als je gaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
pfieuw.... ik denk dat ik maar gelijk naar bed ga....
je bent al weer behoorlijk opgeknapt dan !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
heel erg druk.... gaypride was eg gezellig... iedereen is nog uit en ik ben als eerste weer thuis
gelukkg wel jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
je bent al weer behoorlijk opgeknapt dan !
wees blij !![]()
Geniet & Drink ze !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ga nog een biertje nemen aan het eind van de straat in de kroeg.... laterrr....
Die zocht ik !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:08 schreef SaskiaR het volgende:
kerkuil
Jij zei dat je nooit achter de computer zat in het weekend!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zie dat ik net allemaal bijbelvragen gemist heb. Durven jullie wel, bijbelvragen op de heilige sabbat te stellen
rotsmiley was datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zie dat ik net allemaal bijbelvragen gemist heb. Durven jullie wel, bijbelvragen op de heilige sabbat te stellen
Nee, niet op Sjabbat, en dat is van vrijdagavond tot zaterdagavond met zonsondergang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij zei dat je nooit achter de computer zat in het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |