die 10'' is geweldig, heb je het grapje al ontdekt ?quote:Op zondag 2 september 2007 15:51 schreef arucard het volgende:
Pas deze binnen gekregen:
35007 -Liquid
[afbeelding]
35007 - Sea of Tranquility 10"
[afbeelding]
Hmm intressant, ervaring mee?quote:Op zondag 2 september 2007 15:58 schreef Flokk het volgende:
Om nog even terug te komen op dat systeem om lps op te hangen,
ik heb iets goedkopers gevonden:
http://www.protected.de/artikel_1000/1060.htm
Ja, er zit een loop aan het einde van het 2e nummerquote:Op zondag 2 september 2007 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die 10'' is geweldig, heb je het grapje al ontdekt ?
idd zo cool gedaanquote:Op zondag 2 september 2007 18:00 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja, er zit een loop aan het einde van het 2e nummer![]()
Fucking geniale albums.quote:Op zondag 2 september 2007 15:51 schreef arucard het volgende:
35007 -Liquid
[afbeelding]
[afbeelding]
Die plastic hoezen vind ik niet echt mooi.quote:Op zondag 2 september 2007 15:58 schreef Flokk het volgende:
Om nog even terug te komen op dat systeem om lps op te hangen,
ik heb iets goedkopers gevonden:
http://www.protected.de/artikel_1000/1060.htm
Ik plakte ze vroeger met van die 2zijdige plakband aan de muur.quote:Op maandag 3 september 2007 06:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die plastic hoezen vind ik niet echt mooi.
Barbaar!quote:Op maandag 3 september 2007 06:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik plakte ze vroeger met van die 2zijdige plakband aan de muur.![]()
zeer vetquote:Op zondag 2 september 2007 15:51 schreef arucard het volgende:
35007 -Liquid
[afbeelding]
[afbeelding]
Jazeker, ze zijn daar breed genoeg voor.quote:Op maandag 3 september 2007 10:22 schreef n0r het volgende:
[..]
Barbaar!
Vind dat plastic ook niets tbh.
Met die haken, passen daar ook gewoon klaphoezen/dubbel-LP's tussen?
hehe, volgens mij zijn al die platen wel voor een euro te verkrijgenquote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef the__watcher het volgende:
afgelopen week deze op de kip getokt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alchemy voor 1 euro ben ik hier in Eindhoven nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hehe, volgens mij zijn al die platen wel voor een euro te verkrijgen
Bovendien is het niet relevant voor wat voor prijs iets te krijgen is. Meestal zijn het plaatjes die je zelf niet kon kopen destijds omdat je nog te jong was of plaatjes die je ooit op cd hebt gekocht. Zo'n aanwinst op vinyl scoren is dan net zo leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:18 schreef n0r het volgende:
Nee, misschien ligt ie wel ergens voor 1 euro, maar dan weet ik niet met wat voor staat je genoegen neemt
Boek is gister binnengekomen, even de intro gelezen en wat door zitten bladeren. Volgens mij is het wel een tof boek. Heb een lekker lang weekend deze week dus later meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Heb er ook aan gedacht om die te kopen. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik dacht dat je over dit onderwerp niet echt een interessant (pakkend) boek kon schrijven. Laat je weten wat je ervan vind als je het gelezen hebt?
heb ik nog niet kunnen ontdekken, dichtsbijziijnde goede vinylzaak die ik ken zit in Deventer.quote:Op zondag 2 september 2007 21:58 schreef MASD het volgende:
even een vraagjeheb je in enschede een vinyl winkel?
Gewoon 4 spijkers in de muur slaan en daar je LP in hangen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:24 schreef ralfseltje het volgende:
Woei net binnen:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/9/24807224095.jpg]afbeelding][/URL]
Die hoezen alleen al![]()
Nu nog uitvinden hoe ik alles aan de muur ga krijgen, die rekken zijn wel erg duur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |