quote:Op maandag de 27e begint de etappe met een unieke doortocht door de Westerscheldetunnel, waarna de renners een groot deel van Nederland doorkruisen op weg naar Nieuwegein.
Wat was er vorig jaar ook alweer aan de hand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef Szura het volgende:
Eens zien hoe de organisatie zichzelf dit jaar weer voor schut weet te zetten
Rijders gingen de verkeerde kant op dacht ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef GS500 het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar ook alweer aan de hand?
Ik ben het ff kwijt.
euhm hadden ze het peleton niet verkeerd gestuurd toen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef GS500 het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt.
Het mooiste is nog hoe ze stilgezet werden... Door de politie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef Szura het volgende:
Vorig jaar ging Hincapie onderuit door Schumacher die door een toeschouwer geraakt was. Daardoor werd Schumacher winnaar ipv Hincapie.
In 2005 werd het peloton de verkeerde kant opgestuurd waardoor de kopgroep hun voorsrpong kon uitbouwen. Daaarom besloot de jury maar de koplopers tegen te huoden. Dit lukte eerst niet dus stuurden ze er motoren op af met schoppende en slaande koplopers tot gevolg. Uiteindelijk werden ze stil gezet en moesten ze wachten. En je raad het al, ze werden ingerekend.
Kijk, daar heb je 't al.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:04 schreef Burghardt het volgende:
Nog geen 3 uur rijden (buiten spits dan).
duvel!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:21 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Het mooiste is nog hoe ze stilgezet werden... Door de politie!
Wat een vertoning. Ik zie Bartje Dockx daar nog op de weg zitten; amai ik kan beter een lefske gaan drinken...
wat heeft die gay parade met de eneco tour van doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:20 schreef Burghardt het volgende:
We hebben net al de Gay Parade achter de (hihi) rug.
Voorstelling Eneco-Tour werd slapstickquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef GS500 het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt.
Ik ga denk ik naar de finishplaats. Eindelijk eens een koers 'in de buurt'. Criteriums zijn helaas altijd een end weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
De vijfde rit komt hier zowat voor de deur langs, ga zeker wel even kijken.
Reactie op vorige post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat heeft die gay parade met de eneco tour van doen![]()
Ik had het eigenlijk leuk gevonden als ze er een ronde met wat klassieke etappes over het parcours van de RVV en de Amstel van hadden gemaakt. Dan hebben die renners ook eens wat om naar te 'pieken' in het najaar ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Ereinion het volgende:
Het deelnemersveld is nog wel aardig, alleen het parcours is echt verschrikkelijk. De eindstand zal vrijwel volledig in de tijdritten bepaald worden, terwijl je in Belgie en Nederland best een paar leuke heuveletappes kan maken.
De 'lastige' etappes:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Lann555 het volgende:
Ik kan geen profiel vinden van de etappes. Is het grootendeels vlak? Nog wat kasseitjes?
Meh, dat ziet er niet heel interessant uit. En die Westerscheldetunnel....Ik ken dat ding niet, maar is dat ding verantwoord? De Eneco-tour heeft al niet de beste reputatiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De 'lastige' etappes:
http://www.sport.be/enecotour/2007/downloads/parcours/eupen.pdf
http://www.sport.be/eneco(...)rcours/landgraaf.pdf
Typisch van die ritten waar een groep van ongeveer 50 man samen zullen blijven.
Als ze zorgen dat er op dat moment geen auto's rijden lijkt het me geen probleem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Meh, dat ziet er niet heel interessant uit. En die Westerscheldetunnel....Ik ken dat ding niet, maar is dat ding verantwoord? De Eneco-tour heeft al niet de beste reputatie![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze zorgen dat er op dat moment geen auto's rijden lijkt het me geen probleem.
Volgend jaar een tijdrit in de Tour van Dover naar Calaisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:54 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goedkomen zolang de tolpoortjes ook meewerken. Er zit trouwens een stuk van 4,5% in die tunnel!Je zou er bijna bergpunten gaan uitdelen....
Het blijft op zich wel apart om een wielerwedstrijd door een kilometerslange tunnel te sturen. Wat doen we volgend jaar? Tijdrit over een rondje A10? Met z'n allen op de boot naar Texel? Of over het trace van de betuweroute?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar een tijdrit in de Tour van Dover naar Calais![]()
Dit komt uit de persmap ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En als de Tour even in de buurt is ook. En misschien pakken ze voor de Giro 2009 ook weer eens uit met de Cauberg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:42 schreef Burghardt het volgende:
Ja, maar die aankomst op de Cauberg is er ook al in de Amstel Gold Race.
Er zijn meerdere heuvels in België en Nederland waar ze aan leuke aankomst bergop kunnen plannen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:42 schreef Burghardt het volgende:
Ja, maar die aankomst op de Cauberg is er ook al in de Amstel Gold Race.
Wat zijn bonissprints? Of zou bonis stiekem bonus zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De 'lastige' etappes:
http://www.sport.be/enecotour/2007/downloads/parcours/eupen.pdf
http://www.sport.be/eneco(...)rcours/landgraaf.pdf
Typisch van die ritten waar een groep van ongeveer 50 man samen zullen blijven.
bonificatie sprints kortweg bonisprintsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat zijn bonissprints? Of zou bonis stiekem bonus zijn?
Ah, natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bonificatie sprints kortweg bonisprints
nee tenzij je de soms wat misplaatste opmerkingen van de speakers (richting renners) als beledigend voelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er werd dit jaar geen "hoe beledig ik zoveel mogelijk renners en mensen in een paar minuten" act van Van Mulucom opgevoerd dit jaar ?
Ach ja, iig. beter dus dan aankondigen dat Caisse met een ploeg van niks was komen opdraven terwijl ze in mijn favorietje JIGP gewoon een grote kanshebber hadden (helaas uitgeschakeld door een val in slotrit, anders was hij 4e gewordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee tenzij je de soms wat misplaatste opmerkingen van de speakers (richting renners) als beledigend voelt.
zoals blijven hameren op die slechte tijdrit door val van Lang in Duitsland, nog steeds dat Hond verhaal van Willems tijdens de Tour en nog wel van zo'n opmerkingen. En de grootste blunder was het aankondigen van Luis Pasamontes terwijl Victor Hugo Pena er stond![]()
Ik voorspel nu al een regen van klachten van alle ploegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Chimay het volgende:
Ik denk dat ik straks even ga kijken naar de proloog, het is hier toch vlakbij.
Ik vrees wel voor een aantal valpartijen, het regent hier al de hele dag, en dat in combinatie met enkele vreemde bochten, vooral de laatste bocht op een paar honderd meter van de finish.
Nuyensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik voorspel nu al een regen van klachten van alle ploegen.
Wie kreeg er vorig jaar ook alweer een camera-toren op z'n rug? Daar waren die Belgen toen helemaal boos over![]()
Zeker weten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een week, Hamburg, en nu de Eneco Tour , daar zaten we al een heel wielerjaar naar uit te kijken ...
De organisatie lijkt er alles aan gedaan te hebben om het parcours van deze hele ronde zo matig mogelijk te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Cootz het volgende:
Wat een onmogelijk bochtig parcours...![]()
Zegt misschien ook veel over de tijd van Dekker en Verbrugghe, types als Guesv en Millar moeten normaal toch wel wat sneller zijn dan Flecha.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef Cootz het volgende:
Wauw, verrassende tijd van Flecha!
Ik zie een hoop paraplu's nu, dus ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zegt misschien ook veel over de tijd van Dekker en Verbrugghe, types als Guesv en Millar moeten normaal toch wel wat sneller zijn dan Flecha.
Klassequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zozo Elijzen
Gerben Löwikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef vw_caddy het volgende:
Welke renner werd door die vrachtwagen uit de wind gehouden? Heb de naam even gemist.
Als je goed kijk is dat naast het pacours niet op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:28 schreef vw_caddy het volgende:
Zie die vrachtwagen :p
Dat zat ik ook te denken. Bij Popovych zag je dat er zo'n stuk tweebaansweg is, waar het verkeer op de linkerweghelft rijdt en de wielrenners op de rechterweghelft. Maar daar stonden wel hekken tussen, die meende ik bij Löwik niet te zien...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef paul280 het volgende:
[..]
Als je goed kijk is dat naast het pacours niet op.
Als je goed kijkt zie je dat daar 1 rij strook afgezet is.
Zeker wel, dat stuk net voordat ze naar rechts gaan, de parallelweg op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken. Bij Popovych zag je dat er zo'n stuk tweebaansweg is, waar het verkeer op de linkerweghelft rijdt en de wielrenners op de rechterweghelft. Maar daar stonden wel hekken tussen, die meende ik bij Löwik niet te zien...
Alle ophef van Maarten en Herbert dus weer helemaal voor niks. Die vrachtwagen mocht daar dus best rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker wel, dat stuk net voordat ze naar rechts gaan, de parallelweg op.
Jammer, hopelijk sturen ze de renners morgen de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alle ophef van Maarten en Herbert dus weer helemaal voor niks. Die vrachtwagen mocht daar dus best rijden.
Werkt altijd goed ja bij Rabo. Eerst je talenten wegschoppen en ze vervolgens weer terughalenquote:
Het regent niet hard, er komen nog wat kanonnen, dus dat zou ik niet zomaar zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:03 schreef golfer het volgende:
Tijd van de tot nu toe beste zal dus niet verbetert gaan worden met deze regenbui.
Wegschoppen? Volgens mij was het zo dat ze bij Rabo op dat moment geen plaats hadden, en Elijzen graag prof wou worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Werkt altijd goed ja bij Rabo. Eerst je talenten wegschoppen en ze vervolgens weer terughalen
Een beetje het "je bent een hele leuke jongen, maarrrrrrrr..." verhaal dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wegschoppen? Volgens mij was het zo dat ze bij Rabo op dat moment geen plaats hadden, en Elijzen graag prof wou worden.
Tjah, en dat beeld is ook weer geweldig uitgesneden uit de breedbeeld van Sporza en dan vergroot tot een 4:3quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
NOS, ze liggen ongeveer 4 seconden achter op Sporza, dat is wel erg veel. Eurosport is zelfs sneller.
Zoiets ja, ze hadden dat jaar al Reus, Walker en De Maar over laten gaan, alle drie grotere talenten bij de beloften (en jonger), Elijzen had vast nog wel een jaar bij de beloften ploeg kunnen rijden, maar hij wou (begrijpelijk) liever met Heijboer prof worden bij Cofidis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje het "je bent een hele leuke jongen, maarrrrrrrr..." verhaal dus.
Nou, als ie niet oppast komt ie op deze manier nog buiten de tijdslimiet binnenquote:
Nog steeds wel in pole position voor de eindoverwinning.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef -skippybal- het volgende:
Zonde van de regen voor Millar. Anders had 'ie alles weggefietst/
1 M. Elijzen 00:06'09"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
Euh tussenstand?
Ik denk niet dat hij de benen heeft om mee te doen voor de overwinning, Gusev en Millar staan dicht achter hem, en ook gebaseerd op Hamburg lijken me die een stuk beter in vorm.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dekker staat er trouwens erg goed voor wat betreft het klassement.
Dit is een goede tijd voor Dekker. Het was een bochtig parcours en op dat soort parcoursen is Thomas altijd dramatisch. Zijn bochtenwerk is namelijk niet om van over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Wat een grap zeg, net zoals zijn ploegmaat Verbrugghe twee jaar geleden
Dekker reed trouwens in het droge (?) dus zo goed is dat niet.
Er is toch op geen enkel moment een vrachtwagen op het parcours geweest?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef Burghardt het volgende:
En flink uitgepakt natuurlijk, een hond op de weg is niet meer origineel. Hoppa, gewoon een vrachtwagen geregeld.
dat mag want de politie laat het verkeer gewoon door daar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Burghardt het volgende:
Nee, maar wel op dezelfde weg!
Leuk om te zien dat de renners die in de regen reden veel minder schuin door de bocht gingen.quote:
Hij kan inderdaad makkelijk mee in de stoeltjeslift...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef Ereinion het volgende:
Leif Hoste is volgens Dijkstra iemand die goed mee kan in het hooggebergte![]()
![]()
Dit is de zwaarste etappe van de hele ronde eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef Wombcat het volgende:
Hej, vandaag al een leuke etappe. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat het een sprintetappe zou zijn (had 't parkoers niet bekeken).
Ga maar snel kijken
Vandaag toch minder een sleper dan anders, wordt nog een mooie strijd voor de overwinning met Millar, Guttierez, Dekker en Hoste.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:24 schreef Tommeke het volgende:
Dekker pakt em wel in de tijdrit, wat een rotvent vind ik die Nuyens eigenlijk...
Inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
He gatver, Nuyens.
Alternatief hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nuyens vind ik ook maar een lul, zo'n tweedehands Museeuw, maar als hij hier zoveel mensen irriteert, dan vind ik het wel weer schitterend. Go Nick.
uit eigen ervaring JIGP nooit tippen als favoriet dan gaat het alleen maar misquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad
Mijn favoriet (met Samuel Sanchez) JIGP in de kopgroep, een Nederlander in Dekker en een sympathieke Belg in Hoste en dan wint uitgerekend die irritante Nuyens.
Heb het gevolgd via een ticker, maar wat een pech heeft Gusev wel niet gehad.. 2x lek en een valpartij in de finale..
dan was Van Hummel hooguit 2e of 3equote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weylandt mogen ze wel deklasseren, niet dat Van Hummel anders veel verder was geraakt, maar toch.
Mcewen was 2e toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend dat de 'grote namen' (Hushovd / McEwen) er totaal niet in voorkomen.
Hij had nooit gewonnen. Dan was hij waarschijnlijk gewoon 3e geworden ipv nu pas 3e na de DQ.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Weylandt DQ
Eeuwig zonde voor van Hummel.
ik denk dat hij dan hooguit 2e was. Rodriguez had die wel kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had nooit gewonnen. Dan was hij waarschijnlijk gewoon 3e geworden ipv nu pas 3e na de DQ.
gisteren ook alquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ze mogen stoppen voor de boemeltrein van de nmbs![]()
is er sowieso, ongeacht dat dit de enco is, animo voor de koers buiten de Tour omquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een animo voor deze koers hier
Ach nee, daar heb je soms kuilen in de weg waar de renners in verdwijnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Dat soort aankomsten zul je bij ons in Vlaanderen niet tegenkomen!
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Bartoli het volgende:
Van mijn kant kun je volgende di en woe weer fotos verwachten dan ben ik erweer aanwezig![]()
Renaat ook weer. "Onze prachtige betonwegen!!"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach nee, daar heb je soms kuilen in de weg waar de renners in verdwijnen
Ik heb niets gezien vandaag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Renaat ook weer. "Onze prachtige betonwegen!!"
Geweldige kerel
Nogal logisch, die streek heet niet voor niks "Frans-Vlaanderen" . Dat is een stukje Vlaanderen dat Frankrijk na Napoleon verfranst heeft. (overigens spreekt de oudste generatie daar nog altijd '(West-Vlaams)" hoor)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vandaag.
Overigens heb ik vandaag wel gezien dat ze ook in Noord-Frankrijk van die belgische betonwegen hebben en dat het er daar ook erg vlaams uitziet, met ook veel vlaamse plaatsnamen en zo.
Ik was er nog niet eerder geweest, had 't al wel eens gehoord, maar 't viel me nu dus ook opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogal logisch, die streek heet niet voor niks "Frans-Vlaanderen" . Dat is een stukje Vlaanderen dat Frankrijk na Napoleon verfranst heeft. (overigens spreekt de oudste generatie daar nog altijd '(West-Vlaams)" hoor)
Mwah, dat valt mee. In de cyclo's in Frankrijk kom ik toch over het algemeen over goede wegen, gemiddeld stukken beter wegdek dan in de belgische cyclo's.quote:Maar de wegen in Frankrijk zijn doorgaans nog stukken slechter dan in België. Alleen verkijkt de gemiddelde Nederlandse passant zich daar dan weer op omdat ze op weg naar de Spaanse camping toch maar alleen over de Franse snelwegen rijden. En die liggen wel uitstekend, maar daar betaal je dan ook de 'Péage' voor ...
Dat hangt toch serieus van departement tot departement af hoor. Ben je al eens van dat rode wegdek (het is geen asfalt, het is geen beton , het is nog iets slechter) tegengekomen dat ze in sommige plaatsen in Frankrijk veel te vaak gebruiken ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik was er nog niet eerder geweest, had 't al wel eens gehoord, maar 't viel me nu dus ook op
[..]
Mwah, dat valt mee. In de cyclo's in Frankrijk kom ik toch over het algemeen over goede wegen, gemiddeld stukken beter wegdek dan in de belgische cyclo's.
maar we raken off-topic
Animo genoeg bij mij, alleen niet zoveel tijd om tijdens de etappes hier op het forum rond te hangen, zoals tijdens de Tour. Vandaag dus de Eneco ook weer gemist, al was dat gewoon een keuze. Ben vandaag maar weer zelf op de fiets geklommen. Gelukkig heb ik weinig gemist, aan de reacties hier te lezen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is er sowieso, ongeacht dat dit de enco is, animo voor de koers buiten de Tour om. Op een paar constante posters na zie je ook niemand
![]()
Van mijn kant kun je volgende di en woe weer fotos verwachten dan ben ik erweer aanwezig![]()
Ja. En die lagen er best goed bij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat hangt toch serieus van departement tot departement af hoor. Ben je al eens van dat rode wegdek (het is geen asfalt, het is geen beton , het is nog iets slechter) tegengekomen dat ze in sommige plaatsen in Frankrijk veel te vaak gebruiken ?
ik had jou al bij dat rijtje vastere posters gerekendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
Animo genoeg bij mij, alleen niet zoveel tijd om tijdens de etappes hier op het forum rond te hangen, zoals tijdens de Tour. Vandaag dus de Eneco ook weer gemist, al was dat gewoon een keuze. Ben vandaag maar weer zelf op de fiets geklommen. Gelukkig heb ik weinig gemist, aan de reacties hier te lezen...
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef jorryt het volgende:
Was die van Gerolsteiner nou gevallen door die tourist?
Wat pleit tegen een subforum. Of lijstjes. Vooral dat laatste eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het enige verschil is dat je hier één of twee mensen hebt die posten dat het weer een saaie rit is waaraan niets valt te beleven en in een Tourtopic heb je 5 bladzijden met geklaag over de saaiheid.
En bij TDF had je ook nog wel een hoop pseudo-slowchat van users die hoog wilden eindigen in het TDF-topposters lijstje, laat ons dat niet vergeten.
Volgens mij snakken de renners nu zelfs alweer terug naar een goeie oude betonweg met een gat in ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Versmalling. Kruispunt, Rotonde, Drempels, Spoorwegovergang...en dat allemaal op elkaar volgend.
Iets voor half 5 denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe laat is de finish?
Ze slagen er zelfs niet in om een tellertje in beeld te zetten met het aantal km dat nog te rijden isquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, we zijn in Nederland en dat is te merken ook! Wegversmallingen, rotondes, verkeersremmers, versmallingen, beeldkwaliteit uit de jaren 80 en geen real-time koersinformatie![]()
Het erge is nog gewoon dat de NOS meer geld ter beschikking heeft voor wielrennen dan de VRTquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze slagen er zelfs niet in om een tellertje in beeld te zetten met het aantal km dat nog te rijden is![]()
Dat vijfsterrenhotel van Smeets in San Sebastian kost de nodige kluiten hoor ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het erge is nog gewoon dat de NOS meer geld ter beschikking heeft voor wielrennen dan de VRT
Ze hebben een 'fietscamera'quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, we zijn in Nederland en dat is te merken ook! Wegversmallingen, rotondes, verkeersremmers, versmallingen, beeldkwaliteit uit de jaren 80 en geen real-time koersinformatie![]()
En dan gaat Pronk en dan gaan ze niet overschakelenquote:
Idd Flesha gaat van kop af en weg is het 'treintje', die Liquigas renner heeft echt geluk gehad met die lantaarnpaal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Rabo laat weer eens hun perfecte treintje zien...
Leek weer nergens op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Rabo laat weer eens hun perfecte treintje zien...
Vind ik ook raar, Hushovd pakt hem ook meteen vast na de finish, beetje overtrokken allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me geen diskwalificatie waard, maar hij mag wel eens gewoon rechtdoor gaan sprinten ipv een zatlap over de weg te zwalken.
En waarom Kopp verhaal kwam halen?
Hij zocht Hushovd wel op in de sprint, maar wel een beetje een overtrokken reactie...quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, Hushovd pakt hem ook meteen vast na de finish, beetje overtrokken allemaal
En die sprint zelf ook lang niet altijd in een ideale kaasrechte lijn. Weylandt sneed overigens wel Goss af, maar die had anders toch niet genoeg kracht om er ook maar in de buurt te komen. Weylandt was gewoon de sterkste in deze sprint, maarja, netjes is wel anders en Kopp moet gewoon z'n kop dicht houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
Vind ik ook raar, Hushovd pakt hem ook meteen vast na de finish, beetje overtrokken allemaal
Ik dacht hetzelfde.voor hetzelfde knalt hij er tegenaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
die Liquigas renner heeft echt geluk gehad met die lantaarnpaal.
Hushovd werd wel een klein beetje gehinderd, maar dat was pas nadat Weylandt hem al voorbij was, en nog iets van 20 meter voor de streep.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Weylandt had bij de jeugd al een repuatie met z'n lompe gedrag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet heeft Weylandt geen reputatie of hij zou enkel op basis van eergisteren al een reputatie moeten hebben.
Als je 1 keer wordt gediskwalificeerd gaan de andere renners beter op je letten natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet heeft Weylandt geen reputatie of hij zou enkel op basis van eergisteren al een reputatie moeten hebben.
Njah, dat Hushovd uit frustatie en natuurlijk opportunisme klaagt, kan ik me nog wel voorstellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stel dramaqueens bij elkaar daar.
Kopp lag echt op plaats 20/30 ofzo.... beetje klagen om het klagen leek het wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, dat Hushovd uit frustatie en natuurlijk opportunisme klaagt, kan ik me nog wel voorstellen.
Maar dat zo''n Kopp begint te zeiken....
Precies, hij zat veel te ver weg om er sowieso ook maar hinder van te hebben kunnen ondervinden. Daarom zat hij ook niet in de positie om er wat over te zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kopp lag echt op plaats 20/30 ofzo.... beetje klagen om het klagen leek het wel.
Alleen die Goss kon misschien klagen, maar daar kwam Weylandt net voorbij op het moment dat hij zelf wilde aanzetten, dus dat was ook eerder pech.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, dat Hushovd uit frustatie en natuurlijk opportunisme klaagt, kan ik me nog wel voorstellen.
De Skil trein nam de 'verkeerde' kant van de rotonde, daardoor was het bijna onmogelijk om nog echt vooraan te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Jodelaar het volgende:
Waar was van Hummel? Ging die fout bij die rare rotonde? later zag je geen skil shimano renner meer voor.
Weylandt moet wel is leren sprinten zonder van zn lijn af te wijken.
Wat een amateurs ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Postlezer het volgende:
[..]
De Skil trein nam de 'verkeerde' kant van de rotonde, daardoor was het bijna onmogelijk om nog echt vooraan te komen.
Ik kijk ook bijna alles wel, maar bij de Eneco tour is het meer laatste kwartiertje even kijken. Die 1ste etappe was wel erg leuk, maar voor de restquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef 4-elements het volgende:
Belangstelling is er wel, ik volg zoveel mogelijk de ProTour wedstrijden (nou ja, alles was fietst eigenlijk). Maar ja, wat valt er over een etappe als deze te zeggen? Mooie zege voor McEwen, maar voor de rest weinig opzienbarende dingen. Of het moet zijn dat de eerste groep niet mocht wegrijden vandaag. Maar waarom niet? Nuyens wist het ook niet... Wat weet hij eigenlijk wel?![]()
Inderdaad, ik kijk bij de Eneco ook meestal het laatste stukje nog ff, morgen ga ik wel een groter gedeelte van de etappe kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna alles wel, maar bij de Eneco tour is het meer laatste kwartiertje even kijken. Die 1ste etappe was wel erg leuk, maar voor de rest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |