quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom zijn er mensen echt zo dom?![]()
parkeren is ook stilstaan volgens de wvwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Future_Echo het volgende:
Je mag er niet parkeren nee.
Wacht.
Alle vormen van parkeren zijn een vorm van stilstaan, maar niet alle vormen van stilstaan zijn een vorm van parkeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
parkeren is ook stilstaan volgens de wvw![]()
hahahahahahhaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:02 schreef Future_Echo het volgende:
Het kan altijd erger, een maat van me dacht dat je er gewoon overheen mocht om langs een file ofzo te komen. Zat ie tijdens zijn rijexamen met 120 rechts over de vluchtstrook een file in te halen.
Gezakt.
ok, hoe dom ben je danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:02 schreef Future_Echo het volgende:
Het kan altijd erger, een maat van me dacht dat je er gewoon overheen mocht om langs een file ofzo te komen. Zat ie tijdens zijn rijexamen met 120 rechts over de vluchtstrook een file in te halen.
Gezakt.
Wat een uiterst debiele maat heb jij dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:02 schreef Future_Echo het volgende:
Gezakt.
Hij is een beetje apart ja, maar Ik lach me dood om die gast. Hij heeft ook pas na 5 of 6 keer zn examen gehaald trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een uiterst debiele maat heb jij dan.
Ah.... een belg...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:13 schreef Athmozz het volgende:
ach, foutjes komen voor. Ik heb op mijn rijexamen ook over een verdrijvingsvlak gereden om een stilstaande tram in te halen, en daarna heb ik mij midden op een kruispunt stilgezet (200m was het rood licht) omdat ik anders al die mensen van rechts ging moeten voorlaten, en dan kan je daar blijven staan. (+ ergens foutje bij het schakelen waarbij ik eventjes de 6000 opgezocht heb)
Geslaagd![]()
De maneuvers vergeet ik nooit. "Nu in 1x eruit rijden, je hebt al genoeg over en weer gereden". Gewoon stuur omgedraaid, ogen dicht & gas geven. Heeft naar het schijnt nog geen centimeter gescheeld of ik had heel zijn hekwerk opgeplooid![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:02 schreef Future_Echo het volgende:
Gezakt.
Ik snap geen reet van je verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:13 schreef Athmozz het volgende:
ach, foutjes komen voor. Ik heb op mijn rijexamen ook over een verdrijvingsvlak gereden om een stilstaande tram in te halen, en daarna heb ik mij midden op een kruispunt stilgezet (200m was het rood licht) omdat ik anders al die mensen van rechts ging moeten voorlaten, en dan kan je daar blijven staan. (+ ergens foutje bij het schakelen waarbij ik eventjes de 6000 opgezocht heb)
Geslaagd![]()
De maneuvers vergeet ik nooit. "Nu in 1x eruit rijden, je hebt al genoeg over en weer gereden". Gewoon stuur omgedraaid, ogen dicht & gas geven. Heeft naar het schijnt nog geen centimeter gescheeld of ik had heel zijn hekwerk opgeplooid![]()
Samenvatting; in België krijg je een rijbewijs als je je gas & rem weet staan, en als je weet waarvoor de koppeling dient. Goed kunnen rijden is niet nodig, als je zelfzeker overkomt ben je al geslaagd.quote:
Wow stoer hey....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:13 schreef Athmozz het volgende:
ach, foutjes komen voor. Ik heb op mijn rijexamen ook over een verdrijvingsvlak gereden om een stilstaande tram in te halen, en daarna heb ik mij midden op een kruispunt stilgezet (200m verder was het rood licht) omdat ik anders al die mensen van rechts ging moeten voorlaten, en dan kan je daar blijven staan tijdens het spitsuur. (+ ergens foutje bij het schakelen waarbij ik eventjes de 6000 opgezocht heb)
Geslaagd![]()
eerder erg dat je daarmee al mag rijden.quote:
wat ben jij domquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef postmortum het volgende:
Ik lees net op de site van boetes.nl dat je niet stil mag staan op de vluchstrook krijg je boete van ¤ 130,- voor.
Waar moet je auto dan laten als die kapot gaat op de snel weg?
Want in de berm kost je ook geld namelijk ¤ 75,00
Lekkere regelgeving in Nederland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |