Ik wens je veel succes...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:42 schreef devvertje het volgende:
Die hadden wij ook een paar keer hier in huismaar toen hoorden we een keer op tv
dat die beestjes huelemaal niet bijten fzo, kan je gewoon met je handen oppakken
De BNC-schuilkelder is al in gereedheid gebrachtquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:47 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Rennen. Tape elk raam en deur dicht en vul het huis met helium. Als je huis nog niet is opgestegen, laat je 500 kilo TNT ontploffen onder je huis om zeker te weten dat ze dood zijn.
![]()
Dat is hem inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef Lkw het volgende:
Stinkende kortschildkever
-> Afbeelding
-> Wiki
Ik zou dat oppakken toch maar laten zittenquote:Het is niet de staart die te vermijden valt maar de stevige bovenkaken (mandibels) waarmee een pijnlijke beet gegeven kan worden.
Wij hadden het beestje echt nog nooit gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Strychnine het volgende:
'Veel mensen kennen dit dier dan ook als het 'vuilnisbak-monster'
kijk jij voorlopig maar even geen enge filmsquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Strychnine het volgende:
Vergeet niet dat er een hoop zwervers zijn he..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef MewBie het volgende:
[..]
Wij hadden het beestje echt nog nooit gezien![]()
Ik ging googlen op 'insect schorpioentje', want ik heb die beestjes ook wel eens gezien en wilde nu wel eens weten wat het zijn. Door dat rare achterlijf was ik er trouwens wel wat huiverig voorquote:
Ja ik ook nog nooitquote:
ik wel , enge teringbeesten. Al kom je in de buurt doet ie z'n staart omhoog en gaat ie agressief doenquote:
Nee man, zonde van zo'n beestjequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:10 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ik wel , enge teringbeesten. Al kom je in de buurt doet ie z'n staart omhoog en gaat ie agressief doengelijk maar doodgetrapt
![]()
quote:Zo wordt de kever in verband gebracht met de duivel; de Engelstalige naam is de Devil's coach horse beetle, ook werd er gedacht dat Magere Hein een kever van deze soort in zijn zeis had verwerkt om zo de krachten over te nemen en efficiënter in het doden te worden.
Jij ziet zo'n klein beestje vanaf 4 hoog over straat rennenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:28 schreef EricT het volgende:
Ik zag laatst dat ding over de weg rennen (vorig jaar al, in de brandende zon) en ik woon op 4 hoog, dus maar even een kijkje nemen. Ik heb denk ik een halfuur op straat gelegen om dat beestje te bekijken.. Dat agressief doen en met kaken klapperen
![]()
Volgens mij kunnen ze ook een stinkend goedje afscheiden..![]()
Zou hij daarom stinkende kortschildkever hetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:28 schreef EricT het volgende:
Volgens mij kunnen ze ook een stinkend goedje afscheiden..![]()
nah, too easyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zou hij daarom stinkende kortschildkever heten
Domboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Jij ziet zo'n klein beestje vanaf 4 hoog over straat rennen![]()
ik vond het anders een hele scherpzinnige vraag van hemquote:
LSD? Paddo's?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef lucky_birdie het volgende:
ipv nog een topic openen zal ik het eerst hier even vragen..
gisteravond kwam mijn zusje een insect tegen in haar bed. Ze was vlak daarvoor naar het strand geweest dus mischien komt ie daar vandaan..
het is een klein kevertje (torretje?) goudkleurig schild, met donkere drienhoekje vanaf de kop, met de spitse punt richtig rug, en rood / koperkleurige kop, en het springt!
qua vorm lijkt het op een lieveheersbeestje, en voor zover ik kan zien zet hij af met zijn (grote) achterpoten, lijken een beetje kikkerpootjes qua "model"
kan iemand iets met deze *vage* omschrijving?
Jah dat ding zag ik van 4 hoog over de straat rennen, anders had ik dat van die-4-hoog er niet bij gezet ehquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vond het anders een hele scherpzinnige vraag van hem
Nergens staat dat ie op de BG was toen ie m zag.
Indien wel dan was het 4 hoog wonen zinloze informatie
Als ie 'kikkerpootjes' heeft, zal het wel een watertorretje zijn. Die kunnen vaak vliegen en kom je dus ook wel eens op het droge tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
LSD? Paddo's?
Met die pootjes ken ik er zo geen..
SEEEEESAM STRAATquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Strychnine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |