quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekeringquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Hell no.. die van mij ligt bij de verzekering remember
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praatquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekering
haha, okquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praat
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooidquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ik dacht dat ook, maar die van mij hebben ze ook weer weten te fixen...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooid
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij dodelijk voor zo'n ding idd
Nokiaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!![]()
Frits heeft ook zo'n ding en die heeft de afvoer van de plee overleefd...![]()
Ik wil een loterij winnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:46 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook een nieuwe telefoon
3210 ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
ohja, dit is trouwens de enige relaxete nokia ooit gemaakt, zou 'm zo weer willen hebben:
[afbeelding]
Als die nog ergens nieuw verkrijgbaar is, koop ik 'm.
Heb trouwens nog wel een 6210, 6610i en 3410 voor je liggen...quote:
sowieso.quote:
mijn kansen zijn iets groterquote:
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn kansen zijn iets groter![]()
ik kan een nieuwe uitzoeken als ik mn contract verleng. maar dan moet je erin duiken, en daar heb ik geen zin in.
eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe 6230i nemen, deze is erg fijn
Van deze is het ene knopje versleten door het smsenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.
Dan is de lol er wel snel vanaf he...
Linkersuccesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |