Kut aap! Hoe durf je Scarface te bashen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Waarom vind iedereen hem zo goed? Hij zuigt hard, het verhaal gaat nergens over. Hij wordt maar 1 keer Scarface genoemd, en hij heeft amper een litteken op zijn bakkes. :'(
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren omdat iedereen hem te gek vindt. Eigelijk wel goed dat ik hem gehuurd had want als ik hem had gekocht was het een verloedering van mijn dvdcollectie.![]()
Je moet hem wel in de geest vd tijd zien. Hij is niet van gisteren hèquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Magereheinus het volgende:
Scarface is opzich wel goed ja, alleen hij is naar mijn inziens iets te langdradig!
Hallo penis van Paramnesia.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Paramnesia het volgende:
Say hello to my little friend!!![]()
iemand moest hem maken
hehe dat is ook zo ja. Nja vind t begin echt heel vet en t einde is natuurlijk legendarisch, maar vind wel dat in t tussengedeeltes wat gesneden had kunnen worden, maargoed dat ben ik hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet hem wel in de geest vd tijd zien. Hij is niet van gisteren hè
Doet me denken aan die South Park aflevering met al die new & improved re-re-re-re-re-releases...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:06 schreef Magereheinus het volgende:
hehe dat is ook zo ja. Nja vind t begin echt heel vet en t einde is natuurlijk legendarisch, maar vind wel dat in t tussengedeeltes wat gesneden had kunnen worden, maargoed dat ben ik heDesalniettemin een hele gave film!
Veeg me opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Jammer alleen dat delen van het verhaal zijn gestolen uit GTA: Vice City.
Was het jou ook al opgevallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Hehehe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Erger dan Chriz2k.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |