Nee, beslist niet!! ER woont in Ierland!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef mspoez het volgende:
ER heeft een encyclopedie in haar hoofd! Goed zeg! (niet cynisch)
en ook nog de begindatumquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:02 schreef ElizabethR het volgende:
De paasopstand duurde 6 dagen van 24 tot en met 30 april 1916
Mjah, ik zag het zelf ook. Het moest natuurlijk zijn ' tot' in plaats van ' tot en met'quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef qonmann het volgende:
hoewel 24-30 april is 7 dagen !!
Human after all
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Een soort clublied van de Nazi's
Ik niet, maar wel een hang ernaar. Vandaar die vragen ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, beslist niet!! ER woont in Ierland!
Ik woon een kilometer of wat boven Galway City. In Anaghdown, aan Lough Corribquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:18 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel een hang ernaar. Vandaar die vragen ook
wel heel oftopic dit maar waar ergens woon je?
Dat deden wij ook, maar toen hebben we knopen doorgehakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:31 schreef Conekiller het volgende:
@Eliz: gaaf, mooie regio. Hoewel ik zelf nog steeds graag naar de omgeving van Cork zou willen verhuizen. maar ja. Blijven dromen
Dat is goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:31 schreef Conekiller het volgende:
Graf Zepelin
@Eliz: gaaf, mooie regio. Hoewel ik zelf nog steeds graag naar de omgeving van Cork zou willen verhuizen. maar ja. Blijven dromen
Leuke hobbyquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef Conekiller het volgende:
toevoeging. Ik weet dat het antwoord goed is aangezien ik 'm net aan het bouwen ben
Ja ja ja, de schaalmodellen komen wel af
Vraag stellen jijquote:Ik weet geen vraag dus volgende
Maar zo werkt het niet helaasquote:
Nee, het is Robert Sandsquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef qonmann het volgende:
Bernadette Devlin was iets mee maar wat ..ik check het wel even, enige naam di eik ken
Zal ik mijn vraag weer weghalen dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |