hij wou velenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je toetsenbord is ook een beetje gammel. Er zitten overal vreemde dubbele punten tussen.
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.quote:
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.![]()
![]()
dat slaat ook weer nergens op...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.![]()
![]()
Ik wil alleen ermee zeggen, mensen die nog nooit vista hebben gehad hebben al veel te snel een oordeel over vista hebben klaarliggen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.![]()
same here..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.![]()
Vistaquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik wil alleen ermee zeggen, mensen die nog nooit vista hebben gehad hebben al veel te snel een oordeel over vista hebben klaarliggen.
En als je van je vader geen spellen console mag halenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Cybje het volgende:
Je speelt toch ook geen spellen op je computer. Zo'n ding is bedoeld voor tekstverwerking.
dat moet je ook gewoon niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En als je van je vader geen spellen console mag halen![]()
Ja zo'n PC had ik vroeger ook, in 1989.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Cybje het volgende:
Je speelt toch ook geen spellen op je computer. Zo'n ding is bedoeld voor tekstverwerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |