Hij staat nog op Usenet de DVDquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gloeiendegodver. Ben ik gisteravond toch weer in slaap gevallen!
En als ze die vent met die strop om z'n nek uit de helekopter tiefen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen het laatste stuk is leuk, de rest boeit me niet![]()
of in dat flatje, met die motorzaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef PDOA het volgende:
[..]
En als ze die vent met die strop om z'n nek uit de helekopter tiefen!
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Birra het volgende:
Goodfellas is idd beter.
Wát een kick!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 03:14 schreef liefhart het volgende:
Scarface is gewoon tha bomb ,
American Gangster is gewoon een goedkope scarface imitatie Blow is ook wel kick ass
Lompe is wel dat er op het hoesje gewoon dit staat:
Hij hield van de Amerikaanse droom al werd het zijn dood..........
Beetje jammer voor diegene die hem nog nooit gezien heeft dat je al weet dat Tony dood gaat terwijl hij de hele film de held van het verhaal is
quote:Op maandag 22 september 2008 03:14 schreef liefhart het volgende:
Scarface is gewoon tha bomb ,
American Gangster is gewoon een goedkope scarface imitatie Blow is ook wel kick ass
Lompe is wel dat er op het hoesje gewoon dit staat:
Hij hield van de Amerikaanse droom al werd het zijn dood..........
Beetje jammer voor diegene die hem nog nooit gezien heeft dat je al weet dat Tony dood gaat terwijl hij de hele film de held van het verhaal is
Eens. Ik vind Scarface echt de meest teleurstellende film ever.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Waarom vind iedereen hem zo goed? Hij zuigt hard, het verhaal gaat nergens over. Hij wordt maar 1 keer Scarface genoemd, en hij heeft amper een litteken op zijn bakkes. :\'(
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren omdat iedereen hem te gek vindt. Eigelijk wel goed dat ik hem gehuurd had want als ik hem had gekocht was het een verloedering van mijn dvdcollectie.![]()
Ga dan maar weer fijn Bambi kijkenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Scarface echt de meest teleurstellende film ever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |