Met flash geheugen kan je dit echt vergeten als je én een scherpe prijs én beschikbaarheid wil garanderen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
ik bedoel dat ik wel met een voorraad werk, dus de klant gaat niet lang wachten(1dag), bij een bepaald voorraad niveau zal ik nieuwe inkopen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak
Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
Dan je bel je en binnen no time word het thuis bezorgd .
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Rapaille het volgende:
Nou ok, ik geef je een tip: producten waar mensen zich voor schamen om in de winkel te kopen doen het ook altijd goed op internet.
kijk hier heb ik wat aan, bedankt !quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef soylent het volgende:
Ik heb zelf geen webwinkel, maar ik heb vele webwinkels opgezet voor klanten, en heb lief en leed met ze gedeeld in hun handeltje.
Als ik wat tips zou moeten geven:Google ads zijn extreem belangrijk. Bijna iedereen begint zijn zoekactie op Google. Koop relevante adwords en reserveer maandelijks een bedrag hiervoor. (Afhankelijk van hoe niche je product is zou ik suggereren een bedrag tussen de 50 en 250 euro per maand) Is er een bepaalde website of forum die door je publiek wordt bezocht, probeer daar dan op te adverteren. Doe dit ALLEEN als je zeker weet dat je doelgroep daar regelmatig zit, anders is het weggegooid geld. (Denk aan 50 tot 200 euro per maand) In het begin moet je je invechten. Je naam moet bekend worden. Doe daarom een paar ludieke acties of aanbiedingen. Bijvoorbeeld, ga een partnership aan met een site zodat ze iets van je mogen weggeven. Richt je je op Nederland? Probeer in een KvK-krantje te komen. Ze hebben vaak artikelen over innovatieve "jonge ondernemers" enzo. Zorg dat je klanten over je praten op vergelijkingssites. Als iemand een positief bericht of een bedankje mailt, maak daar dan meteen gebruik van en schrijf iets terug als: "Dank u voor uw positieve woorden! Wij zouden het leuk vinden als u misschien een reactie kunt achterlaten op: <url van een ratingsite / ervaringensite, etc.>". Werkt vrijwel altijd. Regel zo veel mogelijk links naar jouw site. Link erheen waar je kan. Goed voor je Google ranking.
Je kunt zoveel promoten als je wilt, maar als je geen toegevoegde waarde hebt waarmee je je onderscheidt van de gevestigde orde mislukt het nog. Maar inderdaad, wie niet waagt die niet wint.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef RijstNatie het volgende:
niet geprobeerd is altijd mis, in het begin zal er veel tijd inzitten, loopt het niet dan heeft het relatief gezien geen grote investeringsrisico gelopen voor mezelf.
ik kan de goederen altijd wel op een of andere manier kwijt daar ben ik zeker van, al dan niet met winst tegen de inkoopprijs.
zoals ik al eerder bedacht is marketing en promotie het belangrijkste in dit geval.
je kan het ook zien, als je een real life winkel opent in een bepaalde stad, dan bereik je maar een klein gedeelte van je doelgroep in dat gebied. De kosten vet hoog en daardoor gaan steeds meer van die winkeltjes dicht. Bij een webwinkel heb je ene groter potentieel bereik tegen lagere kosten.
Internetaankopen stijgen ook elk jaar en dat geldt natuurlijk helemaal voor producten waar niet veel service bij verleend hoeft te worden. Ik zou bijv niet zo snel kleren verkopen via internet omdat mensen die toch moeten passen.
Dat ongetwijfeld, maar dit is mijn vak en ik weet hoe je er veel geld mee kan verdienen en dat doe ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:58 schreef klausch het volgende:
Jij = sukkel?
Een gebakkeria! GENUENIAAL!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak
Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
Dan je bel je en binnen no time word het thuis bezorgd .
Volgens mij gaat het qua verkoop goed als je met 3 factoren rekening houdt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef THC1 het volgende:
Ik verkoop ook electronica via een webwinkel op internet (computeronderdelen) en dat loopt zeer goed, terwijl de producten bij 100en andere webwinkels ook te koop zijn. Het gaat gewoon om goede reclame.
Lollercopters!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n kerel.
MP4-spelers, SD-cards, voor de marges sieraden erbij. Muhaha.
Serieus, als je als starter een webshop start, zorg dan voor een product wat in Nederland nog niet makkelijk te verkrijgen is maar waar wel een potentiele markt voor is... Importeer iets. Durf eens iets. Je huidige idee is natuurlijk bagger in het kwadraat.
Echt waar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef RijstNatie het volgende:
Chinese teringzooi?
tegenwoordig komt zowat alles uit china hoor, ook de dure merken en stuff
Als je dat stomme logo links onder weg haalt dan is het idd best ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef notunreal het volgende:
Ik heb er 1 gemaakt voor het bedrijf waar ik werk.. Gemaakt met shopfactory, makkelijk programma, veel templates. Kijk maar is op www.kostertechniek.com. De site is 2 weken geleden gemaakt, ben er nog druk mee bezig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |