Alves alleen niet in Galatasaray.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:28 schreef magnifor het volgende:
Galatasaray zou interesse in hem hebben.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef magnifor het volgende:
Heerenveen zou 9 miljoen euro willen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef magnifor het volgende:
Willen ze alleen een foto met handtekening?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef magnifor het volgende:
Gedrag kan ook een rol spelen. Wij weten allemaal hoe het is gegaan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
Als jouw bron serieus beweert dat Alves voor 9 miljoen verkocht wordt, dan zou ik daar maar niet te veel vertrouwen in hebben.. Een speler voor 4,5 miljoen aantrekken, nog een contract voor 4 jaar, 34 doelpunten + Braziliaans international en dan voor 9 miljoen de deur uit doen??![]()
Kom op. Tis gewoon onzin, dat moet jij ook zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gedrag kan ook een rol spelen. Wij weten allemaal hoe het is gegaan de afgelopen dagen.
Doe die rood/gele bril af en kom terug op aardequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gedrag kan ook een rol spelen. Wij weten allemaal hoe het is gegaan de afgelopen dagen.
Dat is nogal een gewaagde voorspelling zeg, poe hee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij gaat er dit seizoen minimaal een stuk of 4/5 vrije trappen in rammen
Omdat de keepers in Nederland zo geweldig zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is nogal een gewaagde voorspelling zeg, poe hee.
Inderdaad. Ik zit meer richting de 10 te denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat de keepers in Nederland zo geweldig zijn?
quote:Middlesbrough biedt op Alves
Van onze Telesportredactie
HEERENVEEN, maandag
Het Engelse Middlesbrough hoopt Afonso Alves over te kunnen nemen van Heerenveen. De club uit de Premier League, waar George Boateng onder contract staat, zal in Friesland een bod neerleggen van negen miljoen euro. „Ze zijn serieus in me geïnteresseerd en laten dit ook blijken met hun miljoenenbod”, aldus Alves.
De spits, die nog te zwaar en niet fit is volgens zijn trainer Gertjan Verbeek, ziet een overgang naar Middlesbrough wel zitten. „Voor zo’n grote club en voor de Premier League sta ik altijd open en de eerste contacten en besprekingen zijn zeker hoopvol. Daar zal het probleem niet liggen.” Alves moet bij Middlesbrough spits Yakubu vervangen die naar Everton gaat.
echt nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef One_conundrum het volgende:
9 miljoen pond is 19 miljoen euro
zilveren schoen is genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:20 schreef Enchanter het volgende:
Hij heeft toch lang geen genoeg interlands gespeeld om bij Middlesbrough te gaan spelen
12 miljoen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef One_conundrum het volgende:
9 miljoen pond is 19 miljoen euro
Vind ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:55 schreef Grulez het volgende:
Strip erom.
Duhh.. maar wie moet je nu in de aanval hebben? Sulejmaniquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef venomsnake het volgende:
Doen ze toch goed in Friesland, niet goedkoop aan een Nederlandse club verkopen maar wachten tot er een buitenlandse club met een zak geld komt.![]()
Dat gebeurt toch ook? 19 miljoen zit vrij dicht bij 20.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
ik zou meer in de richting van de 20 dan 12 miljoen denken bij Alves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |