scherp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef N.icka het volgende:
stijven?
Dat is helemaal geen probleem , alsof je ineens van je stijve af bent zodra je geneukt hebt ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
Dude, get laid![]()
Ow wacht dat is het probleem juist.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef Nijodeibu het volgende:
de tepels knallen door de shirtjes vandaag!
Nou ik wel, als ik heb geneukt hoeft mijn lul de komende 2 uren geen hand te zien of mond, en laat staan een poesje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen probleem , alsof je ineens van je stijve af bent zodra je geneukt hebt ofzo![]()
Ben jij a sexueel ofzo![]()
pfffft, ik heb medelijden met je vriendinquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou ik wel, als ik heb geneukt hoeft mijn lul de komende 2 uren geen hand te zien of mond, en laat staan een poesje.
Ik doe niet aan vriendinnen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Henkaih het volgende:
[..]
pfffft, ik heb medelijden met je vriendin![]()
Het is gewoon stresloosheid + lekkere wijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Best wel sneu als je daar al een stijve van krijgt.
Oh ja, nu smoesjes verzinnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Het is gewoon stresloosheid + lekkere wijven
Jij bent dan ook nog te achterlijk om zelfstandig te schijten.quote:
ts is blijkbaar 11 en heeft net z'n eerste stijfje gekregenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Best wel sneu als je daar al een stijve van krijgt.
Speciaal voor jou wil ik wel even mijn schijtkunsten demonstreren, blijkbaar heb je daar behoefte aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog te achterlijk om zelfstandig te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |