abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52120514
Even een kort vraagje over mobiel bellen met skype naar telefoonnummers in het buitenland.

Een familielid van mij zit voor haar studie in spanje. Hoeveel kost het haar als wij haar, ze gebruikt t-mobile prepaid, met skype mobiel bellen? Ik weet dat sommige providers kosten in rekening brengen als je in het buitenland mobiel gebeld wordt, is dit ook zo met skype?
pi_52120985
Wanneer iemand in het buitenland belt op haar nederlandse gsm nummer, kost het de ontvangende partij geld. Dus zorg er voor dat ze beltegoed heeft.
In andere woorden jij betaalt tot de Nederlandse grens.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:50:43 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52121052
Ze kan beter een Spaanse prepaid simmetje in haar telefoon stoppen, mits deze simlock-vrij is.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_52121166
Of gewoon het telefoonnummer doorgeven van haar hotelkamer
pi_52190203
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:47 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
Wanneer iemand in het buitenland belt op haar nederlandse gsm nummer, kost het de ontvangende partij geld. Dus zorg er voor dat ze beltegoed heeft.
In andere woorden jij betaalt tot de Nederlandse grens.
Ja met een normale Nederlandse telefoon. Maar is dit met Skype ook zo? Ik weet nog dat me pa in china zat dat ik hem met skype belde voor 20 cent per minuut, weet alleen niet of dat bij hem nou ook is berekend.
pi_52192333
Met Skype bel je toch gewoon het +316xxx nummer? Dus voor Skype maakt het niet uit waar die mobiel is, het belt gewoon naar Nederland. Van de Nederlandse "grens" totaan mobieltje in buitenland zijn de kosten voor eigenaar van dat mobieltje. Ongeacht door wie of wat of waarmee gebeld wordt.
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
pi_52194585
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef Facilitator het volgende:
Met Skype bel je toch gewoon het +316xxx nummer? Dus voor Skype maakt het niet uit waar die mobiel is, het belt gewoon naar Nederland. Van de Nederlandse "grens" totaan mobieltje in buitenland zijn de kosten voor eigenaar van dat mobieltje. Ongeacht door wie of wat of waarmee gebeld wordt.
Ja dat bedacht ik me later ook, me pa had een chinees sim-kaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')