quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:17 schreef jakkop het volgende:
Sorry trouwens! ik bedoel natuurlijk de voorjaarsklassiekers!
NIET doen, er worden geen vragen veranderd. Dan kunnen we wel bezig blijven. Je had al gewonnen!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef qonmann het volgende:
LBL
MIlaan SanRemo
Ronde van Vlaanderen
Amstel
Thxquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
NIET doen, er worden geen vragen veranderd. Dan kunnen we wel bezig blijven. Je had al gewonnen!!!
qonmann, die antwoord als eerste met 4 goede antwoorden nietwaar???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef jakkop het volgende:
Wie krijgt nou de punten? qonmann of tong?
Tong had toch ook 4 goede antwoorden? Maar die waren iets onduidelijker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat nou toch, dat iedereen de overduidelijk spelregels gewoon maar aan zijn laars lapt, en vragen gaat zitten bijstellen, twee personen punten geeft voor een vraag, jemig!!
Geef mij dan ook maar een punt, want ikhad er ook 4, hoewel niet in een post![]()
Wat is er onduidelijk aan initialen.Ik had ze gewoon goed heb ze later mnog helemaal in beeld gebracht voort iemand die een wielervraag stelt maare er zelf geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Tong had toch ook 4 goede antwoorden? Maar die waren iets onduidelijker.
Kijk is goed maar dat is de eerste lettergreepquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:29 schreef ElizabethR het volgende:
Prijskijk??
Nee .....totaal 2 lettergrepen ..ander woord voor pakquote:
Ja....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef Der_Onkel het volgende:
kijkgrijp ?
Ow, waren het initialen van wielerwedstrijden. Vrij onduidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan initialen.Ik had ze gewoon goed heb ze later mnog helemaal in beeld gebracht voort iemand die een wielervraag stelt maare er zelf geen verstand van heeft.
Ik hoef helemaal jouw punten niet, laat staan dubbel En nee,ik snap niet waarom gisteren jouw lust tot fokken een tijdje weg was. Dat interesseert me ook helemaal niet. Niet iedereen is ' de meesten'quote:ER mag van mij m'n punten hebben hopor. En dan nog dubbel ook als het moet. Mensen maak je niet zo druk. In hemelsnaam. Gisteren was mijn lust om te fokken een tijd weg. Jullie snappen wel waarom. Dat hadden de mesten. Mak dan niet zo'n punt van zoiets triviaals als dit.
Stormt het nog ER ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, waren het initialen van wielerwedstrijden. Vrij onduidelijk inderdaad.
[..]
Ik hoef helemaal jouw punten niet, laat staan dubbel En nee,ik snap niet waarom gisteren jouw lust tot fokken een tijdje weg was. Dat interesseert me ook helemaal niet. Niet iedereen is ' de meesten'
Niet iedereen hoeft te voelen wat jij voelt of zich daaraan te conformeren.
Dit hele spelletje is triviaal inderdaad, daarom zijn er ook spelregels voor uitgevonden. Als je bij het minste geringste die simpele regels overboord gooit is het hele doel van het spel weg. Je moet ook stoppen voor een rood stoplicht, staat in de regels. Doe je dat niet dan kun je iemand doodrijden ofzo, maar mestal doe je dat gelukkig niet, dus door rood rijden, da's maar triviaal hoor.
En ja, ik heb een pokkehumeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |