van de tuin?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij was het verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:goedemorgen! Langzaamaan komt FOK! weer op gang
heeft zeker ook last van het warme weer
@ eer: na zo'n dag als zondag, was ondanks de warmte mijn bed het heerlijkste wat ik tegenkwamgeslapen als een baby'tje!
@ JJ:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME BACK!
Hoe was het? Toppie vakantie gehad? En hoe vonden de kids het?
en uiteraard willen we binnenkort pics!!!
Toen ik in de spiegel keek zoiets:quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij in huis was het ook niet te harden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij was het verschrikkelijk.
Echt veel te heet op m'n kamer...
Had m'n deur en m'n raam wagenwijd tegen elkaar opengezet, maar 's nachts waait het niet zo hard
Verder vonden alle katten hier in de buurt het nodig om naar elkaar te janken en bleren, ook heel fijn
Verder wel aardig geslapen, werd wakker met een arm die ik niet meer kon bewegen
Had er effe te lang op gelegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef covie het volgende:
[..]
Toen ik in de spiegel keek zoiets:![]()
Meer pics kan ik je helaas niet bezorgen
Fok! reageert weer normaal!!! [afbeelding]
Slaap jij in een vrieskist?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij in huis was het ook niet te harden...
Huiskamer: 28ēC![]()
Kamer boven: 31ēC [afbeelding]
Badkamer: 29ēC![]()
Slaapkamer: 22ēC![]()
![]()
Goed plan ik ga ook even koffie halen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk! Ik heb net een verse bak koffie![]()
Heerlijk zeg!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap jij in een vrieskist?
Onder de 26,7 graden heb ik een dekentje nodig.![]()
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik sliep om 04:00 pas z'n beetje, terwijl ik om half 10 in bed lag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Eer-Ik![]()
![]()
ik heb best goed geslapen, maar was dan ook erg doodop... was om 04.00 uur op en lag er pas na 01.30 uur in
veels te warm.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Benedenverdieping heb ik wel rolluiken, en gelukkig staat na 12.00 uur de zon eigenlijk alleen op de achterkant en de achtertuin...en wordt de slaapkamer ontzien. De zolder is dan echt niet meer te harden en laat daar nu mijn pc staan sinds de 'verbouwing'quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Huiskamer, staat op thermostaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef covie het volgende:
[..]
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzo![]()
Ik heb over het algemeen geen idee hoe warm het overal is... behalve in de woonkamer.
nee, ik ben thuisquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Eer, ben je weer In de Opslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |