hoezo, weet jij het antwoord, en voel je je te verheven om het met ons te delenquote:Opmaandag 6 augustus 2007 21:10schreef Kaneel het volgende:
Stomme HBO'ers.
hap-hap-hapquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo, weet jij het antwoord, en voel je je te verheven om het met ons te delen
oh, en als we toch generaliserend bezig zijn: stomme psychologen![]()
BX kan ook profieltjes lezen![]()
quote:
wat sommigen zich hier afvragen is wat zij zich afvragen. Ik vraag me af wat in mijn OP staat. En dat is niet de vraag hoe ze het in de blikjes krijgen, want dat weet ik.quote:Opmaandag 6 augustus 2007 22:16schreef Kaneel het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom jullie denken dat het moeilijk is om frisdrank in de blikjes te krijgen.
Klopt en ze worden nog opgevangen door dat klepje en die zachte onderlaag, dus zo bijzonder is het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:
Niemand heeft zeker hier zo'n automaat van binnen gezien? Die blikjes 'vallen' hooguit een centimeter of 10-15.
ja iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Klopt en ze worden nog opgevangen door dat klepje en die zachte onderlaag, dus zo bijzonder is het niet.
ik ben hiervan getuigequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef 2Mini het volgende:
Probeer dit niet met flesautomaten. Geheid dat die wel spuiten, die vallen ook van een grotere hoogte
dat geroldedebolder komt omdat de motor draait, hij valt dan <5 cm op een soort opvang plank, deze wordt zeg maar door de blik ingeduwt, zodat de blik niet hard valt, wordt dan begeleidt naar de opvangbak, et voila.. blikje..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Fiskus het volgende:
Vrij logisch dat de mensen hier dachten dat ze wel van grote hoogte vielen. Nadat je op het knopje hebt gedrukt hoor je een redelijk indrukwekkend gerolderdebolder waarna het blikje er met veel geweld uit lijkt te komen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Fiskus het volgende:
Vrij logisch dat de mensen hier dachten dat ze wel van grote hoogte vielen. Nadat je op het knopje hebt gedrukt hoor je een redelijk indrukwekkend gerolderdebolder waarna het blikje er met veel geweld uit lijkt te komen.:{
klinkt allemaal prachtig, en ik wil je prima geloven, maar toch, toch toch... . als ik een blikje van ong. 30cm hoogte laat rollen en laat stoppen tegen iets zachts, spuit hij nog altijd wel iets. En uit een automaat nooit... Blijft het raar vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef 2Mini het volgende:
[..]
dat geroldedebolder komt omdat de motor draait, hij valt dan <5 cm op een soort opvang plank, deze wordt zeg maar door de blik ingeduwt, zodat de blik niet hard valt, wordt dan begeleidt naar de opvangbak, et voila.. blikje..
snappie-vous?:P
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd:Y
Bewijs:http://www.youtube.com/watch?v=NwCn-D5xFdc
Geloof je het niet toch. Easy as dellquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
klinkt allemaal prachtig, en ik wil je prima geloven, maar toch, toch toch... . als ik een blikje van ong. 30cm hoogte laat rollen en laat stoppen tegen iets zachts, spuit hij nog altijd wel iets. En uit een automaat nooit... Blijft het raar vinden.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Geloof je het niet toch. Easy as dell^O^
Jup.. maar 'het spuiten' gaat er niet om of het koud is of niet. Gaat om de luchtbellen die naar buiten willen. In de winkel staan ze al een tijdje in de schappen, daar zijn de bubbels al makkelijk naar boven gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef zipzap het volgende:
Maar hoe komt het dan dat een blikje uit de winkel ('vers') ook niet spuit?
Dat is niet koud en bij het vervoer wel geschud?
hé da's cool!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:59 schreef thijsltc het volgende:
als je een blikje cola waar ook vandaag op de grond ketst, en hem daarna 2 keer heel erg rustig rond draait dat hij dan ook 0,0 meer spuit.
kan me voorstellen dat als hij rolt dat effect mischien ook een beetje boven komt drijven.
Klopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:59 schreef thijsltc het volgende:
als je een blikje cola waar ook vandaag op de grond ketst, en hem daarna 2 keer heel erg rustig rond draait dat hij dan ook 0,0 meer spuit.
kan me voorstellen dat als hij rolt dat effect mischien ook een beetje boven komt drijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |