De derde, een vriendin, was opeens 'niet lekker'. Ik ben de naam vergeten, kan zijn dat het Lisa was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zijn er maar 2 bezoekers voor Amanda? Je mag toch 3 mensen uitnodigen als je er 6 maanden in zit?
Het heeft iets van iemand een mooi cadeautje geven en het dan zelf inpikken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
Lieke is irritant aanwezig.... steeds dat gekut met dat hondje..
Ze zal het er wel om doen ivm gisteravond... toch vind ik het niet leuk
Het was Tiffany (alsof het wat uitmaakt).quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
De derde, een vriendin, was opeens 'niet lekker'. Ik ben de naam vergeten, kan zijn dat het Lisa was.
Aha, vandaar dat ik de i en de a wel goed had.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het was Tiffany (alsof het wat uitmaakt).
Die ze had leren kennen op de kapperschool.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het was Tiffany (alsof het wat uitmaakt).
Ach jezus, een roze overhemd met "Serial fucker" op de voorkant en 69 op de achterkantquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:27 schreef Desii het volgende:
De roze pussy komt ook ff kijken
[afbeelding]
Ik vind haar die hele wedstrijd al stront vervelend! Ze probeert met (on)opvallend irritant gedrag het moment alsnog voor Huub te verpesten, maar die lijkt dit pleziertje niet te willen laten vergallen en reageert niet op Lieke's gedrag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Desii het volgende:
Wat een pinnig mens is het toch af en toe....... waarom kan ze het nu niet even van zich afzetten en samen hiervan genieten.
Het zijn de kleine dingen die 't em doen.
k*tquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Geweldige OP![]()
Alleen die TT hè.... moet # 2224 zijn
k*t, ik ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... je lijkt Lieke wel, ook VWO gedaan?![]()
Maarre... ik heb het net gemeld in de FB
Fantastisch dat er mensen zijn die het hoofd koel houdenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nummertje verandert in de TT
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:19 schreef ericahysterica het volgende:
solansh wat leuk is die van jouw aman?
dellie :nee die is van lieke
solans: gatverdamme
Amanda zelf ook (soort gezinstattoo)quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:30 schreef ericahysterica het volgende:
moeder dellie en zusdellie hebben allebei een vlindertattoo
3 voor de prijs van 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda zelf ook (soort gezinstattoo)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |