ik ken het allebei nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtel![]()
Wasp schuurt zo zo'n beetje tegen Noord-Limburg aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtel![]()
quote:
Zelfde vakantietijd...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoals je weet ben ik geheel en al kloonvrij![]()
Ja nou en?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
Nog een nachtje en we maken de 'binnenstad' weer onveilig...![]()
WEzquote:
Spuit 11..quote:
MMquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Spuit 11..
... zullen we die kroeg eens onveilig maken?![]()
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
zit er dik in jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan.... [afbeelding]
Wat!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Dat is in het nieuwe, geannexeerde gedeelte, waar Henk woont.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is daar dan?
Ik kom daar vrijwel nooit langs...
Geniaal ding wel. Laatst lag Arie Willems, zoals voorspeld, midden op dat ding, in uniform, zijn roes uit te slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
whehe, wanneer was datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |