abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52124366
Persie, Robben, Vaart
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:51:24 #52
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52124679
Nederlanders van wereldklasse in mijn ogen:

Clarence Seedorf, Rafael v/d Vaart, Ruud van Nistelrooij, Edwin v/d Sar, Arjen Robben, Robin van Persie, Mark van Bommel.

Beste in potentie is in mijn ogen Van der Vaart.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52124972
Robben vind ik dus echt niet meer zo goed als dat ie was.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52125033
Iedereen weet nu hoe hij speelt en houden de verdedigers dus rekening met Robben.
pi_52125066
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:06 schreef Sensation89 het volgende:
Iedereen weet nu hoe hij speelt en houden de verdedigers dus rekening met Robben.
En de tactiek om dan maar te gaan liggen hebben de meeste scheidsrechters nu ook wel door.
pi_52125092
vd vaart en van persie hebben goede potentie, alleen zo verneukt dat ze steeds kapot getrapt worden door lompe verdedigers..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2007 @ 14:37:15 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52197951
v persie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52198098
Victor Sikora
pi_52198113
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En de tactiek om dan maar te gaan liggen hebben de meeste scheidsrechters nu ook wel door.
Haha, ik lag me dood.
pi_52198270
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Haha, ik lag me dood.
Lig je verkeerd dan?

Boehoe, ze zeggen iets negatiefs over Robben. Face it, hij is niet meer zo goed als dat hij was.
pi_52198386
ow kut

Is ie wel nouhouw !!
pi_52198420
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
ow kut

Is ie wel nouhouw !!
Als jij me zegt waarom, hij maakt af en toe wel een mooie slalom, maar verder?
pi_52198643
Anders kijk je meer naar zijn wedstrijden voordat je iets zegt
pi_52198839
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anders kijk je meer naar zijn wedstrijden voordat je iets zegt
Heb er genoeg gezien, maar ik vind hem echt niet zo'n goede voetballer. Tuurlijk, goed genoeg voor het NL elftal, maar iemand die zo vaak geblesseerd is, nog steeds teveel schwalbes maakt en afgelopen seizoen ook niet zoveel gespeeld heeft (wedstrijdje of 25?) en ook niet vaak gescoord heeft vind ik niet echt een goede voetballer.
pi_52198928
In de nieuwe VI gaat Derksens column ook over Robben (en zijn vader). Daarin staat dat hij een hele goede voetballer is, maar dat hij zich nu eens volwassen moet gedragen. En daar kan ik wel inkomen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:10:52 #66
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52198971
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Van Persie kan een completere spits worden dan Van Nistelrooy. Ruud die scoort, en daar houdt het toch ook wel mee op, af en toe een assist maar daar houdt het wel mee op. Van Persie kan met een actie ook een medespeler vrij voor de goal zetten.
Een spits krijgt betaald om doelpunten te maken
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52198973

Wesley
pi_52199011
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de nieuwe VI gaat Derksens column ook over Robben (en zijn vader). Daarin staat dat hij een hele goede voetballer is, maar dat hij zich nu eens volwassen moet gedragen. En daar kan ik wel inkomen.
Ja opzich wel, een goede voetballer, voor een talent. Hij moet nu maar eens volwassen worden idd, en dat gaat niet lukken bij Chelsea denk ik. Ga maar naar een Engelse subtopper ofzo, waar je 30/40 wedstrijden kunt spelen in een jaar, als ie niet geblesseerd is natuurlijk.
pi_52199020
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

En zonder assists heb je veel minder doelpunten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52199069
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Ja klopt helemaal, maar als je naast die doelpunten nog meer kunt betekenen voor je team is dat alleen maar mooi.
pi_52199085
Blijf het jammer vinden dat mensen bij de naam Robben meteen aan schwalbes denken. Tuurlijk, hij doet er 3 of 4 per seizoen, en dat is niet goed te praten. Maar als ik aan Robben denk, denk ik aan een speler met een prachtig linkerbeen, die voor assists zorgt, en een wedstrijd kan doen kantelen, met zijn specifieke kwaliteiten. Met als enige nadeel zijn blessureleed.
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Grappig dat Derksen dat nu zegt, want dit seizoen verkondigde Mourinho nog dat hij vindt dat Robben een echte vent geworden is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52199251
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
Blijf het jammer vinden dat mensen bij de naam Robben meteen aan schwalbes denken. Tuurlijk, hij doet er 3 of 4 per seizoen, en dat is niet goed te praten. Maar als ik aan Robben denk, denk ik aan een speler met een prachtig linkerbeen, die voor assists zorgt, en een wedstrijd kan doen kantelen, met zijn specifieke kwaliteiten. Met als enige nadeel zijn blessureleed.
[..]

Grappig dat Derksen dat nu zegt, want dit seizoen verkondigde Mourinho nog dat hij vindt dat Robben een echte vent geworden is.
Dat van die schwalbes heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. En dat verbaasde gezicht altijd van m als ie opstond en geen penalty kreeg Verder is ie fysiek ook niet erg sterk, wat ie compenseert met z'n techniek. Maar een snelle back heeft aardig wat kans om Robben uit de wedstrijd te spelen. Nogmaals, als ie speelt en niet in de ziekenboeg zit.
pi_52199592
Hij is inderdaad niet fysiek de sterkste, maar dat compenseert hij niet alleen met techniek. Ook met zijn snelheid, zijn handeling, zijn passing(duels voorkomen), en zelfs intelligentie (zo'n assist tegen Wigan bijvoorbeeld). Hij heeft vorig seizoen (als hij fit was), echt een goede indruk achter gelaten bij mij. Een verbetering tov het seizoen ervoor.

Maar goed, Robben heeft nou eenmaal twee kampen. Alleen vind ik het niet eerlijk als er te veel op zijn negatieve kanten gefocussed wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52199633
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]

beiden zijn niet serieus te nemen
pi_52199635
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is inderdaad niet fysiek de sterkste, maar dat compenseert hij niet alleen met techniek. Ook met zijn snelheid, zijn handeling, zijn passing(duels voorkomen), en zelfs intelligentie (zo'n assist tegen Wigan bijvoorbeeld). Hij heeft vorig seizoen (als hij fit was), echt een goede indruk achter gelaten bij mij. Een verbetering tov het seizoen ervoor.

Maar goed, Robben heeft nou eenmaal twee kampen. Alleen vind ik het niet eerlijk als er te veel op zijn negatieve kanten gefocussed wordt.
Ik vind Robben geen slechte voetballer, zoals gezegd blij dat ie bij NL elftal zit. Maar het gaat over momenteel de beste Nederlandse voetballer en daar hoort Robben in mijn ogen niet bij.
pi_52200313
Ik ga toch ook voor Van Persie. Mn vader zei al dat hij de beste Nederlandse voetballer sinds Cruijff gaat worden.
pi_52201803
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat van die schwalbes heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. En dat verbaasde gezicht altijd van m als ie opstond en geen penalty kreeg Verder is ie fysiek ook niet erg sterk, wat ie compenseert met z'n techniek. Maar een snelle back heeft aardig wat kans om Robben uit de wedstrijd te spelen. Nogmaals, als ie speelt en niet in de ziekenboeg zit.
In vorm komt hij elke back voorbij. Hij komt alleen zelden in vorm doordat hij steeds geblesseerd is. Het had nu DE bepalende voetballer kunnen zijn in Nederland en bij Chelsea, vind hem ook nog steeds de meest talentvolle. Maar het komt er niet uit, en ik denk dat je dat ook bij hem zelf moet zoeken. v.d. Vaart en v. Persie zijn trouwens ook verschrikkelijk talentvol. Maar bij beste voetballer denk ik aan v. Nistelrooij of Seedorf. Kies toch Seedorf omdat hij het gepresteerd heeft bij drie verschillende clubs de CL binnen te halen.
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 18:25:45 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_52309010
De beste liet vandaag zien hoe je een strafschop neemt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')