Arnoquote:
Eigenlijk verdient ER het punt maar ik vroeg naar een persoon.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arno Hintjens.
You wicked angel!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arno Hintjens.
Ik voel me dan ook niet schuldigquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:22 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk verdient ER het punt maar ik vroeg naar een persoon.
Psies!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook niet schuldig
Ik heb laatst nog een foto van hem gepost hier, als vraag.
Wat grappig dat je dat zegt!! Jennifer Love Hewitt heeft de rol van Audrey gespeeld in de miniserie 'the Audrey Hepburn Story'quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
audry hepburn?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Audrey zou nooit op die manier hebben geposeerd
Christine Keeler?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Brits. Ze blies in de jaren zestig bijna de Britse regering op (figuurlijk).
Christine Keeler, de Profumo affairequote:
Dat bedoel ik, die hield ze altijd aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Je moet alleen de jurk effe wegdenken
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Fanfare?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.
Hé, je bent er nog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Ow verrek!! Dan wordt mijn man nu kwaad als ik hem deze vraag laat zien. Hij heeft er net deze week 1,5 uur over doorgezaagd!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Astronaut.
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??
Veel te snel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Suzanne Vega.
Nietesquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Wie?
(Fotovragen zijn toch het gemakkelijkst, lijkt het wel...)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn oma zei wat maken vrouwen zich toch lelijk tegenwoordig
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef broer het volgende:
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.
Ow!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Het gemakkelijkst om te stellen, bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |