stijlvolle oplossing om zo'n 800 tot 1000 cd's op te bergen
quote:
Volgens mij krijg je gewoon een bepaalde rekensom...
85cm breed min een centimeter voor de verticale 'balkjes' gedeeld door de breedte van een cd (0,4 cm?)

(ik kan het morgen ook even voor je nakeijken trouwens...)
Ik zie nu dat er verticaal dvd's in kunnen, dus de hoogte van een standaard dvd amaray box = aantal cd jewelcases.
Ik zou dan op 72 cd's komen per rek.

voor 60 euro zou ik dan zo'n 1080 cd's kwijt kunnen

IKEA
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_52697720
Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.

Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_52712933
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef devvertje het volgende:
Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'

*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'

Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
Tja, ik snap deze reactie niet zo. Ik geniet enorm van mijn nieuwe bank, maar ik heb wel in de zenuwen gezeten of hij pastte of niet.

Als hij niet gepast had, had ik onmogelijk de schuld kunnen leggen bij de IKEA-medewerkers, want ik had vantevoren de bank niet opgemeten en zag pas na het bestellen op de site staan dat de verpakte bank waarschijnllijk net te groot zou zijn. Gelukkig voor mij bleek de bank met verpakking en al toch iets minder groot en pastte het dus makkelijk. Jouw reactie vind ik echter behoorlijk ongepast.
pi_52715390
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef dromewaris het volgende:
Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.

Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
quote:
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:00:24 #229
36431 bleiblei
pi_52718829
De Pax Hemnes is wel erg mooi .
Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy .
pi_52722008
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:00 schreef bleiblei het volgende:
De Pax Hemnes is wel erg mooi .
Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy .
Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:01:33 #231
36431 bleiblei
pi_52722761
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
Oh! Dat zou mooi zijn .
Volgens het Pax foldertje is die zwarte niet als hoekdeel leverbaar namelijk.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:56:26 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52749313
Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008

En de gids heb ik ook nog niet

Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:08:31 #233
3011 E.T.
pi_52749721
I de nieuwe gids Hij viel vanmorgen in de bus en ik heb 'm al twee keer van voor tot achter bekeken, en weer terug

En eindelijk hebben Swets en ik een serie boekenkasten gevonden die lijken te voldoen voor de huiskamer en die we allebei mooi vinden: Liatorp Maar dat wordt volgend jaar zomer pas... Eerst een paar kinderkamers op de schop en een zolderkamer maken

En van de week even een smalle Billy voor op de overloop halen
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:37:39 #234
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52752673
De Ikea bijbel is gearriveerd!
In me Burberry......
pi_52753714
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008

En de gids heb ik ook nog niet

Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...

Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:24:38 #236
94046 PM-girl
pi_52753898
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...

Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
Wrijf het er maar in Ik weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
*
pi_52754495
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in Ik weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
Ooow nee het was absoluut niet bedoeld als inwrijver.... had je ook graag blij willen maken, maar helaas gaat me dat niet lukken...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:43:13 #238
94046 PM-girl
pi_52756249
Geeft niks hoor! Ik baal alleen van die Norum deuren....
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:55:13 #239
57434 Marloes
Digital Love
pi_52758269
Vandaag de Hensvik boekenkast gekocht..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:16:44 #240
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52767588
IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?

TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
pi_52768115
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ROG het volgende:
IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?

TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
Voor zover ik weet is EXPEDIT nooit in het middenbruin geweest...

Wel in het zwartbruin... en die moet er geloof ik gewoon wezen
pi_52768164
en beuken (is ook wle middenbruin van kleur )
pi_52768271
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
en beuken (is ook wle middenbruin van kleur )
Nee beuken is wel heeeeeel anders dan het middenbruin van bijvoorbeeld MALM...

(hij is overigens ook verkrijgbaar in het wit en berken)
pi_52768671
ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin
pi_52768695
volgens mij heeft trouwens echt bijna iedereen een billy of benno danwel expedit danwel galant dan wel klippan dan wel lack thuis staan, wat wordt dat veel verkocht zeg
pi_52769346
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin
Puh

Dit is bij IKEA middenbruin:

Dit is beuken:
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:39:37 #247
94046 PM-girl
pi_52772429
Ik heb nog wel een beuken expedit 16 vaks in de aanbieding! O nee, toch niet, want mijn inreda heeft nu vertraging...
*
pi_52773361
Ik ben maandag gefilmt voor een promo filmpje voor de IKEA
Sloopte daarbij wel bijna een bank maar dat mag de pret niet drukken
Fuck with a Hooker, get rucked.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:34:28 #249
3011 E.T.
pi_52773376
Witte Billy's van 40cm breed worden toch gewoon doorlopend aangevuld?
Ze zijn nergens op voorraad nu? en ik had net bedacht dat ik die mooi op de overloop kon zetten om mijn boekenoverschot in kwijt te kunnen..
pi_52773457
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben maandag gefilmt voor een promo filmpje voor de IKEA
Sloopte daarbij wel bijna een bank maar dat mag de pret niet drukken
Ik ook gister in Delft. Was aan het werk bij de karrenbaan, moest 5 keer zo'n scene overdoen met karren naar binnen brengen en eentje aan een klant overhandigen . Wat is laadzone toch heerljik werken met het zonnetje en al die mooie vrouwen die langskomen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')