En Elton John geen homoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef Birra het volgende:
R. Kelly is geen pedo.
En Sinterklaas geen lange stafquote:
Sinterklaas is inderdaad geen lange staf. Hij heeft er wel een.quote:
Sterfquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Sinterklaas is inderdaad geen lange staf. Hij heeft er wel een.
Dat zal ik doen. Ik wacht er nog wel een flink aantal jaartjes mee. Is dat een probleem? Doe dan maar even voor hoe het moetquote:
Okay!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Ik wacht er nog wel een flink aantal jaartjes mee. Is dat een probleem? Doe dan maar even voor hoe het moet.
WAT?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef marzman het volgende:
Slimme meid. Usher en The Worlds Greatest zijn niet de minste. Dat ze dan toevallig hommies zijn die elkaar bellen over vrouwen kon zei ook niet weten. Zoiets verwacht je toch niet?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef XiChico het volgende:
Je bent zelf natuurlijk de grootste debiel, want uiteindelijk blijkt - als je goed op let - dat ze het niet met dezelfde vrouw doen, maar dat het tweelingzussen zijn. Slotje.
Biogarde, dat staat toch op zijn shirt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wie is dat voor oude bokkenrammer?
Meestal heeft een tweeling dezelfde leeftijd niet ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef XiChico het volgende:
Je bent zelf natuurlijk de grootste debiel, want uiteindelijk blijkt - als je goed op let - dat ze het niet met dezelfde vrouw doen, maar dat het tweelingzussen zijn. Slotje.
Dat is helemaal des negers! Zingen over de enige in het leven, kaarsen, romantiek, haardvuur maar als het even kan buiten de deur alles neuken wat zich maar aan dient...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Anywho dom natuurlijk dat hij het in het nummer allemaal zo zielig vind voor zichzelf terwijl hij zelf is vreemd gegaan enzo natuurlijk![]()
Nee, dat staat er niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Biogarde, dat staat toch op zijn shirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |