Als jij net zo slecht bent in verbanden leggen als in Wow, kan je beter meteen stoppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Je moet ook niet op private servers spelen. Oftewel je hebt geen geld.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef Biogarde het volgende:
Renzoku: Opbokken uit dit topic voor ik je help.
Dank voor uw aandacht.
Weet je zeker dat hij lekker was?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ja man die hamburger die je moeder me serveerde was lekker joh. Ga je later ook werken bij de McDonald?
Mooie quad post.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij lekker was?
Mijn moeder zei dat ze in de rij stond met een vriendin en dat er een kneus aan kwam lopen. Ze hadden een wedje gelegd of mijn moeder jou zou flashen. Zij dus doen alsof zij daar werkt en jouw bestelling opnemen.
Vervolgens schijt ze op je broodje en doet er een plakje kaas op en serveert het aan jou.
Ik heb gelachen jongen thuis![]()
Inderdaad, alles zit op keybindings elk spell. Bovendien eet ik rogues met backstab als magequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Haha klik jij met je muis als je WoW speelt? Gebruik keybinds naabz0r.
Enne Druids kunnen geen axes gebruiken.
nerf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:49 schreef heijnen het volgende:
[..]
LOLOL 3k maar
dan moet je 4 keer critten om mij als shaman dood te krijgen.
ga fietsen!
Nawien jij bent echt zo PC nerdje he teringggg altijd kom je je verdedigen in game topicsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij lekker was?
Mijn moeder zei dat ze in de rij stond met een vriendin en dat er een kneus aan kwam lopen. Ze hadden een wedje gelegd of mijn moeder jou zou flashen. Zij dus doen alsof zij daar werkt en jouw bestelling opnemen.
Vervolgens schijt ze op je broodje en doet er een plakje kaas op en serveert het aan jou.
Ik heb gelachen jongen thuis![]()
Hoe durf je mijn naam in jouw mond te nemen teringnoob/kloon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef Provincie het volgende:
[..]
Nawien jij bent echt zo PC nerdje he teringggg altijd kom je je verdedigen in game topics
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef DJKoster het volgende:
http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?t=16908
Geweldige reacties staan erop..
[..]
![]()
quote:DJKoster
rofl gast resto shaman tegen roguequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ik heb 30% crit chance met een 1.8 speed dagger en zelfs 90% crit chance met backstab want ik heb die talents. Dus dikke GG voor je shaman.
Een beetje rogue weet dat en probeert het niet eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:18 schreef heijnen het volgende:
[..]
rofl gast resto shaman tegen rogue
tempest keep en merciless glad voor pvp
rofl
gg
ten 1e kom je niet in de buurt met je backstab door me earthbind totem die laat je toch zien als je in de buurt wil komen
ten 2e als jij slaat heal ik meer dan dat jij slaat. EARTH SHIELD FTW!
ten 3e fire elemental totem ftw!
hahahahaha ja eigenlijk wel jaquote:
idd daarom lag ik ook dubbel toen hij postte dat ie me zou ownenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een beetje rogue weet dat en probeert het niet eens.
Daarnaast!
Ja en lig zelf ook altijd dubbel van die 'mijn RANDOMCLASS1 ownt jouw RANDOMCLASS2 zo hard dat je terug gaat naar je mammy jankent omdat je het niet aan kan' postsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef heijnen het volgende:
[..]
idd daarom lag ik ook dubbel toen hij postte dat ie me zou ownen![]()
rofl bedoel je hier verder iets mee of niet>?<quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en lig zelf ook altijd dubbel van die 'mijn RANDOMCLASS1 ownt jouw RANDOMCLASS2 zo hard dat je terug gaat naar je mammy jankent omdat je het niet aan kan' posts.
Nee bedoel er verder niks meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef heijnen het volgende:
[..]
rofl bedoel je hier verder iets mee of niet>?<
zoja dan hebben ze ook nog zoiets als armory ventje!![]()
dacht ff dat je bedoelde dat ik bullshit aan het verkopen was.:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee bedoel er verder niks mee. Alleen niet zulke goeie timing
.
Nee maar neem het wel altijd met een korrelzoutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef heijnen het volgende:
[..]
dacht ff dat je bedoelde dat ik bullshit aan het verkopen was.:D
daarom zou ik je laten armory'en
zit @ work atm dus kan geen link sturen maar als je zelf op armory kan mag je wel me shaman pvp en warrior pve(tank) inspecten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar neem het wel altijd met een korrelzout. Nog altijd eerst zien dan geloven. Lopen mij iets te veel jochies rond die bullshit lopen te verkondigen en dat gaat tenkoste van de mensen die wel de waarheid spreken
. Wat is je armory link trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |