Waar is de keuken aangeschaft (welke vestiging)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef patist het volgende:
Ik zit verdorie al 2 weken op de klantenservice te wachten tot ze me een keer contacten.... iedere keer is het "ja morgen ja morgen" GEK WORDT IK R'VAN!!! ik mis tot op heden nog steeds 2 staanders voor mijn keuken en een stukje keukenblad! ziekelijk gewoon....
qou ik ff kwijt :|
wij hebben al heel wat op rijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef WebForce het volgende:
Duiven gaat lekker in omzet afgelopen tertiaal, de oude dame heeft voor het eerste de bonus gehaald! En we gaan in januari of februarie 4 dagen feest vieren voor de klanten (25 jarig bestaan)
.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Het kan niet specifieker in dit geval. Tenminste, de IKEA PS lockertjes op wielen heten gewoon IKEA PS m wie (zoiets, verkoopprogramma kort alles af).
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef ROG het volgende:
Tweedehands IKEA items en dan ook énkel tweedehands IKEA items: http://ik2a.nl/
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Nog niet... tis een preview van het kerstassortiment... dat komt nog in de winkel (over een week of 5 ongeveer) en zal rond die tijd ook op internet verschijnen...
Oh? nooit gezien!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er achter kan je een wit paneel kopen waar je dan je TV aan op han hangen![]()
dat paneel kost je 60 euro extra
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh? nooit gezien!
Als er dat nou ook in zwartbruin was, was dat best ideaal
hallo Toboquote:
en dan met een paneel er achter a 60 euro en je kan je LCD tv er aan ophangenquote:
Er zijn wel nieuwe lades gekomen. Maar die zouden volgens mij qua 'rolbaarheid' niet onder moeten doen ten opzichte van de ouden. De lades hebben wellicht een demper waardoor ze mooier dicht gaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
zijn bij de faktum keukenkastjes/laadjes de railsystemen veranderd?
Ze lijken lang niet meer zo soepel te gaan als de laadjes die we vorig jaar hebben gekocht.
Nou, wij hebben er iets bij gekregen wat lang niet zo mooi dempt als dat wat we hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn wel nieuwe lades gekomen. Maar die zouden volgens mij qua 'rolbaarheid' niet onder moeten doen ten opzichte van de ouden. De lades hebben wellicht een demper waardoor ze mooier dicht gaan...
Heb je er wel dempers bij dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, wij hebben er iets bij gekregen wat lang niet zo mooi dempt als dat wat we hebben...
ja, een hele hoopquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je er wel dempers bij dan?
Oow ok... euh dan moet je genoegen nemen met wat je nu hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, een hele hoop
donkergrijs ding met een spits pinnetje er aan.
Ik kan ze op de site niet vinden.
Ze moeten net zo soepel gaan, de ladedemper is idd veranderd en sluit nu zelfs beter! Het is wel zo dat een oude lade niet op een nieuwe rail werkt (en andersom natuurlijk ook)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
zijn bij de faktum keukenkastjes/laadjes de railsystemen veranderd?
Ze lijken lang niet meer zo soepel te gaan als de laadjes die we vorig jaar hebben gekocht.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef nein het volgende:
Vandaag EINDELIJK de sultan torsmo gehaald (is een dekmatras)...zou het 3 jaar geleden al doen toen ik mn nieuwe bed kreeg. 3 jaar lang ge-ergerd aan de naad tussen mn 2 matrassen! En nu eiindelijk weg! jeuuuuuuj
Je kunt er de CAPITA poten onder plaatsen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef Elegy het volgende:
Vandaag die Lack open kast gekocht (twee planken met een paar dwarsplanken ertussen) maar ik ben vergeten er wat voor onder te halen. Wil 'm horizontaal plaatsen om als dressoir te dienen. Moet ik op zoek naar die wieltjes of zijn er ook kleine tafelpootjes te vinden?
check de voorraadinformatie op artikelnummer: 90071168, op dit moment wel op voorraad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef super-muffin het volgende:
In delft hebben ze de Vika Amon (150x75 in het wit) niet meer
Weet iemand of ze die in Barendrecht nog wel hebben?
Das de MAGIKER kast... en die is helaas uit het assortiment...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef Zabb het volgende:
Ik heb deze kast van IKEA, maar ik weet niet meer wat de naam ervan is, en of deze nog verkrijgbaar is. Weet iemand dit toevallig?
[afbeelding]
Bedankt! Ik ga vanmiddag even kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt er de CAPITA poten onder plaatsen.
Je kast wordt dan alleen niet dressoir hoogte...
Edit: NUMERAR poten werken ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |