Nee het stormt niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Stormt het nog ER ?
Voor de rest ben ik het met je eens![]()
Volgens mij heb jij de laatste tijd vaker last van een pokkehumeur. Gisteren zag ik dat iemand op jonge leeftijd was overleden waar ik veel mee postte in het Muziekforum. Greep me erg aan zoals velen. De lust tot fokken werd me toen ontnomen. Vandaar dat ik begon over relativeren. Ik ben ook iemand die van structuur en regelmaat houdt. Maar soms hoeft dat niet en moet je even je ogen dichtknijpen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, waren het initialen van wielerwedstrijden. Vrij onduidelijk inderdaad.
[..]
Ik hoef helemaal jouw punten niet, laat staan dubbel En nee,ik snap niet waarom gisteren jouw lust tot fokken een tijdje weg was. Dat interesseert me ook helemaal niet. Niet iedereen is ' de meesten'
Niet iedereen hoeft te voelen wat jij voelt of zich daaraan te conformeren.
Dit hele spelletje is triviaal inderdaad, daarom zijn er ook spelregels voor uitgevonden. Als je bij het minste geringste die simpele regels overboord gooit is het hele doel van het spel weg. Je moet ook stoppen voor een rood stoplicht, staat in de regels. Doe je dat niet dan kun je iemand doodrijden ofzo, maar mestal doe je dat gelukkig niet, dus door rood rijden, da's maar triviaal hoor.
En ja, ik heb een pokkehumeur.
En weer gaat ER er met de punten vandoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee het stormt niet meer
Received Pronunciation
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de laatste tijd vaker last van een pokkehumeur.
Ik heb dat ook meegekrgen, en ik vond dat gisteren ook verschrikkelijk, maar vandaag niet meer. Dat is pas relativeren.quote:Gisteren zag ik dat iemand op jonge leeftijd was overleden waar ik veel mee postte in het Muziekforum. Greep me erg aan zoals velen. De lust tot fokken werd me toen ontnomen. Vandaar dat ik begon over relativeren. Ik ben ook iemand die van structuur en regelmaat houdt. Maar soms hoeft dat niet en moet je even je ogen dichtknijpen.
Dank jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ja je relativeert maar lekker door op deze manier
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is C12H22O11 ??
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef qonmann het volgende:
..shit dat was een andere die chinees
Wanhoop niet, ER geeft na enkele minuten altijd hintjes zodat iedereen mee kan doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
hier houdt mijn kennis op. Ik haak vannacht wel weer in
Nee hoor, je moet aan iets veel onschuldigers denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:56 schreef qonmann het volgende:
cocaine..ik weet de formule niet daarvan..?
niet altijd dus ....C, H en O zijn veel voorkomende elementen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Hoewel hetgeen wat ik bedoel ook vaak als wit poeder voorkomt
nepsuiker ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:59 schreef ElizabethR het volgende:
Geen zoetekouwen hier??
Au contraire!! The real thing!!!quote:
Plasterk +1 (Jammer, Der_Onkel.)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef Plasterk het volgende:
in de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |