't Boeren janktopic is een topic verderop.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boeren, flutvolk. Die moeten gewoon hun plaats kennen!
25 euro met korting hoor.. en dat zijn ongeveer de goedkoopste plaatsen. Ik vind het aardig prijzig voor een voorronde die nooit meer dan halfvol zit tegen een nietsbetekenende tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
20 eurootjes, dat is een heel ander verhaal dan vorig jaar.
Het goedkoopste is 18 euro, en dat vind ik wel meevallen. In vergelijking daarmee is de JCschaal met 17,50 nog behoorlijk prijzig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
25 euro met korting hoor.. en dat zijn ongeveer de goedkoopste plaatsen. Ik vind het aardig prijzig voor een voorronde die nooit meer dan halfvol zit tegen een nietsbetekenende tegenstander.
Sorry.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
't Boeren janktopic is een topic verderop.
Eensch.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het goedkoopste is 18 euro, en dat vind ik wel meevallen. In vergelijking daarmee is de JCschaal met 17,50 nog behoorlijk prijzig.
Ik heb gewoon 20 euro betaald voor 412, in feite dus voor 410.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
25 euro met korting hoor.. en dat zijn ongeveer de goedkoopste plaatsen. Ik vind het aardig prijzig voor een voorronde die nooit meer dan halfvol zit tegen een nietsbetekenende tegenstander.
Die was het goedkoopst idd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 20 euro betaald voor 412, in feite dus voor 410.
Dat hebben we gemerkt afgelopen jarenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:59 schreef M0NTANA het volgende:
"Want Ajax is wel Ajax, wat Groningen ook zegt. Bij die club gaat het altijd om kampioenschappen en Champions League. Met alle respect voor Groningen, maar dat is toch een andere wereld."
Mooie woorden van het management van Luis Suarez.
Hahahhahaa.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt afgelopen jaren![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gast.quote:
Hahahahahaha.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whehehehehequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
grunn uber allesquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Groningse humor, niet echt hoogstaand zullen we maar zeggen, zoals bekend trouwens.
ROFFFFL!!!!!111quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook Groninger hier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Groningse humor, niet echt hoogstaand zullen we maar zeggen, zoals bekend trouwens.
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook Groninger hier.![]()
Hoop trouwens niet dat hij komt (alleen als er geen alternatieven komen, moet ie maar wel komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |