Samen douchenquote:
omdat seksen er al staat, bedoel je dus echt gewoon samen naar de wc gaan zit dat niet een beetje moeilijk of zit je dan soms op elkaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Samen douchen![]()
![]()
en verder:
tv kijken, filmpje kijken, gewoon praten, zonnen, seksen, brownies maken, samen sporten, samen naar de wc gaan, koken, spelletjes doen, alles wat hier dus al genoemd is...
quote:
Als het hopeloos voor hem was kwam zij wel met ideeen, niet dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:58 schreef BrauN het volgende:
TS, als je om inspiratie op te doen zo'n topic als dit opent ben jij dat wijf echt niet waard.
Hoe duf.
Voetbal!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:24 schreef type_29 het volgende:
tv kijken duh
HAHAquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:58 schreef BrauN het volgende:
TS, als je om inspiratie op te doen zo'n topic als dit opent ben jij dat wijf echt niet waard.
Hoe duf.
mss vervelen ze zich niet met elkaar, maar vroegen ze zich af of er andere mensen zijn die nog leuke dingen konden bedenken om samen te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:48 schreef Pleione het volgende:
dat heb ik mezelf nooit hoeven afvragen. Volgens mij kan je beter op zoek naar een ander vriendinnetje als je je verveelt met elkaar.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:56 schreef Synthesist het volgende:
eten
samen de hond van de buurman uitlaten
elkaar de donald duck voorlezen
nog meer eten
neuken
singstar spelen
ondersteboven poepen
neuken
wedstrijd aardappels schillen met botte mesjes
marathon adem inhouden
had ik al neuken gezegd?