Zoiets ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Aaaaaahh, ok.
De 'Toeter de Delft' dus?
Klopt, hebben ze ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Ik was vandaag nog bij de halfords in Alphen, en daar heb ik helemaal geen toeters gezien
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:09 schreef m-kay het volgende:
En kunnen die gasten ook niet overdag boodschappen doen, dan heeft niemand er last van als je een half uur voor een schap staat te loeren..
Zit standaard in mijn handtas...jeweettogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Sol; neem je je pepperspray mee?![]()
Nee, nooit uitgeprobeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zit standaard in mijn handtas...jeweettog![]()
Ja, al een paar dagen denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, nooit uitgeprobeerd
Kunnen we Ienepien feliciteren
Gefeli Ienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu nog mijn huidige baan opzeggen![]()
Feli Ien, spannend hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu nog mijn huidige baan opzeggen![]()
Jullie gaan toch niet neukenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Feli Ien, spannend hoor![]()
Ik ben inmiddels op van de zenuwen voor vanaaf. Ik blijf ook bij hem slapen![]()
Neeeeeeeheeeeeeeee.... dat hadden we al afgesproken, geen seks op de first datequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet neukenhe
Thanx!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Feli Ien, spannend hoor![]()
Ik ben inmiddels op van de zenuwen voor vanaaf. Ik blijf ook bij hem slapen![]()
Jaja, en jullie splitsen die date zeker om een uurtje of 12 in tweeënquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neeeeeeeheeeeeeeee.... dat hadden we al afgesproken, geen seks op de first date![]()
Mmmm ik vertrouw er wel op dat het goed gaat na de afgelopen dagenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Thanx!
[wijze woorden]
Ehm... blijven slapen, serieus, op een eerste date? Zou ik niet doen. Ook al ken je hem nog van vroeger, dat geeft geen garanties voor nu. En je weet hoe misleidend mannen kunnen zijn...Ik gun je van harte heel veel plezier, maar pas een beetje op
![]()
[/wijze woorden]
Bart dat wilde ik net eigenlijk tikken maar ik kon het niet zo goed verwoorden en dacht jullie begrijpen mij toch niet als ik dat tikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, en jullie splitsen die date zeker om een uurtje of 12 in tweeënDan is het opeens de tweede als jullie gaan 'slapen'
![]()
Ik ben heel helder ja, in mn uitspraken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bart dat wilde ik net eigenlijk tikken maar ik kon het niet zo goed verwoorden en dacht jullie begrijpen mij toch niet als ik dat tik![]()
de Schiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutweer btw
Wilde ik gaan naaktzwemmen in de Schie, is het aan het regenen
In mn droom was het best tof vannachtquote:
Huh, wat ga je doen dan dit weekend ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:17 schreef Ienepien het volgende:
Ow hee vraag van praktische aard: heeft iemand enig idee wat ik van die tankjes Campingaz kan kopen in Delft? Vroeger ging ik naar de V&D maar die doet niet meer aan kampeerzooi. Anyone? Anders zijn mijn noedels zo koud dit weekend![]()
Klopt die caravantoko is de enige die ik kan vinden, maar die is zo heel erg uit mijn route en het waaitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou naar een camping/caravanwinkel gaanIk weet dat er 1 bij de schie (
) zit, bij Proteus. Verder weet ik het niet
Kom op, ben jij nou een echte bikkelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Klopt die caravantoko is de enige die ik kan vinden, maar die is zo heel erg uit mijn route en het waait![]()
Ik ga naar FOLKWOODS!![]()
IK ga wel eerst mijn autoowtje halen thuisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom op, ben jij nou een echte bikkel![]()
Leuk![]()
Jezusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Ienepien het volgende:
[..]
IK ga wel eerst mijn autoowtje halen thuis![]()
![]()
Ow nou dan wil je vast en zeker wel even voor mij daarheen lopen en een tankje halen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezuszou het gewoon lopend hebben gedaan
Dan ga je toch met kleren aan zwemmenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutweer btw
Wilde ik gaan naaktzwemmen in de Schie, is het aan het regenen
Ik ben Jezus nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow nou dan wil je vast en zeker wel even voor mij daarheen lopen en een tankje halen ?![]()
Kom ik um zo wel bij jou thuis ophalen![]()
Nee, want dat baggerschip hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan ga je toch met kleren aan zwemmen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet
Als ik daarheen moet gaan lopen ben ik over 2 uur nog niet terug
Ja, hoest nou ?quote:Jezus zou het gewoon lopend hebben gedaan
OMGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |