abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52129571
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hihi, zitten we allemaal met spanning af te wachten op een leuke deceptie?
deWAT??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_52129616
deceptie
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52129649
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hihi, zitten we allemaal met spanning af te wachten op een leuke deceptie?
Het valt me tot nu toe mee dat er uberhaupt sprake is van een date, meestal lopen die fok! topics op een anti-climax uit en gaat er uiteindelijk niks gebeuren
٩๏̯͡๏)۶
pi_52129679
Nou ze zijn bijna 3 uur aan het daten en ze is nog niet terug. Ik denk dat ze het hardstikke naar hun zin hebben
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Admin zondag 5 augustus 2007 @ 22:57:41 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52129729
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
Ow boy, dat hebben we in R&P ooit gehad
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jaaaaaaaaaaaaaren geleden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:57:49 #131
107521 Furia
snoopy weer
pi_52129735
Het is echt een latertje aan het worden zo! Nou, maar hopen op vrijgezel dus!
pi_52129748
Beter komt ze zo terug, ik moet zo weg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52129761
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ze zijn bijna 3 uur aan het daten en ze is nog niet terug. Ik denk dat ze het hardstikke naar hun zin hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik denk dat ze vasthebonden achterin de kofferbak van een auto ligt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Big dick.
  Redactie Games zondag 5 augustus 2007 @ 22:59:10 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52129770
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het valt me tot nu toe mee dat er uberhaupt sprake is van een date, meestal lopen die fok! topics op een anti-climax uit en gaat er uiteindelijk niks gebeuren
Vandaar mijn opmerking ook. Wedden dat ze dadelijk helemaal tipsy van de rosééétjes is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, en de man van haar dromen haar haren voor d'r gezicht moet weghouden omdat ze in de plee bij d'r thuis aan het kotzen is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, want zo eindigen die one-night-stands meestal. Het is geen boeketreeks-verhaaltje zoals ze zo vaak op Fok! proberen te posten...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:59:33 #135
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_52129784
ik vond dat 'avontuurtje' toch wel heel erg fout klinken hoor, uit de mond van een getrouwde man...
op dat moment twijfelde ik ook wel even aan de authenticiteit van dit topic.

maar ik heb wel vertrouwen in ts dat ze dr handen thuis kan houden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_52129814
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ow boy, dat hebben we in R&P ooit gehad
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jaaaaaaaaaaaaaren geleden.
Echt waar??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Doe eens een linkje! Anders moeten we Arcee laten zoeken als jij nog wat details weet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Redactie Games zondag 5 augustus 2007 @ 23:01:20 #137
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52129829
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Lukaso het volgende:
ik vond dat 'avontuurtje' toch wel heel erg fout klinken hoor, uit de mond van een getrouwde man...
op dat moment twijfelde ik ook wel even aan de authenticiteit van dit topic.

maar ik heb wel vertrouwen in ts dat ze dr lusten kan negeren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Och, ik weenie. Als 'r grot al een paar jaar onbetreden is geweest, dan heeft ze gewoon een bord voor d'r kop hoor en dan hoort ze die alarmbelletjes echt niet rinkelen heur..
  Admin zondag 5 augustus 2007 @ 23:01:43 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52129845
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Echt waar??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Doe eens een linkje! Anders moeten we Arcee laten zoeken als jij nog wat details weet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vraag Mike maar, die weet het ook nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_52129859
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Vandaar mijn opmerking ook. Wedden dat ze dadelijk helemaal tipsy van de rosééétjes is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, en de man van haar dromen haar haren voor d'r gezicht moet weghouden omdat ze in de plee bij d'r thuis aan het kotzen is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, want zo eindigen die one-night-stands meestal. Het is geen boeketreeks-verhaaltje zoals ze zo vaak op Fok! proberen te posten...
MUAHAHAHAHAHA
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
so true, ik zie het helemaal voor me!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_52129920
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vraag Mike maar, die weet het ook nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ga Mike een PM sturen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:04:16 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52129932
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij moet sowieso je mond houden, ongeacht het onderwerp.
Lul niet, alsof jij verstand hebt van teveel aanbod op sexueel vlak
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Admin zondag 5 augustus 2007 @ 23:04:55 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52129956
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Och, ik weenie. Als 'r grot al een paar jaar onbetreden is geweest, dan heeft ze gewoon een bord voor d'r kop hoor en dan hoort ze die alarmbelletjes echt niet rinkelen heur..
Welneeeeeeeeeeeeeee:
"Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"

pi_52129957
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een stuk schapenvel!
pi_52129976
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ken je hem ofzo?
pi_52129986
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb in elk geval meer vrouwen geneukt dan jij hersencellen in je hoofd hebt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52129989
Wat romantisch! Ik hoop op een innige romance en dat hij dan keizer blijkt te zijn van een of ander verborgen ministaatje.
En dat ie een dubbele naam heeft. Franz-Dieter ofzo.
  Redactie Games zondag 5 augustus 2007 @ 23:06:07 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52129997
Trouwens ondanks mijn wat sarcastische/pessimistisch antwoord, hoop ik voor d'r dat ze een leuk avontuurtje mag beleven en moge haar kroost later zorgen voor echte wereldvrede..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:07:39 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52130039
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ken je hem ofzo?
Nee, maar hij zegt dat ik mijn mond moet houden dus dan ga ik altijd even kijken wie zoiets nu eigenlijk zegt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52130047
@Mr.Noodle
That's the spirit!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_52130072
Gebeurt er de laatste tijd te weinig in het programma DGK, zodat jullie maar hier hopen voldoening te krijgen aan gebeurtenissen uit andermans leven?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop