Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.quote:
Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:
Ik heb het nu wel weer even gehad met de IKEA. Zaterdag een kast gehaald, ook die plank was beschadigd en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet dat die door een controle gekomen is
Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef devvertje het volgende:
[..]
Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..
@bleiblei: tja, of je bekijkt het van de andere kant -> IKEA koopt gigantisch groot in, en zal ook eisen van Atag dat de kwaliteit daar naar is
oftewel, extra garantie voor success-> en natuurlijk een lagere prijs
Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijn
haha collega'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Pruk het volgende:
Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
Was het maar waarquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef devvertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.
En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.
Het is net zoiets als bij de Scapino Nikeschoenen kopen met daar op "Nike for Scapino".
Zijn een hoop mensen die daar geen problemen mee hebben. Ik wel... Ik vind het wel jammer.
Als ik een huis zou kopen met een keuken erin waar op de apparatuur "Whirlpool" op staat hecht ik (hoe gek het ook klinkt, sue de menselijke psyche) daar meer waarde aan dan dezelfde keuken met apparatuur waar "Whirlpool for Ikea" op staat.
Ergens staat me trouwens vaag bij dat Atag ook de B keuze is van een A-merk (vergelijkbaar met gereedschap Bosch groen en blauw) . Maar dat weet ik niet zeker.
Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf latenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...
Jah naja dat zit dus echt tussen je orenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf laten.
Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah naja dat zit dus echt tussen je oren
Hej hoe heb je het nou opgelost met je PAX kast?
Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaan. Puur psychisch inderdaad. Maar wel iets waar je ook rekening mee "moet" (niets moet natuurlijk, verstandig is het wel) houden.
Ik ga over een paar maanden kijken wat het mooiste alternatief is.
Ach ja, ik lach er ook altijd hard om als mensen trots vertellen dat ze toch echt de apparatuur van ergens anders halen, en dan ¤1000 meer betalen voor alleen al een vaatwasser die beste koop 2003 wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...
En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...
maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
Je ziet me nergens zeggen dat ik liever meer geld uitgeef. Ik zeg dat ik het jammer vind dat Ikea er hun naam op de inbouwapparatuur zet. En 90% van de gevallen een nieuwe keuken in een woning zetten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...
En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...
maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
Euh een heleboel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Vraagje voor de IKEA medewerkers:
Hoeveel CD's kan ik in de LERBERG kwijt?
[afbeelding]
dat wordt een nee op beide vragen... sorry...quote:En de OBSERVATOR, is die verticaal te plaatsen? (vallen de CD's er dus niet uit?)
[afbeelding]
Gaan er trouwens dubbelcd's in de OBSERVATOR?
quote:
Ik zie nu dat er verticaal dvd's in kunnen, dus de hoogte van een standaard dvd amaray box = aantal cd jewelcases.quote:Volgens mij krijg je gewoon een bepaalde rekensom...
85cm breed min een centimeter voor de verticale 'balkjes' gedeeld door de breedte van een cd (0,4 cm?)
(ik kan het morgen ook even voor je nakeijken trouwens...)
Tja, ik snap deze reactie niet zo. Ik geniet enorm van mijn nieuwe bank, maar ik heb wel in de zenuwen gezeten of hij pastte of niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef devvertje het volgende:
Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'
*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'
Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef dromewaris het volgende:
Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.
Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
quote:Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:00 schreef bleiblei het volgende:
De Pax Hemnes is wel erg mooi![]()
.
Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy.
Oh! Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008
En de gids heb ik ook nog niet
Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...
Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
Ooow nee het was absoluut niet bedoeld als inwrijver.... had je ook graag blij willen maken, maar helaas gaat me dat niet lukken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inIk weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
Voor zover ik weet is EXPEDIT nooit in het middenbruin geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ROG het volgende:
IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?
TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
Nee beuken is wel heeeeeel anders dan het middenbruin van bijvoorbeeld MALM...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
en beuken (is ook wle middenbruin van kleur)
Puhquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin![]()
![]()
Ik ook gisterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben maandag gefilmt voor een promo filmpje voor de IKEA
Sloopte daarbij wel bijna een bank maar dat mag de pret niet drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |