be-hardcorevolkquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Silaz het volgende:
Pfff. zit ik weer is lekker op het zwembad vandaag, niet ver vandaan een groep van ong. 15 van die kiddos a 13 jaar, allemaal nike-air petje en de hele rimbam. hebben ze dus 2 van zulke boxen mee plus nog zo'n grolsch bag (die was voor het vrouwelijke HC volk) waar ze dus hele tijd stamp muziek zaten te luisteren. opzich niet zo'n heel erg probleem. maar dan opeens komt GUUS MEEUWIS erop te staan. omg. en dat noemt zich 'hard-core for life?' uhhuu![]()
Klacht : zie bovenstaand.
quote:
kansloze TS die over kiddos praat terwijl hij zelf nog een kleine kiddo isquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef postmortum het volgende:
ts is zelf 16![]()
heeft dus geen recht van spreken over kiddo's![]()
Zulk soort 'mensen' in je lijst hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef RuttieQ het volgende:
[..]Hardcore
Gabbers
Nike petjes
gabbertjes die in hun msn naam HARDCORE4LIVE hebben staan...
Ze aanbidden mij..quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zulk soort 'mensen' in je lijst hebben![]()
MSN Hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zulk soort 'mensen' in je lijst hebben![]()
Zo fucking commercieel en kitscherig. En niet eens voor mac.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Wat is dr nou weer mis met msn?
trillian is de shizzle jeweetochquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Wat is dr nou weer mis met msn?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef blankensteyn het volgende:
Beter van die gastjes dan irritante Finnen die meisjes lastig vallen.
Ik heb nog nooit iets hoeven betalen voor msn hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo fucking commercieel en kitscherig. En niet eens voor mac.
Met commercieel bedoel ik de reclame enzo en dat radio 538 (talpaquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets hoeven betalen voor msn hoor
Smilies voeg je zelf toe of rip je van anderen![]()
Dat kan met een eenvoudige patch weggehaald worden, snotneus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met commercieel bedoel ik de reclame enzo en dat radio 538 (talpa) het gebruikt en postbank bla bla bla.
Dan nog liever de banners op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |