Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertjequote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jaren[afbeelding]
Eentje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertje
We moeten weer eens een bbq met de buurt doen daarquote:
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:08 schreef OA het volgende:
[..]
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.![]()
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!Nou ik ehb het geweten de volgende morgen
Maar het was wel leuk
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipenquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werkenquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipen... We waren weer aardig lam zeg
... [afbeelding]
Whehe... kansloze missie....quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Absoluutquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersMaar ook wij hebben ons kostelijk vermaakt!
WTF? De wandelende elektroontjesquote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Damn.. ik was echt ver heen hequote:
Niet alleen jij was ver heen... Frits ook, want hij deed net alsof ie het begreep...quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
WTF? De wandelende elektroontjes? Heb ik dat tegen jou lopen ophangen
?
[..]
Damn.. ik was echt ver heen he?
Volgend weekend wel. Dan speelt Rowwen Hèze in een feesttent op de markt. Wordt weer een spetterend feestquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:04 schreef OA het volgende:
Staat er nog wat op het "dorpsprogramma" dit weekend?![]()
Ja, dat is goedquote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef OA het volgende:
Ben van plan zaterdag ende zondag te gaan!![]()
Gehst du mit?![]()
Nee. Ben nu op de zaak. Boekje ligt thuis!quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is goed
Weet jij de lineup zeg maar een beetje?
Zaterdagavond vanaf 23 uur Rowwen Hèzequote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is goed
Weet jij de lineup zeg maar een beetje?
Je hebt mij iig gesproken!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Was iemand gister nog bij de wasperplassen?
Op dat strandfeest?
Was uiteraard weer apelam, dus weeet niet of ik iemand gesproken heb
Dat was flink te merken jaquote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Op dat strandfeest?
Ja, dat gezwets over cultuur inderdaad. Nou dan weet je het wel. Cultuur staat bij jou gelijk aan de consumptie van vele biertjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Op dat strandfeest?
heaters stonden er overalquote:Op donderdag 27 september 2007 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
strandfeest? weet je hoe kuod het was ghekke
Puick geregeld iddquote:
Indd was erg gezelligquote:
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je wel in je eigen bed ontwaakt?![]()
quote:
Ik werd bij de buurchick wakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
whehe, ik zit er nu nogquote:Op donderdag 27 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
kermisquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)quote:
Ik haat kermis.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!
tokkies in de jimmytent, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Tis net kermis geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Das ook het belangrijkste van de hele kermis. Zuupen in een tentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat kermis.
geldverspilling.
Alleen de tentfeesten die erbij komen zijn tof.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!
tokkies in de jimmytent, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
rofllollerpwnd dan1`1eins
quote:
quote:
Doet et niet /madquote:
WS broedt hij op een kaap van de CUL SCquote:
oh, dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
WS broedt hij op een kaap van de CUL SC
11 over 11quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hoe laat is het? Ik heb hier geen klok.
toen hij postte was het 9 over 11quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hoe laat is het? Ik heb hier geen klok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |