Als hij nog even blijft, dan kan hij lekker met Paulo Henrique kletsen in de kleedkamer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
Nilsson was zijn maatje (ook buiten het veld dus) en is verkocht, met de rest kan hij volgens mij nauwelijks communiceren.
dat word nog een druk weekjequote:Vol verwachting klopt ons hart... sc Heerenveen sprak maandag met Afonso Alves en diens zaakwaarnemer. Aanleiding was de afwezigheid van de aanvaller bij de training van zaterdag en dus ook de wedstrijd van zondag.
nieuws Volgens verschillende media stuurt Alves aan op een breuk met sc Heerenveen. Daar lijkt het ook verdacht veel op, maar het laatste dat we van Alves zelf hoorden was dat hij bij de club wil blijven. Maandag sprak de directie van de club met Alves en een zaakwaarnemer, maar over de uitkomst en de gevolgen wil de directie niets zeggen.
Bron: Abelenstra.com
Zo'n URL zegt genoeg over z'n professionaliteit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef MaxPower het volgende:
afonso9.wordpress.com
Die site wordt gewoon geheel beheerd door die corrupte zaakwaarnemers van hem. Net alsof hij zich daarmee bezighoudt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zo'n URL zegt genoeg over z'n professionaliteit...
...of natuurlijk over het salaris wat Heerenveen hem biedt
Waarom komt hij dan niet op de training?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef michiel_merk het volgende:
[Vol verwachting klopt ons hart... sc Heerenveen sprak maandag met Afonso Alves en diens zaakwaarnemer. Aanleiding was de afwezigheid van de aanvaller bij de training van zaterdag en dus ook de wedstrijd van zondag.
nieuws Volgens verschillende media stuurt Alves aan op een breuk met sc Heerenveen. Daar lijkt het ook verdacht veel op, maar het laatste dat we van Alves zelf hoorden was dat hij bij de club wil blijven. Maandag sprak de directie van de club met Alves en een zaakwaarnemer, maar over de uitkomst en de gevolgen wil de directie niets zeggen.
Bron: Abelenstra.com]
dat word nog een druk weekje
quote:Alves traint mee en Brian moet muil houden
28/8/2007 9 :05
Afonso Alves trainde maandag weer mee met de selectie van SC Heerenveen. Na een gesprek met coach Gertjan Verbeek schijnt alle kou uit de lucht te zijn.
Verbeek had Alves zaterdag verwijderd uit de selectie voor het uitduel met Ajax omdat de Braziliaan niet op de training was verschenen. Bovendien had de spits vrijdag op zijn eigen website venijnig uitgehaald naar Heerenveen, dat volgens hem geen respect toonde en niet mee wilde werken aan een transfer. 'Het is oneerlijk van SC Heerenveen mij ervan te weerhouden een contract te tekenen waarmee ik het tienvoudige van wat ik hier krijg kan verdienen.'
Verbeek klonk vergevingsgezind na het onderhoud met Alves. 'Ik ben niet boos op Afonso', vertelde de coach aan De Telegraaf. 'Het enige waar ik hem op aangesproken heb, is dat hij zich zaterdag niet heeft afgemeld. Ik geloof best dat hij door alle commotie niet kon trainen, maar bij ons is het een regel dan af te bellen. Hij zei sorry. Ik ga ervan uit dat het een incident was. Hij trainde vandaag (gisteren, red.) met ontzettend veel plezier.'
Doelman Brian Vandenbussche kreeg wél een uitbrander van zijn coach. De doelman had afgelopen weekeinde verteld Alves niet meer te willen zien omdat de spits de Friese ploeg twee keer in de steek had gelaten. 'Hij had zijn muil moeten houden', reageerde Verbeek. 'Omdat hij totaal niet weet wat er aan de hand is én omdat er in deze zaak twee woordvoerders zijn: de trainer en de directie. Brian heeft zijn excuses aan de groep aangeboden.'
Natuurlijk niet. Brian krijgt na een verloren wedstrijd een microfoon onder zijn neus. Hij baalt van het verlies en roept dan dat Alves zijn ploeg in de steek heeft gelaten. Een ieder van ons zou op een soort gelijke manier hebben gereageerd, tenminste daar ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Grulez het volgende:
Wordt Vandenbussche terecht op zn nummer gezet.
Klopt, maar voetbal is een miljoenenbusiness waarin je over dat soort zaken, gewoon je muil hoort te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef EMAR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Brian krijgt na een verloren wedstrijd een microfoon onder zijn neus. Hij baalt van het verlies en roept dan dat Alves zijn ploeg in de steek heeft gelaten. Een ieder van ons zou op een soort gelijke manier hebben gereageerd, tenminste daar ga ik vanuit.
Correctquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef EMAR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Brian krijgt na een verloren wedstrijd een microfoon onder zijn neus. Hij baalt van het verlies en roept dan dat Alves zijn ploeg in de steek heeft gelaten. Een ieder van ons zou op een soort gelijke manier hebben gereageerd, tenminste daar ga ik vanuit.
Ja, maar ook mensenbusiness.. Geheel terecht dat ie zn bek open trok, zeker als eerste reactiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar voetbal is een miljoenenbusiness waarin je over dat soort zaken, gewoon je muil hoort te houden.
Mss wel menselijk, maar natuurlijk niet slim.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Correct
[..]
Ja, maar ook mensenbusiness.. Geheel terecht dat ie zn bek open trok, zeker als eerste reactie
reactie van iemand op abelenstra.comquote:Heb Alves vanmiddag gezien in gesprek met Benfica. Mijn zoon zag op een brief een bedrag staan van 17 miljoen( toen hij een handtekening ging vragen) Alves was in Hotel heideheuvel in geprek met iemand van Benfica, zijn zaakwaarnemer en 2 mannen van SC-Heerenveen. Ik ben lang optimistisch geweest over Alves en dat hij zou blijven maar begreep vanmiddag dat het al dagen aan de gang is. Toch maar snel een nieuwe spits halen nu!!!
hrm hebben ze toch al? die paulo henriquequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
reactie van iemand op abelenstra.com
voor wat het waard is![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
reactie van iemand op abelenstra.com
voor wat het waard is![]()
Bij het volgende bericht heb je een pagina vol nodigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoeveel van deze smilies kan ik maximaal plaatsen?)
Ach ja nog maar 48 uur zullen we maar zeggenquote:,,AZ onderzoekt transfer Afonso Alves''
30/08 (06:05) Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf melden donderdag dat AZ onderzoekt of het Afonso Alves naar Alkmaar kan halen. In principe is daar geen geld voor, tenzij Danny Koevermans op een of andere manier in de deal betrokken wordt.
nieuws
,,Die transfer zou twee problemen kunnen oplossen'', schrijft De Telegraaf. ,,Die van de Braziliaanse spits met de Friese club en die van Danny Koeverman , als de Alkmaarders het geld van zijn transfer in de Voetballer van het Jaar kunnen steken.'' Volgens de krant is er sprake van ,,een sensationele mogelijkheid'', maar doen beide nogal schimmig.
Voorzitter Dirk Scheringa zegt: ,,Het past niet in ons financiële plaatje.'' Het is echter opvallend dat het Algemeen Dagblad op hetzelfde moment met hetzelfde verhaal komt. Die krant meldt echter ook dat VfL Wolfsburg nog hoopvol is. Volgens het AD heeft Roberto Tiburcio, zaakwaarnemer van Alves, gezegd dat de topscorer van Nederland nu veertien miljoen euro moet opbrengen en wil de spits zelf heel graag naar AZ.
Die gozer is nog maar 18quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Guppie19 het volgende:
[..]
hrm hebben ze toch al? die paulo henrique
Wolfsburg heeft veel geld, Volkswagen zit daarachter. Geen grote club idd, maar wel veel salaris.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef SCH het volgende:
Het zou toch belachelijk zijn als hij naar AZ gaat. Hij wil toch zo graag naar een grote club?
En Wolfsburg?
Gaan we dan samen het stadion bezetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef MaxPower het volgende:
Als AZ hem echt koopt, mogen wat mij betreft alle directieleden per direct opstappen. Dat zou echt onacceptabel zijn.
Samen met nog 26.000, as. zaterdag rond 19:30?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we dan samen het stadion bezetten?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we dan samen het stadion bezetten?![]()
Dat wordt toch niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek meldt dat het om 8 miljoen plus Koevermans zou gaan.
Waaraan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te merken dat Riemer weg is
Inderdaad zeg, wat een twijfelende draaikonten. Wees gewoon eens duidelijk als bestuur. Ze zijn doodsbenauwd om achteraf ergens op afgerekend te worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef SCH het volgende:
Maar Heerenveen moet direct zeggen dat AZ geen optie is.
Nu nog 33 uur en 20 minutenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:23 schreef SCH het volgende:
Nog 34 uur!
Als 'ie naar AZ gaat dan is het de grootste mongool die op deze aardkloot rondloopt. Áls hij sportief en financiëel wat wil bereiken, dan zal hij naar een grote buitenlandse club (Europese subtopper) moeten gaan, niet naar een Nederlandse wannabe-topclub die slechts bestaansrecht heeft bij de gratie van Dirk $ch¤eringa.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niks uit trouwens, wie weet.
Als ie dat doet, wat vind je dan van hem?
maak daar maar minimaal 16 miljoen + Koevermans (die ik op hooguit 4mln schat) van.. Je hebt wel meteen een vervanger, dat is prima 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt, maar als de vraagprijs 20 miljoen is, dan neem je toch niet met 10 + spits-zonder-restwaarde genoegen?? Zeker niet als je je topspits gaat verkopen aan een directe concurrent voor een top5-klassering. Als AZ zo graag bij de top3 (dan top4) wil horen, dan moet ze ook maar topprijzen gaan betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef neilpad het volgende:
10 mil + de Koef zou ik een aardige deal vinden, 8 is idd wat aan de lage kant.
Ach, alles beter dan Sibon en misschien schiet ie er wel meer in dan Alves dan. Dat zou een puik scenario zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |