abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52677837
Wat een gedoe zeg gister zei hij nog 'ik blijf' via een interview(omrop friieslan) en nog geen 24 uur later dit

De zaakwaarnemer(s) hebben ook flink wat invloed , aanklagen die handel
pi_52678370
Wat een l*l eigenlijks. Ga dan in gesprek als het salaris je niet zint. Maar volgens mij is hij vergeten dat wanneer Heerenveen hem niet gehaald had, hij nog heerlijk in Zweden tegen een balletje aan liep te trappen.

Maar ik vraag me af; is hij boos om het nog een half jaar te spelen voor Heerenveen of is hij pissig dat Verbeek ALWEER meent dat hij niet fit is en daarom op de bank begint tegen ajax. Kan ook best nog eens zo zijn dat hij niet wil trainen omdat Verbeek meent dat hij toch niet fit is voor een basisplek. Iets waar ik mijn twijfels ook heel erg bij heb....Verbeek vs Alves. Lijkt niet lekker te lopen tussen die twee.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:51:55 #156
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52678869
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:33 schreef MaxPower het volgende:
Hij is niet op de training verschenen vanmorgen en neemt de telefoon niet op. Hij begrijpt niet waarom hij niet verkocht wordt als er 3 clubs 15 miljoen hebben geboden en hij daar 10x zoveel kan verdienen. Eind van de middag volgt een gesprek tussen zijn zaakwaarnemer en de directie.

Wordt nog een heet weekje
hebben er al 3 clubs 15 miljoen geboden? waarom is ie dan nog niet verkocht?? ongelofelijk wat een houding hebben die middenmotors toch.. eerst Groningen en nu Heerenveen. groot gelijk dat Alves ontevreden is, al moet ie natuurlijk wel gewoon op komen dagen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52678995
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:51 schreef BigFire het volgende:

[..]

hebben er al 3 clubs 15 miljoen geboden? waarom is ie dan nog niet verkocht?? ongelofelijk wat een houding hebben die middenmotors toch.. eerst Groningen en nu Heerenveen. groot gelijk dat Alves ontevreden is, al moet ie natuurlijk wel gewoon op komen dagen.

Nee Ajax houdt de vraagprijzen lekker laag wilde je zeggen? De subtoppers hebben het financieel goed voor elkaar, en dat betekent dat men kan vragen wat men wil voor de beste spelers.
pi_52683054
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:06 schreef SCH het volgende:

Hij begint wel een beetje Romario trekjes te krijgen, ikke is moe.
quote:
Alves is wurch
25-08-2007 | 20:18
Hearrenfeanspiler Afonso Alves wie sneontemoarn net op de training, omdat it him allegear te folle wurdt. Dat hat Yme Kuiper fan sportklub Hearrenfean te hearren krigen fan de saakwaarnimmer fan Alves. Neffens Kuiper is Alves noch hieltyd wurch en koe hy it net opbringe om te trainen.

Moandei hat Hearrenfean wer in petear. Dan is Alves der sels ek by. Of Alves snein tsjin Ajax op de bank sit, is noch net dúdlik.
pi_52683086
Ik ben niet zo goed in Zweeds.. kan je het even vertalen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52683091
Toetsenbord kapot?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52683110
Samenvatting: Alves is moe.
pi_52684100
Romario was ook altijd een beetje moe
pi_52684210
Het is ook zwaar zo'n lange vakantie.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52687343
http://www.nu.nl/news/120(...)_te_verschijnen.html

Ik lees net dit en dan denk ik, sorry hoor Alves, maar je tekent een contract en je weet dat je je daar aan moet houden. Nu lijkt het dus echt alsof geld echt het enige is waar je aan denkt. Ik weet zeker dat je bij SCH vele malen meer verdient dan wat ik verdien en clubliefde/ fans laten je zeker koud. Je wordt op handen gedragen door de SCH-fans en je bedankt ze met zo'n houding. Rot lekker op dan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52687363
Ik denk dat wij die niet meer op de Nederlandse velden zien lopen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52687715
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:29 schreef dagizmo het volgende:
Wat een l*l eigenlijks. Ga dan in gesprek als het salaris je niet zint. Maar volgens mij is hij vergeten dat wanneer Heerenveen hem niet gehaald had, hij nog heerlijk in Zweden tegen een balletje aan liep te trappen.

Maar ik vraag me af; is hij boos om het nog een half jaar te spelen voor Heerenveen of is hij pissig dat Verbeek ALWEER meent dat hij niet fit is en daarom op de bank begint tegen ajax. Kan ook best nog eens zo zijn dat hij niet wil trainen omdat Verbeek meent dat hij toch niet fit is voor een basisplek. Iets waar ik mijn twijfels ook heel erg bij heb....Verbeek vs Alves. Lijkt niet lekker te lopen tussen die twee.
Verbeek is een stugge boer van de oude stempel. Alves is een eigenwijze Braziliaan. Lijkt me geen perfecte combinatie.

Toch zonde dat dit soort dingen telkens weer gebeuren wanneer een speler goed presteert. Of het nu Drenthe is, Suarez, of wie dan ook...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52688277
Wat een joker is het ook. Nu ineens weer niet trainen enzo .
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:03:13 #168
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_52688398
Trainen met spierpijn is ook kut.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_52689225
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Verbeek is een stugge boer van de oude stempel. Alves is een eigenwijze Braziliaan. Lijkt me geen perfecte combinatie.
Heeft niet zoveel met Verbeek te maken denk ik.
Maar lekker opzouten met die aansteller van een Alves, dan kan de focus weer op voetbal komen te liggen.
pi_52689257
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeft niet zoveel met Verbeek te maken denk ik.
Maar lekker opzouten met die aansteller van een Alves, dan kan de focus weer op voetbal komen te liggen.
Makkelijk gezegd. Ik begrijp best dat ze er een hoop geld aan over willen houden.
pi_52689302
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd. Ik begrijp best dat ze er een hoop geld aan over willen houden.
Dat moeten ze vooral ook doen. Zoveel mogelijk er uit slepen. En vervolgens horen we nooit meer wat van die gozer, net als met Samaras. Het spijt me om te zeggen maar het zijn echt ondankbare honden.

Welke 3 clubs hebben er dan 15 miljoen geboden? Ik dacht dat de LC meldde dat er ook al 19 miljoen geboden was.
pi_52689306
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Trainen met spierpijn is ook kut.
Spierpijn in z'n portemonnee?
pi_52689318
Wel sneu voor hem dat ie het Braziliaanse elftal moet afzeggen omdat hij zo moe is.
pi_52689718
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:42 schreef SCH het volgende:

Welke 3 clubs hebben er dan 15 miljoen geboden? Ik dacht dat de LC meldde dat er ook al 19 miljoen geboden was.
Nope was een foutje, bleek 9 miljoen van Middlesbrough te zijn.
pi_52690202
Alves staat in de belangstelling van drie grote clubs. Maar Heerenveen gaat vooralsnog op geen enkel bod in. "En dat is oneerlijk. Ik kan veel meer verdienen bij een andere club en dat wordt me onthouden", aldus de Braziliaanse international.

Goede drijfveer ook....
pi_52690753
Ze drijven de prijs op, op een van de laatste dagen zal hij wel uitvliegen.
That's all folks!
pi_52691134
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:25 schreef JeroenV het volgende:
Alves staat in de belangstelling van drie grote clubs. Maar Heerenveen gaat vooralsnog op geen enkel bod in. "En dat is oneerlijk. Ik kan veel meer verdienen bij een andere club en dat wordt me onthouden", aldus de Braziliaanse international.

Goede drijfveer ook....
Iedere voetballer doet het er voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 augustus 2007 @ 02:44:04 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52691232
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedere voetballer doet het er voor
Inderdaad. Dat sommige mensen dat nog steeds niet snappen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:52:21 #179
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_52691905
Ik denk dat een bedrag rond de 15M dan goed geld is voor ALves..
Als een speler zelf weg wil, en er is volop interesse dan heb je weinig keus denk ik.

VdV is ook tegen zin gebleven, of die net zo goed zal presteren als vorig seizoen betwijfel ik. Maar goed HSV is wel weer een club met hoge doelstellingen. Heerenveen moet tevreden zijn , als ze boven de 15M krijgen..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_52692544
Dat argument van hem om een transfer te maken . Ik kan begrijpen dat hij een mooie transfer wil maken, maar geef dan goede argumenten.
pi_52693871
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 09:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat argument van hem om een transfer te maken . Ik kan begrijpen dat hij een mooie transfer wil maken, maar geef dan goede argumenten.
Aan de andere kant is hij gewoon eerlijk en wil hij dus gewoon veel meer verdienen. Die bullshit over mooie stadions in een andere competitie ofzo slaan natuurlijk ook nergens op.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52693991
Kloot dat het is.
Hij moet gewoon zijn muil houden en gaan voetballen, met zijn volle verstand een langdurig contract getekend. Het valt me nog mee dat ie geen arbitragezaak is begonnen zoals Suarez
Beetje mopperen prima, maar verder gewoon professioneel gedragen en gaan voetballen.
Teken dan gewoon een éénjarig contract. Maar nu niet gaat lopen zeiken, alsof de wereld om hem draait.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52694288
quote:
Teleurgestelde Afonso Alves slaat training over

26/8/2007 11:10

SC Heerenveen zal Afonso Alves opnieuw op het matje roepen. De Braziliaanse aanvaller bleef zaterdag weg van de training, zoals hij zich eerder veel te laat in Friesland meldde na zijn vakantie.

De reden van de ongehoorzaamheid van Alves, ligt in het feit dat hij graag nog een transfer wil afdwingen voor het sluiten van de transfermarkt. De Braziliaan, afgelopen seizoen goed voor 34 Eredivisiegoals, is teleurgesteld in de houding van Heerenveen dat hem voorlopig niet wil laten gaan.

'Heerenveen heeft geen respect voor mij', laat Alves weten op zijn eigen website. 'Ik kan veel meer verdienen bij een andere club en dat wordt mij onthouden. Dat is oneerlijk.' Om welke club het gaat is niet duidelijk, maar naar verluidt zou Middlesbrough een bod hebben uitgebracht op de vijfvoudig international.

Heerenveen is echter niet gediend van de fratsen van haar topscorer. 'Het kan niet door de beugel zoals hij zich nu gedraagt', reageerde directeur Yme Kuiper tegen het ANP.
Alweer dus, wat een eikeltje
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52694313
Wat een zakkenwasser zeg... ik hoop dat Heerenveen hem gewoon aan zijn contract houdt die hij blijkbaar wil breken.
pi_52694363
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:58 schreef Chadi het volgende:
Wat een zakkenwasser zeg... ik hoop dat Heerenveen hem gewoon aan zijn contract houdt die hij blijkbaar wil breken.

Hij mag best wat meer gaan verdienen, maar blijf niet zo laf weg.
pi_52694467
Als andere club zou ik 'm niet eens meer willen hebben. Aap.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:05:43 #187
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52694471
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Alweer dus, wat een eikeltje
Daar gaat het dus sinds gisteravond al over ....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52694605
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:00 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hij mag best wat meer gaan verdienen, maar blijf niet zo laf weg.
Kan je sowieso niet maken tegenover je collega's en ten tweede een salarisverhoging is ALTIJD bespreekbaar als je je netjes opstelt naar je werkgever toe. Heerenveen weet heus wel dat hij nu de clubs voor het uitkiezen heeft en zal daarom denk ik meewerken als dat binnen hun budget kan.
pi_52695226
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Kloot dat het is.
Hij moet gewoon zijn muil houden en gaan voetballen, met zijn volle verstand een langdurig contract getekend. Het valt me nog mee dat ie geen arbitragezaak is begonnen zoals Suarez
Beetje mopperen prima, maar verder gewoon professioneel gedragen en gaan voetballen.
Teken dan gewoon een éénjarig contract. Maar nu niet gaat lopen zeiken, alsof de wereld om hem draait.
amen
pi_52713945
Het is niet meer de vraag waar speelt hij komend seizoen, maar op welke tribune mag hij gaan nadenken. Zet de vraagprijs maar op 30 miljoen en laat hem lekker het gras maaien op het trainingsveld. Beter je investeringen in Alves terugzien in een gemaaid grasveld dan met vedette gedrag via de achterdeur Heerenveen verlaten.
pi_52720100
wie wil er nou naar Middlesborough?.....

wat een eikel.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:56:44 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52720168
Terecht toch, moet Heerenveen hem maar laten gaan. Afonso Alves wil gewoon hogerop, want denkt Heerenveen eigenlijk? Dat een neo-international van Brazilië in de middenmoot van Nederland wil spelen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52720179
Nee, bij Heerenveen speel je in het centrum van de wereld
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:12:56 #194
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_52720465
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
Terecht toch, moet Heerenveen hem maar laten gaan. Afonso Alves wil gewoon hogerop, want denkt Heerenveen eigenlijk? Dat een neo-international van Brazilië in de middenmoot van Nederland wil spelen?
En die contract dan, voor weet ik veel hoeveel jaar die hij getekend heeft.. Toen was hij dolgelukkig dat hij naar NL kon komen, want ergens in Scandinavie voetballen lijkt me helemaal niet prettig voor een Brazilliaan.

Dus hij moet gewoon zijn bek houden, en trainen met zijn medespelers.. Als er een club is dat voldoet aan de eisen van Heerenveen, dan mag hij pas weg. En elke dag dat hij niet komt opdagen moet ie maar een week salaris inleveren.. Hoppa , ben je ook van dat gezeik af.

Een goed jaar, en gelijk denken dat ze alles kunnen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_52720648
quote:

Vandenbussche: 'Ik wil Alves niet meer zien'

27/8/2007 9 :22

Brian Vandenbussche heeft het gehad met de grillen van Afonso Alves. De doelman van SC Heerenveen is de Braziliaanse goalgetter beu.

'Ik hoef die Alves nooit meer te zien', mopperde de Belgische goalie na het 4-1 verlies van Heerenveen bij Ajax. De spits ontbrak in de Friese selectie nadat hij zaterdag niet was komen opdagen voor de training. 'Hij heeft ons in korte tijd twee keer in de steek gelaten. Dat is een schande. Met Alves erbij waren we tegen Ajax mentaal sterker geweest.'

Coach Gertjan Verbeek had Alves voor straf buiten de selectie voor het duel met Ajax gelaten. 'Terwijl ik de laatste twee weken toch heel plezierig individueel met hem heb gewerkt', bekende de trainer voor de camera van RTL4. Verbeek legt het lot van Alves in handen van de clubleiding: 'Het is een zaak van de directie.'
www.vi.nl
pi_52720676
Terecht, met Alves had hij nu misschien een winstpremie gehad
pi_52720682
vind ik ook, die clubs smijten met geld, maar een NL club gunnen geen 20 maar 15.
lekker oprotten dan, zeker Middlesborough, wat een kutclub, niet eens een sportieve verbetering
pi_52720939
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:12 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

En die contract dan, voor weet ik veel hoeveel jaar die hij getekend heeft.. Toen was hij dolgelukkig dat hij naar NL kon komen, want ergens in Scandinavie voetballen lijkt me helemaal niet prettig voor een Brazilliaan.

Dus hij moet gewoon zijn bek houden, en trainen met zijn medespelers.. Als er een club is dat voldoet aan de eisen van Heerenveen, dan mag hij pas weg. En elke dag dat hij niet komt opdagen moet ie maar een week salaris inleveren.. Hoppa , ben je ook van dat gezeik af.

Niets aan toe te voegen.
pi_52723442
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:12 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Mooi gezegd en prima samenvatting van de ziekte van het hedendaagse voetbal
pi_52723505
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Blupp het volgende:
zeker Middlesborough, wat een kutclub,

inderdaad, ik zou er niet dood gevonden willen worden. Afonso, wacht even op Villarreal, Arsenal etc.
pi_52723876
Middlesbrough.
pi_52728960
quote:
Ook andere Alves forceert breuk

Ook andere Alves forceert breuk

BUITENLANDS VOETBAL - SPANJE

SEVILLA (ANP/AFP) - Terwijl Afonso Alves bij SC Heerenveen zijn vertrek probeert forceren, doet naam- en landgenoot Daniel Alves hetzelfde bij Sevilla. De Braziliaanse verdediger weigert met de Spaanse club af te reizen naar Athene voor de Champions League-wedstrijd tegen AEK dinsdag.

Indien Alves voor Sevilla in de Champions League speelt, mag hij voor zijn eventuele nieuwe club niet meer Europees voetballen. Alves wil naar Chelsea, maar de Engelse club kan de gevraagde transfersom van 40 miljoen euro niet opbrengen. Ook Real Madrid en Barcelona hebben interesse getoond, maar een overeenstemming blijft uit.

De Sevilla-speler miste het eerste duel in de derde voorronde tegen AEK (2-0) door een spierblessure. Voorzitter José Maria del Nido is woest over het gedrag van Alves. Zeker nu de club het extra moeilijk heeft, nadat verdediger Antonio Puerto zondag op het veld twee hartaanvallen kreeg. ,,Alves heeft totaal geen respect voor zijn teamgenoten en de club.''
pi_52729024
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef SCH het volgende:

[..]
Het grote Sevilla FC topic deeltje 1!
Klote Alvesjes.
pi_52730298
quote:
'Heerenveen heeft geen respect voor mij', laat Alves weten op zijn eigen website. 'Ik kan veel meer verdienen bij een andere club en dat wordt mij onthouden. Dat is oneerlijk.
Dat komt niet van Alves, zoals zoveel onzin die via die vage website de laatste tijd onder zijn naam de wereld in wordt gestuurd.

Waarschijnlijk is hij inderdaad helemaal gek gemaakt door z'n naaste omgeving en kon het dit weekend mentaal niet meer opbrengen. Een zwakke persoonlijkheid, maar als ie per se weg had gewild dan had ie allang zn biezen gepakt.

Wat ik wel een treurige zaak vind is dat trainer en medespelers blijkbaar totaal geen contact met hem hebben of zelfs maar weten wat er in die man omgaat. Dat familiare is er sinds het vertrek van Riemer en Foppe duidelijk wel van af.

Alves heeft vandaag trouwens met de reserves meegetraind. Als er vrijdag geen fatsoenlijk bod ligt dan zie ik hem dit seizoen gewoon bij Heerenveen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')