't was een schijnheilge smileyquote:
hm, met die smiley bedoelde ik alleen aan te geven dat ik niet echt verontwaardigd ben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
't was een schijnheilge smiley
Je had vroeger ook joodse schakers die niet op zaterdag wilden spelen, net zoals protestanten vroeger nooit op zondag mochten sporten.
Ik hoor er weinig meer van, in schaken dat is, iedereen speelt nu elke dag
Ik bedoelde mijn eigen smiley, die stond er eerst wel maar heb ik later weggehaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hm, met die smiley bedoelde ik alleen aan te geven dat ik niet echt verontwaardigd ben natuurlijk.
ah, dan begrijp ik het. Het was me wel opgevallen dat je iets geëdit had, maar kon me niet herinneren wat er eerst stond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn eigen smiley, die stond er eerst wel maar heb ik later weggehaald.
Slaap ze !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef PhysicsRules het volgende:
geen idee, ik ga trouwens piitten, tot morgen
typ maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:59 schreef wyccie het volgende:
Nee, volgens mij weet ik al welke het is....
tong80 +1quote:
Hij zit in een Spetters-topic.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Tong is vast even pissen.
Sorry ik leer het nooit was even weg. Is Natuurlijk goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef broer het volgende:
Dat-ie elke keer net terug komt van de wc?
Retorische vragen worden niet beantwoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Ik had ondertussen wel even een vraag kunnen bedenken, nietwaar?
Je praat als Olie B. Bommel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Ik had ondertussen wel even een vraag kunnen bedenken, nietwaar?
En jij zuipt als Bukowski, maar daar zeg ik toch ook niets van?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef tong80 het volgende:
Je praat als Olie B. Bommel.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:34 schreef broer het volgende:
[..]
En jij zuipt als Bukowski, maar daar zeg ik toch ook niets van?
Je dacht toch niet dat ik dat in zijn quote ging aanpassen, hè?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef wyccie het volgende:
Het is OLLIE, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |