'k Ging Lieke de laatste tijd steeds meer waarderen... maar ze verspeelt bij mij vandaag weer een aantal punten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
En Lieke snapt niet waarom ze het voor Huub doet, je mag wel blij zijn dat ik hier woon.
Oja Lieke je bent zo goed, en zeg het zelf ook een paar keer.
Want je hoort zo graag dat je geweldig bent.
Weet je wat ? Ik zet Lieke op dit moment effe op de gedeelde eerste plaats vanquote:
dat ze boos is begrijp ik.... maar ze heeft een dik uur met dat hondje lopen kutten, dan zegt ze contant dat Huub het niet verdiend..quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke is boos en terecht. ondanks dat laat ze huub toch meegenieten en dat pleit voor haar. En dat ze af en toe haar punt dan maakt is meer dan terecht vind ik
Alles is relatief he...Lieke is een beetje dwars, maar het valt op alle vlakken in het niet bij het zooitje dat in het zwembad ronddobbert.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Ging Lieke de laatste tijd steeds meer waarderen... maar ze verspeelt bij mij vandaag weer een aantal punten.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Weet je wat ? Ik zet Lieke op dit moment effe op de gedeelde eerste plaats van
mijn favo-lijst !!!!
iemand?quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Maar die 2 'dames' komen logeren?
Alsof Lieke zo zit te genietenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke is boos en terecht. ondanks dat laat ze huub toch meegenieten en dat pleit voor haar. En dat ze af en toe haar punt dan maakt is meer dan terecht vind ik
tsjah dat zegt ook iets over de acties van huubquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:07 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ze boos is begrijp ik.... maar ze heeft een dik uur met dat hondje lopen kutten, dan zegt ze contant dat Huub het niet verdiend..
ik wordt soms zo moe van haar... ze zeikt
Huub heeft al een paar keer gezegd dat hij het superlief van der vind..... en ik heb gewoon geen zin in weeeeer een ruzie tussen hen.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alles is relatief he...Lieke is een beetje dwars, maar het valt op alle vlakken in het niet bij het zooitje dat in het zwembad ronddobbert.
Alles wat op TV is geweest wordt even gebriefd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
Wat wordt er idioot veel spelinfo besproken?
ja dit is een jammerlijk dieptepuntquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
Ik kijk niet naar Amanda... maar als ik zo bijlees ben ik blij toe.
Wat een verschil met de familiedag van Huub..... dat was genieten voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |