knap!! ik kan het niet volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
Weet je....
Weet je...
Weet je...
Weet je..
Weet je...
Weet je...
Ja, ik weet het![]()
Nou , ook wel een beetje voor dames , dennix komt namelijk kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:21 schreef akveor het volgende:
Het blijft natuurlijk een mannensport...
[afbeelding]
Waarschijnlijk mag vandaag alleen nix roze dragen. Anders valt z'n "serial fucker" shirt niet genoeg opquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:27 schreef mspoez het volgende:
Zou Huub een anders shirtje aangedaan hebben om een andere 'scene' te doen, even? dat ie wel vaker honkbal kijkt, ofzo? 'Flashbakck'?
kweet niet... hij kreeg een telefoontje en zei daarna tegen Lieke dat hij naar de wc moestquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:27 schreef mspoez het volgende:
Zou Huub een anders shirtje aangedaan hebben om een andere 'scene' te doen, even? dat ie wel vaker honkbal kijkt, ofzo? 'Flashbakck'?
Nadia die zegt dat Lieke onhygienisch is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
wat een niveautje bij de dames.
tja, het lijkt wel of ze per bewoner andere regels hanteren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
wat mogen ze veel over het spel zeggen, Lieke mocht nog geen woord zeggen.
Solange vertelt van alles uit de uitzendingen. Dat Lieke bij Huub op de bank lag en zich alleen voelde. Nu wist Nadia dat al van Lieke zelf, maar toch. Over de groepsaanranding doen ze vaag, maar Solange zegt wel dat er van alles op internet is te vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
wat mogen ze veel over het spel zeggen, Lieke mocht nog geen woord zeggen.
nee hoor, gewoon naar stream 1 en 2 kijken... ben je er gelijk vanafquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Dark het volgende:
Amanda - Oh, niet normaal, ik pak wel 3 kleuren bruin hier, echt niet normaal!
Dit duurt dus nog tot 23:00 uur?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |