Dan heb je volgens mij een prima samenvatting van dit diepgaande bezoek, als ik het allemaal lees.quote:
Heet he? Maar wel heerlijk, heb alle ramen en deuren open staan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij een prima samenvatting van dit diepgaande bezoek, als ik het allemaal lees.
(Ben op eenderde van HP en even voor de zon gevlucht.)
Lieke heeft het echt gedaan bij mij, ik hoop zo dat Huub haar dumpt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Lieke tegen Juicy: Huub is niet lief. Nee.
ze zei dat gewoon voor de grap, huub zat ernaast.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft het echt gedaan bij mij, ik hoop zo dat Huub haar dumpt.
Lieke wordt weggestemd en Jaap gaat zich bonden met Huub en stemmen ook Denniks eruit.
Ik moet zo werken echt niet normaal met deze tempratuur is het bij ons 50 gradenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heet he? Maar wel heerlijk, heb alle ramen en deuren open staan.
Ik denk niet dat er ook maar iets opzienbarends of informatiefs uit dit bezoek zal komen.
Ach, zo diep gaat het bij mij allemaal nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft het echt gedaan bij mij, ik hoop zo dat Huub haar dumpt.
Lieke wordt weggestemd en Jaap gaat zich bonden met Huub en stemmen ook Denniks eruit.
Ik ben gisteren het grootste gedeelte van de dag al in de warmte geweest, en nu is het echt te warm om er lang in te blijven. Maar zoals ik al schreef, alles staat open.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom zitten jullie allemaal binnen te typen hier...tis 25-50 graden buiten??
ow jah...ik ben er maar heel effe hoor voor ik de vraag terug krijg.
Boeiend, ik mag Lieke al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef Casshern het volgende:
[..]
ze zei dat gewoon voor de grap, huub zat ernaast.
Ik zit nog even te genieten van het niets doen, straks mijn man helpen met het hooienquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom zitten jullie allemaal binnen te typen hier...tis 25-50 graden buiten??
ow jah...ik ben er maar heel effe hoor voor ik de vraag terug krijg.
kijk das fijn...maar die meiskes krijgen die allemaal de opdracht om hun tietjes zowat er uit te hangen...toch wel jammer...of zijn dit betaalde vriendinnen? uit de bussiness om zo te zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gisteren het grootste gedeelte van de dag al in de warmte geweest, en nu is het echt te warm om er lang in te blijven. Maar zoals ik al schreef, alles staat open.
niveautje lik me kutje..quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Topoverleg bij het zwembad:
Sooo cool...de bikini...vet!
Je bent afgevallen echt waar...
ik ben aangekomen van 54 naar 60...neeeeeeeeeeee........jaaaaaaa...echt! echt!
Coool....ja, echt wel....
weet je...
Die met de krullen is een zus, die andere is volgens mij een vriendin op afstand.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kijk das fijn...maar die meiskes krijgen die allemaal de opdracht om hun tietjes zowat er uit te hangen...toch wel jammer...of zijn dit betaalde vriendinnen? uit de bussiness om zo te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |