abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52104344
En dan komen ze mij in het centrum vragen om hulp voor afrika, jeweetwel... zon studentensletje in een strak pakje met een bult papieren..die dan enthousiast op je afhuppeld al schreeuwend "JA IN AFRIKA BLABLABLA WATERPUTTEN BLABLA JE VERMOORD INDIRECT KINDEREN ALS JE DOORLOOPT BLALBLA"

zo
pi_52104439
Zeg gewoon: IK VERMOORD JOU DIRECT ALS IK NIET DOORLOOP!
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:00:29 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52104461
Ik hoorde laatst zo'n collecte meisje in amsterdam zuidoost. Stond in zo'n stofzuigeronderdelen winkel. Donkere man achter de balie. Meisje liep op hem af met haar papiertjes en begon haar verhaal.

Enfin. Het kwam er op neer dat de blanken daar in afrika maar de boel overhoop aan't halen waren (ze was zelf overigens blank) en dat haar organisatie juist daar heen ging om de mensen te helpen om ze te leren huizen te bouwen enzo

Het was een uiterst racistisch betoog en ik had eigenlijk zin om haar eens goed op der plek te zetten. Toch maar gelaten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52104484
Ik vind ze meestal wel geil en hoor alleen het verhaal aan om wat te grappen en te sjansen en misschien een telefoonnummer te krijgen
pi_52104511
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef SpecialK het volgende:
Ik hoorde laatst zo'n collecte meisje in amsterdam zuidoost. Stond in zo'n stofzuigeronderdelen winkel. Donkere man achter de balie. Meisje liep op hem af met haar papiertjes en begon haar verhaal.

Enfin. Het kwam er op neer dat de blanken daar in afrika maar de boel overhoop aan't halen waren (ze was zelf overigens blank) en dat haar organisatie juist daar heen ging om de mensen te helpen om ze te leren huizen te bouwen enzo

Het was een uiterst racistisch betoog en ik had eigenlijk zin om haar eens goed op der plek te zetten. Toch maar gelaten.
Alles ging goed toen wij er nog de baas waren
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:05:09 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52104558
Ik vond het zo grappig want ze had het dus over de VN. Daar zitten dus aziaten tussen, negers, zuid amerikanen en ook blanken. Maar nee het zijn de blanken die daar dingen stuk aan het maken zijn.

Niet die lokale negers die met dikke AK-47's kinderen aan het trainen zijn om dorpen plat te branden en mensen neer te knallen. Nee het zijn weer die kutblanken

Ze speelde iig aardig in op haar doelgroep. Ze zat toch in de bijlemurt daaro. Dan komt zo'n verhaal natuurlijk erg goed aan.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52104584
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:05 schreef SpecialK het volgende:
Ik vond het zo grappig want ze had het dus over de VN. Daar zitten dus aziaten tussen, negers, zuid amerikanen en ook blanken. Maar nee het zijn de blanken die daar dingen stuk aan het maken zijn.

Niet die negers die met dikke AK-47's kinderen aan het trainen zijn om dorpen plat te branden en mensen neer te knallen. Nee het zijn weer die kutblanken
Die van mij had wel een goed verhaal, om haar af te poeieren vertelde ik dat ik zodra ik 50 ben persoonlijk naar afrika kom om een stel watergaten te hakken
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:07:39 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52104607
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:06 schreef Henkaih het volgende:

[..]

Die van mij had wel een goed verhaal, om haar af te poeieren vertelde ik dat ik zodra ik 50 ben persoonlijk naar afrika kom om een stel watergaten te hakken
Mondelinge contracten zijn bindend he. Daar sta je dan 15 jaar voor je pensioen in zo'n kutzandbak gaten te graven bij 45 graden C
pi_52104630
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mondelinge contracten zijn bindend he. Daar sta je dan 15 jaar voor je pensioen in zo'n kutzandbak gaten te graven bij 45 graden C
Ik ga er niet vanuit dat ik de 50 haal
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:19:17 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52104856
Verhalen dat die mensen 10 km moeten lopen voor een emmertje water, waarom gaan ze niet gewoon naast die put wonen
Tics van je petten.
pi_52104873
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef nattermann het volgende:
Verhalen dat die mensen 10 km moeten lopen voor een emmertje water, waarom gaan ze niet gewoon naast die put wonen
Dat dacht ik dus ook .... geen wonder dat wij ze pwnden een paar eeuwen terug die mensen zijn gewoon lomp
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:22:28 #12
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52104934
ts = kansloos
punt
slotje
Wat moet je anders?
pi_52104943
In zekere zin heeft ze ook wel gelijk. Ze slaat de plank echter compleet mis als ze het over 'Afrika' in het algemeen heeft. Zimbabwe wordt door een neger in de vorm van Mugabe overhoop gegooid en Mbeki is wat betreft zaken als aids ook zo nonchalant als een dioxinekip. Dus volgens mij is ze kleurenblind.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_52105491
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:22 schreef Wutangtony het volgende:
ts = kansloos
punt
slotje
Jij smeert die mensen zeker op straat die dingen aan? Wie is er dan kansloos?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:52:12 #15
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52105561
*Hosselcopter*
pi_52105608
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:22 schreef Wutangtony het volgende:
ts = kansloos
punt
slotje
Verry houdt zijn bek, punt , opgerot
  Donald Duck held zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:57:21 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52105671
Je moet zulke mensen altijd uit de weg gaan. Eromheen lopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52105680
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet zulke mensen altijd uit de weg gaan. Eromheen lopen
maar het zijn meestal lekkere meiden
  Donald Duck held zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:00:56 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52105743
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef Henkaih het volgende:

[..]

maar het zijn meestal lekkere meiden
De eerste keer trapt iedereen er dan ook in, als een leuk meisje ineens je wat wilt vragen. Echt een vreselijk gemene tactiek
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52105773
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De eerste keer trapt iedereen er dan ook in, als een leuk meisje ineens je wat wilt vragen. Echt een vreselijk gemene tactiek [afbeelding]
ik laat ze altijd lullen, stel zelf een paar offtopic vragen over hoe lang ze hier al wonen en wat ze studeren, waar ze uitgaan etc.. en looop door
pi_52106206
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Casparovvv het volgende:
In zekere zin heeft ze ook wel gelijk. Ze slaat de plank echter compleet mis als ze het over 'Afrika' in het algemeen heeft. Zimbabwe wordt door een neger in de vorm van Mugabe overhoop gegooid en Mbeki is wat betreft zaken als aids ook zo nonchalant als een dioxinekip. Dus volgens mij is ze kleurenblind.
Inderdaad. Het ene Afrika is het andere nog niet. En dat gezeik van die 10 km naar een put lopen is laaang niet overal zo zelfs niet overal armoede, maar in vele delen van Afrika wel.
Wat doethet er eigenlijk toe in onze hokjesgeesten
pi_52107255
whtvr, ik ga wel slapen. Er is toch niets te doen.
pi_52107371
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef Noodly het volgende:

Wat doethet er eigenlijk toe in onze hokjesgeesten
Ach, ik ben van mening dat er jaarlijks miljarden geinvesteerd wordt op plekken waar het niet direct nodig zou zijn. Wij westerlingen geven gul zonder daadwerkelijk te weten waar de échte noden liggen. Er is geen Nederlander die goed op de hoogte is van de situatie in een land als Zimbabwe, met dreigende voedseltekorten dankzij het wanbeleid van de regering. Waarom niet? Het wordt nauwelijks in de media gebracht. Er moet veel veranderen aan de objectiviteit van de berichtgeving op internationaal niveau. Laten we nu eens samen kijken hoe we die enorme bakken geld efficiënt kunnen investeren, in plaats van 10.000 individuele hulporganisaties die allemaal een eigen beleid hebben.

Geef een man een vis en hij eet een dag. Leer de man te vissen en hij eet zijn leven lang.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')