Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef maniack28 het volgende:
5e ronde, 2 ervaringsstijgersBen benieuwd naar de nieuwe tegenstander
Anyways, 1-2 verloren thuis van een Italiaan.. Wel weer wat ervaringspunten en niemand geschorst/geblesseerd, dus allemaal gezellig trainen deze weekquote:CERENOVA-speler Sebastian Dubowski kreeg na 66 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. In de 68e minuut wist Adam Hennessey door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 1-2 te scoren. CERENOVA had het meeste balbezit, namelijk 71 procent.
Zeker.. ik ga proberen nog 1,2 rondjes verder te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:37 schreef komrad het volgende:
goed bezig maniack, beker is altijd leuk (als je er nog niet uit bent)
het hangt af van je bekertegenstander en je competitietegenstander en ambities.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeker.. ik ga proberen nog 1,2 rondjes verder te komen.
Voor een beker wedstrijd krijg je minder geld dan een competitie?quote:08-08-2007 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 185 659 ¤.
05-08-2007 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 277 103 ¤.
Competitie is geheel voor jezelf (als thuisspelende club), beker is 2/3 thuis, 1/3 uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoi hoi hoi 0-7 verloren...
[..]
Voor een beker wedstrijd krijg je minder geld dan een competitie?
Ik ben al trots dat ik als V-er het overleefd heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef DJqbl5 het volgende:
wie uit de 6e of slechter heeft vandaag de beker overleefd net als mij!!!!
hehe jij ook he knakenzoeker danku dankuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben al trots dat ik als V-er het overleefd heb.
Proficiat, ouwe wedder!
quote:Het was de verjaardag van Kris Blom deze week! De jongens hebben een feestje gebouwd, maar ik heb er wel op toegezien dat ze deze keer de hulptrainer niet opsloten in de toiletten.
Mn bro, je weet tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef DJqbl5 het volgende:
5e ronde = over en sluiten.quote:Ladderzatsquad's Tudor Dima put his head to a well placed ball, lifted in from the left, and scored the 1 - 1 goal in the 89th minute. After 90 minutes of play, Ruud-Jan Gravenstein gave the home team a 2 - 1 lead after an attack coming in from the right. Boys held the ball, with a clear 62 percent of possession.
5e ronde thuis, ik ga he tnog proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
Op z'n Duits!![]()
![]()
[..]
5e ronde = over en sluiten.
Ik heb zelfs een uitwedstrijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
5e ronde thuis, ik ga he tnog proberen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef DJqbl5 het volgende:
Ach, aankomende zondag probeer ik met PIC te winnen, dan in de beker normaal end ie week daarop in de competitie echt een onmogelijke tegenstander en die week daarna denk ik ook, dus dat is 2x pic... zit ik dan nog in de beker dan komt dat goed uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef komrad het volgende:
[..]
het hangt af van je bekertegenstander en je competitietegenstander en ambities.
Ik hoop volgend seizoen er ook weer iets van te maken
Zal dan met Vista te maken hebben, want na de update deedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:36 schreef -J-D- het volgende:
HAM doet het niet meer
en de update ook niet meer
en een clean install ook niet
Vista
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zal dan met Vista te maken hebben, want na de update deedHAM (7,5 euro mensen
) het weer bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:2 new supporters signed up and paid 60 € in fees.
quote:Supporters Club: 2183 members
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef ScudRaket het volgende:
5e ronde beker, 12 wedstrijden niet verloren en dan:
[..]
Zal wel ergens aan de top van VI zitten
[..]
met de update die ik kreeg werkte hij wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:36 schreef -J-D- het volgende:
HAM doet het niet meer
en de update ook niet meer
en een clean install ook niet
Vista
Bij mij kapte HAM er een tijdje geleden ook ineens mee... heb sindsdien Buddy... enige wat ik daarbij mis is een hatstatsberekening voor je volgende wedstrijd maar voor de rest is iequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
met de update die ik kreeg werkte hij wel.
Komt overigens niet door vista maar door de nieuwe manier van de gegevens aanbieden door hattrick zelf. Dat is tenminste wat er te lezen was op de HAm site. Met die update was het weer verholpen bij mij.
Ge-watte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef Yankee_One het volgende:
Buddy zegt ook dat ik algemeen heb getraint, alleen in week 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |