ontstellende drok, je krijgt haar toch niet. ga jij maar lekker de 'beste vriend' spelen. kijk uit dat met al dat stiekem rukken zonder kans én ongepast partij trekken, je niet psychopaat wordt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:17 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Je bent geen slet. Er lopen op fok allerlei kneusjes rond die bij het eerste de beste neukverhaal "slet" roepen. Gebrek aan inspiratie om ook maar iets anders in te tikken denk ik.
Lul niet zo dom een meisje van 16 met een kerel van 25 noem jij pedofilie ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus jij keurt pedofilie goed? Ziek persoon ben jij dan zeg. Moet ik mij daar zorgen over maken of ga je zelf in therapie?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:33 schreef Triangeljosti het volgende:
In ieder geval beter dan sex met je oppaskindje...
en wat is daar mis meequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krijg je extra betaald voor de sex?
Dan kan het namelijk wel, dan ben je namelijk een hoer.
niks. uitscheuren die pubers!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef carolien4fun het volgende:
ik vind dat je dan bij economie goed op gelet hebt hahahaha
ik vind trouwens gigolo en hoeren wel iets hebben
dus geniet nu het nog kan
Totdat jouw dochter van zestien thuis komt met het verhaal dat ze neukt met de oudere buurman verderop die net in scheiding ligt en al kinderen heeft. Kijken wat je reactie dan is..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lul niet zo dom een meisje van 16 met een kerel van 25 noem jij pedofilie ?
Als ze nou dertien ofzo geweest was ja maar 16.
Stel je aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |