Tja, ik snap deze reactie niet zo. Ik geniet enorm van mijn nieuwe bank, maar ik heb wel in de zenuwen gezeten of hij pastte of niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef devvertje het volgende:
Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'
*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'
Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef dromewaris het volgende:
Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.
Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
quote:Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en Belgiė).
Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:00 schreef bleiblei het volgende:
De Pax Hemnes is wel erg mooi![]()
.
Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy.
Oh! Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008
En de gids heb ik ook nog niet
Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...
Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
Ooow nee het was absoluut niet bedoeld als inwrijver.... had je ook graag blij willen maken, maar helaas gaat me dat niet lukken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inIk weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
Voor zover ik weet is EXPEDIT nooit in het middenbruin geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ROG het volgende:
IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?
TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
Nee beuken is wel heeeeeel anders dan het middenbruin van bijvoorbeeld MALM...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
en beuken (is ook wle middenbruin van kleur)
Puhquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin![]()
![]()
Ik ook gisterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben maandag gefilmt voor een promo filmpje voor de IKEA
Sloopte daarbij wel bijna een bank maar dat mag de pret niet drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |