abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52730828
Nilsson was zijn maatje (ook buiten het veld dus) en is verkocht, met de rest kan hij volgens mij nauwelijks communiceren.
pi_52730954
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
Nilsson was zijn maatje (ook buiten het veld dus) en is verkocht, met de rest kan hij volgens mij nauwelijks communiceren.
Als hij nog even blijft, dan kan hij lekker met Paulo Henrique kletsen in de kleedkamer.
pi_52730991
Dat is waar
pi_52736880
quote:
Vol verwachting klopt ons hart... sc Heerenveen sprak maandag met Afonso Alves en diens zaakwaarnemer. Aanleiding was de afwezigheid van de aanvaller bij de training van zaterdag en dus ook de wedstrijd van zondag.
nieuws Volgens verschillende media stuurt Alves aan op een breuk met sc Heerenveen. Daar lijkt het ook verdacht veel op, maar het laatste dat we van Alves zelf hoorden was dat hij bij de club wil blijven. Maandag sprak de directie van de club met Alves en een zaakwaarnemer, maar over de uitkomst en de gevolgen wil de directie niets zeggen.

Bron: Abelenstra.com
dat word nog een druk weekje
pi_52744324
Niet zo gek natuurlijk dat hij Verbeek amper kan verstaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52747528
Er wordt iedere keer verwezen naar zijn eigen site, maar waar kan ik die vinden?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52747557
afonso9.wordpress.com
pi_52748226
Tnx, zat al te kijken bij www.afonsoalves.com maar dat is hem toch niet.
Klik dan als je durft
pi_52748286
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef MaxPower het volgende:
afonso9.wordpress.com
Zo'n URL zegt genoeg over z'n professionaliteit...

...of natuurlijk over het salaris wat Heerenveen hem biedt
pi_52748397
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Zo'n URL zegt genoeg over z'n professionaliteit...

...of natuurlijk over het salaris wat Heerenveen hem biedt
Die site wordt gewoon geheel beheerd door die corrupte zaakwaarnemers van hem. Net alsof hij zich daarmee bezighoudt.
pi_52748546
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef michiel_merk het volgende:

[Vol verwachting klopt ons hart... sc Heerenveen sprak maandag met Afonso Alves en diens zaakwaarnemer. Aanleiding was de afwezigheid van de aanvaller bij de training van zaterdag en dus ook de wedstrijd van zondag.
nieuws Volgens verschillende media stuurt Alves aan op een breuk met sc Heerenveen. Daar lijkt het ook verdacht veel op, maar het laatste dat we van Alves zelf hoorden was dat hij bij de club wil blijven. Maandag sprak de directie van de club met Alves en een zaakwaarnemer, maar over de uitkomst en de gevolgen wil de directie niets zeggen.

Bron: Abelenstra.com]

dat word nog een druk weekje
Waarom komt hij dan niet op de training?
pi_52748651
quote:
Alves traint mee en Brian moet muil houden

28/8/2007 9 :05

Afonso Alves trainde maandag weer mee met de selectie van SC Heerenveen. Na een gesprek met coach Gertjan Verbeek schijnt alle kou uit de lucht te zijn.
Verbeek had Alves zaterdag verwijderd uit de selectie voor het uitduel met Ajax omdat de Braziliaan niet op de training was verschenen. Bovendien had de spits vrijdag op zijn eigen website venijnig uitgehaald naar Heerenveen, dat volgens hem geen respect toonde en niet mee wilde werken aan een transfer. 'Het is oneerlijk van SC Heerenveen mij ervan te weerhouden een contract te tekenen waarmee ik het tienvoudige van wat ik hier krijg kan verdienen.'

Verbeek klonk vergevingsgezind na het onderhoud met Alves. 'Ik ben niet boos op Afonso', vertelde de coach aan De Telegraaf. 'Het enige waar ik hem op aangesproken heb, is dat hij zich zaterdag niet heeft afgemeld. Ik geloof best dat hij door alle commotie niet kon trainen, maar bij ons is het een regel dan af te bellen. Hij zei sorry. Ik ga ervan uit dat het een incident was. Hij trainde vandaag (gisteren, red.) met ontzettend veel plezier.'

Doelman Brian Vandenbussche kreeg wél een uitbrander van zijn coach. De doelman had afgelopen weekeinde verteld Alves niet meer te willen zien omdat de spits de Friese ploeg twee keer in de steek had gelaten. 'Hij had zijn muil moeten houden', reageerde Verbeek. 'Omdat hij totaal niet weet wat er aan de hand is én omdat er in deze zaak twee woordvoerders zijn: de trainer en de directie. Brian heeft zijn excuses aan de groep aangeboden.'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:01:15 #217
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52749468
Wordt Vandenbussche terecht op zn nummer gezet.
pi_52749589
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Grulez het volgende:
Wordt Vandenbussche terecht op zn nummer gezet.
Natuurlijk niet. Brian krijgt na een verloren wedstrijd een microfoon onder zijn neus. Hij baalt van het verlies en roept dan dat Alves zijn ploeg in de steek heeft gelaten. Een ieder van ons zou op een soort gelijke manier hebben gereageerd, tenminste daar ga ik vanuit.
pi_52749714
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef EMAR het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Brian krijgt na een verloren wedstrijd een microfoon onder zijn neus. Hij baalt van het verlies en roept dan dat Alves zijn ploeg in de steek heeft gelaten. Een ieder van ons zou op een soort gelijke manier hebben gereageerd, tenminste daar ga ik vanuit.
Klopt, maar voetbal is een miljoenenbusiness waarin je over dat soort zaken, gewoon je muil hoort te houden.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52749752
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef EMAR het volgende:

[..]

Correct
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klopt, maar voetbal is een miljoenenbusiness waarin je over dat soort zaken, gewoon je muil hoort te houden.
Ja, maar ook mensenbusiness.. Geheel terecht dat ie zn bek open trok, zeker als eerste reactie
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:12:30 #221
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52749840
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Correct
[..]

Ja, maar ook mensenbusiness.. Geheel terecht dat ie zn bek open trok, zeker als eerste reactie
Mss wel menselijk, maar natuurlijk niet slim.
pi_52749851
Brian zag zijn winnerspremie verdampen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52749981
Wat een grap zeg.
pi_52762167
quote:
Heb Alves vanmiddag gezien in gesprek met Benfica. Mijn zoon zag op een brief een bedrag staan van 17 miljoen( toen hij een handtekening ging vragen) Alves was in Hotel heideheuvel in geprek met iemand van Benfica, zijn zaakwaarnemer en 2 mannen van SC-Heerenveen. Ik ben lang optimistisch geweest over Alves en dat hij zou blijven maar begreep vanmiddag dat het al dagen aan de gang is. Toch maar snel een nieuwe spits halen nu!!!
reactie van iemand op abelenstra.com

voor wat het waard is
pi_52787339
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

voor wat het waard is
hrm hebben ze toch al? die paulo henrique
pi_52798820
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

voor wat het waard is
(hoeveel van deze smilies kan ik maximaal plaatsen?)
pi_52802108
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef MaxPower het volgende:

[..]

(hoeveel van deze smilies kan ik maximaal plaatsen?)
Bij het volgende bericht heb je een pagina vol nodig

quote:
,,AZ onderzoekt transfer Afonso Alves''

30/08 (06:05) Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf melden donderdag dat AZ onderzoekt of het Afonso Alves naar Alkmaar kan halen. In principe is daar geen geld voor, tenzij Danny Koevermans op een of andere manier in de deal betrokken wordt.
nieuws

,,Die transfer zou twee problemen kunnen oplossen'', schrijft De Telegraaf. ,,Die van de Braziliaanse spits met de Friese club en die van Danny Koeverman , als de Alkmaarders het geld van zijn transfer in de Voetballer van het Jaar kunnen steken.'' Volgens de krant is er sprake van ,,een sensationele mogelijkheid'', maar doen beide nogal schimmig.

Voorzitter Dirk Scheringa zegt: ,,Het past niet in ons financiële plaatje.'' Het is echter opvallend dat het Algemeen Dagblad op hetzelfde moment met hetzelfde verhaal komt. Die krant meldt echter ook dat VfL Wolfsburg nog hoopvol is. Volgens het AD heeft Roberto Tiburcio, zaakwaarnemer van Alves, gezegd dat de topscorer van Nederland nu veertien miljoen euro moet opbrengen en wil de spits zelf heel graag naar AZ.
Ach ja nog maar 48 uur zullen we maar zeggen
pi_52802133
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Guppie19 het volgende:

[..]

hrm hebben ze toch al? die paulo henrique
Die gozer is nog maar 18

En hij begint bij de beloftes
pi_52803005
Het zou toch belachelijk zijn als hij naar AZ gaat. Hij wil toch zo graag naar een grote club?

En Wolfsburg?
pi_52803366
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef SCH het volgende:
Het zou toch belachelijk zijn als hij naar AZ gaat. Hij wil toch zo graag naar een grote club?

En Wolfsburg?
Wolfsburg heeft veel geld, Volkswagen zit daarachter. Geen grote club idd, maar wel veel salaris.

Als AZ hem echt koopt, mogen wat mij betreft alle directieleden per direct opstappen. Dat zou echt onacceptabel zijn.
pi_52803385
Nooit aan AZ verkopen natuurlijk. Dan nog liever aan een buitenlandse club voor een paar miljoen minder.
pi_52803594
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef MaxPower het volgende:
Als AZ hem echt koopt, mogen wat mij betreft alle directieleden per direct opstappen. Dat zou echt onacceptabel zijn.
Gaan we dan samen het stadion bezetten?
pi_52803631
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Samen met nog 26.000, as. zaterdag rond 19:30?
pi_52803654
Hm, dat is wel iets minder intiem dan ik het me had voorgesteld
pi_52803777
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef SCH het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52805388
Sportweek meldt dat het om 8 miljoen plus Koevermans zou gaan.
pi_52805427
Is te merken dat Riemer weg is
pi_52805441
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek meldt dat het om 8 miljoen plus Koevermans zou gaan.
Dat wordt toch niet geaccepteerd.

Koevermans
pi_52805450
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is te merken dat Riemer weg is
Waaraan?
pi_52807738
8 miljoen + een bankzitter met een lelijke pukkel op zijn wang

Maar Heerenveen moet direct zeggen dat AZ geen optie is.
pi_52807764
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef SCH het volgende:
Maar Heerenveen moet direct zeggen dat AZ geen optie is.
Inderdaad zeg, wat een twijfelende draaikonten. Wees gewoon eens duidelijk als bestuur. Ze zijn doodsbenauwd om achteraf ergens op afgerekend te worden.
pi_52807791
Dat worden ze sowieso wel

Ik vond die uitspraak: "Niet beneden de 20 miljoen" vrij helder!
pi_52810344
Nog 34 uur!
pi_52810737
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:23 schreef SCH het volgende:
Nog 34 uur!
Nu nog 33 uur en 20 minuten

AZ
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52810842
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

AZ
Ik sluit helemaal niks uit trouwens, wie weet.

Als ie dat doet, wat vind je dan van hem?
pi_52811117
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik sluit helemaal niks uit trouwens, wie weet.

Als ie dat doet, wat vind je dan van hem?
Als 'ie naar AZ gaat dan is het de grootste mongool die op deze aardkloot rondloopt. Áls hij sportief en financiëel wat wil bereiken, dan zal hij naar een grote buitenlandse club (Europese subtopper) moeten gaan, niet naar een Nederlandse wannabe-topclub die slechts bestaansrecht heeft bij de gratie van Dirk $ch¤eringa.

En laat ik het dan maar niet hebben over wat ik van het bestuur vind, mocht Alves naar AZ gaan.. Kom op zeg, prijs laten zakken naar 14 miljoen en dan met Koevermans (alsof die 6mln waard is) afdingen naar 8 miljoen euro??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_52811543
10 mil + de Koef zou ik een aardige deal vinden, 8 is idd wat aan de lage kant.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_52812001
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef neilpad het volgende:
10 mil + de Koef zou ik een aardige deal vinden, 8 is idd wat aan de lage kant.
maak daar maar minimaal 16 miljoen + Koevermans (die ik op hooguit 4mln schat) van.. Je hebt wel meteen een vervanger, dat is prima 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt, maar als de vraagprijs 20 miljoen is, dan neem je toch niet met 10 + spits-zonder-restwaarde genoegen?? Zeker niet als je je topspits gaat verkopen aan een directe concurrent voor een top5-klassering. Als AZ zo graag bij de top3 (dan top4) wil horen, dan moet ze ook maar topprijzen gaan betalen

Anyways, dat ik me hier druk over maak, Alves naar AZ
pi_52812599
Arme koevermans
pi_52812687
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
Arme koevermans
Ach, alles beter dan Sibon en misschien schiet ie er wel meer in dan Alves dan. Dat zou een puik scenario zijn.

Maar AZ heeft toch Ari al??? Krijgen ze daar ook al van die Ajax en PSV neigingen.

Ik zou Koevermans trouwens best zien zitten als Alves weggaat, maar niet als ruil natuurlijk.
pi_52832358
Alves is rond met AZ meldt de Telegraaf. Heerenveen houdt nog altijd vast aan 20 miljoen als transfersom.
pi_52832374
Goed van Heerenveen.

Naar AZ Break a leg Afonso
pi_52832485
Nou, eens kijken of Dirk de buidel opent.
Is het verschil in salaris nou zo ontzettend groot tussen Heerenveen en AZ?
Klik dan als je durft
pi_52832745
Ja!
pi_52832794
omg
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')