De klonen...quote:
Das ook weer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
4 dagen niet is beter dan elke dag wel.
Wat nou ..quote:
Lekker. Zijn er ook kuukskesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:08 schreef OA het volgende:
WASP..... Een hele goedemorgen!!!!!
De koffie staat klaar!![]()
Whehe...quote:Op maandag 10 september 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
Sodejuu, dat was weer zatte boel van het weekend
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jarenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertjequote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jaren[afbeelding]
Eentje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertje
We moeten weer eens een bbq met de buurt doen daarquote:
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:08 schreef OA het volgende:
[..]
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.![]()
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!Nou ik ehb het geweten de volgende morgen
Maar het was wel leuk
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipenquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werkenquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipen... We waren weer aardig lam zeg
... [afbeelding]
Whehe... kansloze missie....quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Absoluutquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersMaar ook wij hebben ons kostelijk vermaakt!
WTF? De wandelende elektroontjesquote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Damn.. ik was echt ver heen hequote:
Niet alleen jij was ver heen... Frits ook, want hij deed net alsof ie het begreep...quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
WTF? De wandelende elektroontjes? Heb ik dat tegen jou lopen ophangen
?
[..]
Damn.. ik was echt ver heen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |