Uhm, kweenie, zag de CD bij de Boomkat voorbij komen als nieuwe releasequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef MadGuy het volgende:
Zijn dat dezelfde als de Japanse bonustracks?
Wow, die schud je zo ff snel uit je mouw of?quote:
ik herkende Suicide meteen natuurlijk. 2 cd's ervan in de autoquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wow, die schud je zo ff snel uit je mouw of?
Kende ze niet. Wat andere tracks via YouTube geluisterd. Interessante spooky muziek wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:39 schreef Waaghals het volgende:
ik herkende Suicide meteen natuurlijk. 2 cd's ervan in de auto
Vimeo linkje van het eigen account van regisseur Romain Gavras: http://vimeo.com/11219730quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:31 schreef Weakling het volgende:
Dikke kick ...
Aardig wat controverse rondom nieuwe clip van MIA - Born Free, te zien via www.miauk.com en
(met verplicht inloggen)
Smaakt in ieder geval wel weer naar meer! Enne: op 6 augustus te zien op de Lokerse Feesten in Belgie www.lokersefeesten.be. Wie weet tegen die tijd ook in NL nog op een festivalletje?
Ik zit aan mn 6e beluistering en ik vind de cd steeds beterquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef kipknots het volgende:
Ben MAYA nu aan het luisteren, weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Steppin Up is in ieder geval wel erg ok. Wat ik van de rest heb gehoord vind ik nog niet echt geweldig, maar dat groeit misschien nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |