OMG wat een kutvriendquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:45 schreef De1604 het volgende:
Gisteravond sms ik een kameraad ; heb je zin om naar dit feest te komen? hij ; - 'Kijk wel even' - ik: anders kunnen we ook wel even naar de kroeg.. even bijpraten enzo- Hij: Eigenlijk denk ik niet dat ik ga.. - Ik bel hem op waarom ie zo bitcherig doet
Nja eigenlijk ben ik nog bezig met een afgesproken WoW potje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zou na een uur klaar zijn, dus ik kwam daar, zegt ie dat ie nog 2 bases moet doen ofzo
en dat zou nog wel een uur in beslag nemen.. naja toen is ie er maar mee gekapt
WoW verslaafden
![]()
Heerlijk! Het sarcasme druipt er gewoon vanaf....quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja een warrior ben ik, echt cool spel dit man, k denk dat ik h'm toch maar ga halen morgen![]()
Nee serieus ik ben al heel ver met m'n elf warrior.Maar 1 vraagje. Ik ben nu op dat eiland en hoe kan ik eraf komen? is op de map namelijk omringd door bergen.En nog 1 , als je items verkoopt hebben verschillende handelaren dan ook verschillende bedragen die ze aan je geven.Bijv dat je bij de ene 5 copper krijgt en bij de andere 10.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:00 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Heerlijk! Het sarcasme druipt er gewoon vanaf....
* RiDo78 pakt zijn lvl 52 night elf maar weer en ziet wel wat het spel vandaag weer in petto heeft.
in die grote stad is in het midden bij allemaal eilanden een soort portal naar een havenstadje waarvan je naar dat grote continent kan gaan met de boot.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee serieus ik ben al heel ver met m'n elf warrior.Maar 1 vraagje. Ik ben nu op dat eiland en hoe kan ik eraf komen? is op de map namelijk omringd door bergen.En nog 1 , als je items verkoopt hebben verschillende handelaren dan ook verschillende bedragen die ze aan je geven.Bijv dat je bij de ene 5 copper krijgt en bij de andere 10.
WoW topic deel 129: Wrath of the Another Fucking Expansionquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee serieus ik ben al heel ver met m'n elf warrior.Maar 1 vraagje. Ik ben nu op dat eiland en hoe kan ik eraf komen? is op de map namelijk omringd door bergen.En nog 1 , als je items verkoopt hebben verschillende handelaren dan ook verschillende bedragen die ze aan je geven.Bijv dat je bij de ene 5 copper krijgt en bij de andere 10.
als ik daar heen ga wordt ik dan meteen afgeslacht met m'n level 8 ? En volgens mij zag ik een open plekje op de map, bovenaan toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
WoW topic deel 129: Wrath of the Another Fucking Expansion![]()
Er vaart een boot en je kan de gryphon pakken bij Rutheran Village![]()
lvl 8 is te laag ja ga wat quests doen voordat je van dat eiland af gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
als ik daar heen ga wordt ik dan meteen afgeslacht met m'n level 8 ? En volgens mij zag ik een open plekje op de map, bovenaan toch?
Joh zo kun je alles wel afkraken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef Noorseviking het volgende:
Als World of Warcraft speler wordt je gewoon dik gepwnd .![]()
Al het spul wat ze met raiden (3 uur op 1 plek zitten klik klik*) winnen aan wapens en Armor.
Is nu is het gewoon weer niks meer waard.
Al die uren die achter je pc doorbrengt zijn weer dubbel niks waard.
Door de nieuwe uitbreiding = Mensen gaan gewoon nog meer keihard stoppen.
Zelfs die nieuwe Hero class maakt het niet goed.
En dat heb jij verdomde goed door; een beetje met deze takkehitte (al valt het nu wel mee) een beetje naar buiten gaan...ik ben me daar gekquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Het is buiten WARM hoor ik blijf lekker binnen zweten, wat denken jullie nou![]()
Ik heb WoW gespeeld..maar door de toevoegingen die nu komen is het gewoon uitmelkerij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Joh zo kun je alles wel afkraken.
Neem nou een gezellig partijtje voetbal. Dat is toch ook niets meer dan 22 idioten op een grasveldje die proberen bij een bal in de buurt te komen. Zijn ze dan dichtbij geven ze dat ding weer een rotschop om er vanaf te zijn. En dan lopen er ook nog een paar mafketels 'toezicht' op te houden dat het balletje trappen wel volgens de regeltjes gebeurd. En voor de overgrote meerderheid die niet professioneel speelt mag ook nog eens contributie aan hun 'clubje' betalen en bovendien moeten ze voldoen aan strikte kledingsvoorschriften!
Die mensen verdienen wel 100000000000 keer zoveel als jou. Bijvoorbeeld echte euro's en niet zogenaamde virtuele petjes, schoenen en andere onzinnige dingen dat je vuurbal 10 pt meer damage doet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Joh zo kun je alles wel afkraken.
Neem nou een gezellig partijtje voetbal. Dat is toch ook niets meer dan 22 idioten op een grasveldje die proberen bij een bal in de buurt te komen. Zijn ze dan dichtbij geven ze dat ding weer een rotschop om er vanaf te zijn. En dan lopen er ook nog een paar mafketels 'toezicht' op te houden dat het balletje trappen wel volgens de regeltjes gebeurd. En voor de overgrote meerderheid die niet professioneel speelt mag ook nog eens contributie aan hun 'clubje' betalen en bovendien moeten ze voldoen aan strikte kledingsvoorschriften!
Zo kun je het ook articuleren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef GatussoBM het volgende:
[..]
Die mensen verdienen wel 100000000000 keer zoveel als jou. Bijvoorbeeld echte euro's en niet zogenaamde virtuele petjes, schoenen en andere onzinnige dingen dat je vuurbal 10 pt meer damage doet.
Scheer je weg, kansloze WoW'er ga zoeken of er nog een raid te doen is met 39 andere losers haha.
ik durf te wedden dat deze ex-WoW'er meer verdient dan de gemiddelde voetballer bij een amateurclubje hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef GatussoBM het volgende:
Die mensen verdienen wel 100000000000 keer zoveel als jou. Bijvoorbeeld echte euro's en niet zogenaamde virtuele petjes, schoenen en andere onzinnige dingen dat je vuurbal 10 pt meer damage doet.
Scheer je weg, kansloze WoW'er ga zoeken of er nog een raid te doen is met 39 andere losers haha.
Guild? raid?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef Koploperkopper het volgende:
WoW is opzich een leuk spel, maar je moet je gewoon weten in te houden. Nadat ik level 60 ben geworden, werd van mij verlangt dat ik iedere avond met de guild mee moest een langdurende raid te houden. Toen had ik iets van,
Guild = Clan = Group mensen waar je veel mee samen speeltquote:
Je bent zeker zo een chinees die ingame geld verzamelt en weer verkoopt op internet aan andere kansloze WoW'ers. Lucratief handeltje heb je tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat deze ex-WoW'er meer verdient dan de gemiddelde voetballer bij een amateurclubje hoor
Chinese gold farmers must die!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef GatussoBM het volgende:
[..]
Je bent zeker zo een chinees die ingame geld verzamelt en weer verkoopt op internet aan andere kansloze WoW'ers. Lucratief handeltje heb je toch![]()
YUCK dat is gewoon ziek. Niet alleen omdat het te zielig voor woorden is dat zon gast niet in ziet dat hij moet werken op ze werk, maar ook omdat de hele WoW communitie er op aangekeken word door dat soort gasten en er ook op afgeschoten word. Trouwens erg strakke actiequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
WoW nerds....Een ex-collega van me kapte zelfs met zn studie zodat ie kon spelen. Ook op werk had ie het op een workstation geinstalleerd. Ik als afdelingshoofd zijnde heb rustig gewacht tot ie met iets "belangrijks" bezig was in WoW (alsof ik hem niet doorhad) en heb op het moment supreme de aardlek omgehaald. POEF!!! PC uit, hij flippen en gillen als een varken.
Ja, ga dan gewoon werken met je luie, dikke, stinkende, onverzorgde tronie!Kut WoW-er
Je had de evil smile op mn bek moeten zien toen ik de schakelaar omhaalde!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
YUCK dat is gewoon ziek. Niet alleen omdat het te zielig voor woorden is dat zon gast niet in ziet dat hij moet werken op ze werk, maar ook omdat de hele WoW communitie er op aangekeken word door dat soort gasten en er ook op afgeschoten word. Trouwens erg strakke actie!
Dat en had hem ook wel willen zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je had de evil smile op mn bek moeten zien toen ik de schakelaar omhaalde!!!![]()
De eerste amateur-voetballer die met zijn hobby meer verdient dan mij moet ik nog tegen komen. Daarbij komt dat wow per maand een stuk goedkoper is dan de gemiddelde amateurclub. (De 'selectie' natuurlijk niet meegerekend, die verwende types die alles van de club krijgen omdat ze zo goed zijn). Maar dat geeft niet, als je het leuk vind om te voetballen dan moet je dat gewoon doen. Een hobby mag immers wat kosten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef GatussoBM het volgende:
Zo wit als een spook. Heb m gelijk aan het werk gezet met klanten, zodat ie zich effe moest groot houden.... Ja ik ben een lul!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat en had hem ook wel willen zien!
Chinezen zijn zóóóó 2006. Tegenwoordig gebruiken wij daar Polen voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef GatussoBM het volgende:
Je bent zeker zo een chinees die ingame geld verzamelt en weer verkoopt op internet aan andere kansloze WoW'ers. Lucratief handeltje heb je toch![]()
Moet je eens kijken bij ijsselmeervogels in spakenburg die verdienen aardig wat hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:26 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
De eerste amateur-voetballer die met zijn hobby meer verdient dan mij moet ik nog tegen komen. Daarbij komt dat wow per maand een stuk goedkoper is dan de gemiddelde amateurclub. (De 'selectie' natuurlijk niet meegerekend, die verwende types die alles van de club krijgen omdat ze zo goed zijn). Maar dat geeft niet, als je het leuk vind om te voetballen dan moet je dat gewoon doen. Een hobby mag immers wat kosten.
Maar ga dan niet zo imbiciel lopen doen over een ander zijn hobby. Zoals ik al eerder in dit topic aangaf, ik speel wow als ik even niets anders te doen heb. Gewoon voor de gein. Dus een X uur durende raid is voor mij echt niet besteed. Maargoed, ik zie mezelf dan ook niet als wow-verslaafde.
Tuurlijk zijn er wow-verslaafden, maar er zijn ook gewone spelers die zich er wel los van kunnen maken. En ja Wow heeft verslavende elementen in zich, maar dat heeft je biertje doorgaans ook.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef aerodynamic het volgende:
WoW
Na 6 maanden WoW had ik het al gezien, kutspel is het maar vind ik.
Ik doe nu deze:
[afbeelding]
Natasja's spannende verhalen? wat is dat voor sitequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:21 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Ben de demo nu aan het downloaden, eens kijken waarom mensen het zovaak over dit spel hebben![]()
popupquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Natasja's spannende verhalen? wat is dat voor site
Natasja's Spannende VerhalenNaam: Natasja's Spannende Verhalen Omschrijving: Een database vol met geile sex verhalen Url: http://www.spannendeverhalen.nl Datum: 23 Jan 2003 ...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Natasja's spannende verhalen? wat is dat voor site
world of whorecraftquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
6 uur een pagina zitten verversen![]()
world of nerdcraft
En zelf heeft hij een "PWND" avatar.... stfu dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
En al die termen ook, echt te triest voor woorden ...
Sta in je pause even een peuk te doen, hoor je weer van die bosmongolen praten op WOW ..
Kijk je later bij zo'n paupert op zijn scherm, alleen maar WOW pagina's voor zijn neus ..
En natuurlijk zeg jij dan tegen je vriend met een oorbel en een petje: Gelukkig zijn wij wel stoer he, terwijl je een hijs neemt van je L&M sigaretjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
En al die termen ook, echt te triest voor woorden ...
Sta in je pause even een peuk te doen, hoor je weer van die bosmongolen praten op WOW ..
Kijk je later bij zo'n paupert op zijn scherm, alleen maar WOW pagina's voor zijn neus ..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef PPL het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Denise
Ik ben Jenske
Ik ben Naomi
Ik ben Mandy
En ik ben Joelle
Wij zijn WOW!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef PPL het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Denise
Ik ben Jenske